E-technologie

Tekst otwarty nr 16/2020

Cloud is the limit? Czyli o rozwiązaniach chmurowych w branży e‑commerce

ECOM_16_62.jpg
  • Jak epidemia koronawirusa wpływa na podejście branży e-commerce do rozwiązań chmurowych?
  • Jakie są przewagi chmury nad stacjonarnymi serwerami?
  • Kiedy warto skorzystać z rozwiązań typu SaaS?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Zintegruj program fakturujący z rozwiązaniami e‑commerce ‑ multi‑integracje. Jak okiełznać najlepsze narzędzia i rozwiązania wspierające e‑commerce?

ECOM_16_58.jpg
Czytaj więcej
nr 16/2020

Na jak długo starczy nam gotówki? Zarządzanie cash flow w branży e‑commerce

ECOM_16_4.jpg
  • Dlaczego w obliczu kryzysu wywołanego przez COVID-19 płynność finansowa warunkuje decyzje biznesowe?
  • Jak zarządzać planowanymi wpływami i wydatkami, aby być w stanie na bieżąco regulować zobowiązania?
  • Jak wykorzystać analizę scenariuszy do podejmowania decyzji dotyczących przyszłości?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 16/2020

Kiedy migrować sklep internetowy? ‑ 7 znaków rozpoznawczych

  • Jakie symptomy powinny zmusić właściciela e-commerce do przeniesienia sklepu na inny system?
  • Jakie błędy uniemożliwiają lub utrudniają zakupy?
  • Jakiego systemu należy szukać, aby był optymalnie dopasowany do potrzeb firmy?
Czytaj więcej
nr 15/2020

Strategia rozwoju i utrzymania wyszukiwarki ‑ case study

ECOM_15_65.jpg
  • Dlaczego statystycznie 80% wyszukiwań kończy się niepowodzeniem i wyświetleniem nietrafionych produktów?
  • Jak zadbać o dobre doświadczenia klienta w e-commerce?
  • Od czego zależy sukces inwestycji w technologię wyszukiwania?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 14/2020

Automatyzacja magazynów w branży e‑commerce

mip_2_48.jpg

Polska znajduje się wśród krajów o najwyższej dynamice wzrostu sektora e-commerce. Szacunki na rok 2019 mówią o osiągnięciu pułapu 45, a nawet 50 miliardów złotych w handlu online, według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2019” już 62% internautów robi zakupy w Internecie.

Czytaj więcej
nr 14/2020

Wyszukiwarka, która zwiększa szansę konwersji

ECOM_14_60.jpg
  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki wyszukiwarce?
  • Jak polskie sklepy wypadają na tle europejskich?
  • Jak powinna działać i wyglądać wyszukiwarka w e-sklepie?
  • Jaka będzie przyszłość wyszukiwarek?
Czytaj więcej
nr 13/2019

PIM, czyli CRM dla produktów

ECOM_13_69.png
  • Czym są rozwiązania klasy PIM?
  • Do czego wykorzystać to narzędzie w codziennej pracy?
  • Czym PIM różni się od innych rozwiązań?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama