eTradeShow – targi dla e-commerce

eTradeShow.jpg
Tekst otwarty Tylko on-line nr 11/2019

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce.

Strefa wystawiennicza to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym: oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

Na trzech scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie usłyszymy o m.in.: reklamie e-commerce (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), prawie w Internecie (Tomasz Palak, Grupa Profit Plus), analizie danych (Łukasz Zakrzewski, Brand24), czynnikach sukcesu w e-commerce (Paweł Paszkowski, Allegro), integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową (Michał Kidała, bFactory), o oczekiwaniach klientów a doświadczeniach zakupowych (Marek Kich, X-Coding IT), korzyściach z influencer marketingu (Robert Sosnowski, REACHaBLOGGER), kierunku e-commerce (Igor Czajkowski, 2ClickShop), o tym, czy Influencerzy sprzedają (Kamil Bolek, LifeTube), jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami, (Witold Wrodarczyk, Adequate), Viral Loop Hack Marketing (Marek Partyka, SEM-PRO Media) i czy warto sprzedawać na Amazon, (Damian Wiszowaty, Gonito).

W trakcie wydarzenia zostaną ogłoszone wyniki badania Koszyk Roku. Jest to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim.

Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:

  • Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
  • Czego od sklepów oczekują klienci
  • Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
  • Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy  
  • Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
  • W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce

Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce.

Budowanie silnych relacji polega na zdobywaniu kontaktów i przekształcaniu ich w potężne i wartościowe relacje. Zobacz, jak nawiązywać zawodowe relacje z satysfakcją. Pobierz aplikację targową i poznaj Business Matching - szybkie spotkanie dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.

Weź udział w grze networkingowej, poznaj bliżej usługi wystawców i zdobywaj punkty, które wymienisz na nagrody. W trakcie wydarzenia odbędzie się również głosowanie w konkursie eCommerce Awards – pobierz aplikację targową i zagłosuj na najlepsze stoisko wystawiennicze.

Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.

Złotym sponsorem targów jest firma InPost, srebrnym Przelewy24 a partnerami strategicznymi są imoje i Twisto.pl

Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce w tym jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Organizatorem eTradeShow jest IC Events - najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.

Zobacz również

Tylko on-line nr 12/2019

To jest marketing! (książka Setha Godina)

Godin_3d.png

Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć wykorzystywać marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi, a nie na skupiać się na kradzieży uwagi klienta i spamowych ścieżkach e-mailowych.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

E‑book "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo"

xc_logo_ebook.png

Z roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo".

Czytaj więcej

Po pierwsze personalizacja

ECOM_12_68.jpg
  • Dlaczego personalizacja ma coraz większe znaczenie w e-sprzedaży?
  • Co i w jaki sposób można personalizować?
  • Na czym najbardziej znane marki opierają swoje indywidualne podejście do klienta?
Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama