E-technologie

Tylko on-line nr 14/2020

Automatyzacja magazynów w branży e‑commerce

mip_2_48.jpg

Polska znajduje się wśród krajów o najwyższej dynamice wzrostu sektora e-commerce. Szacunki na rok 2019 mówią o osiągnięciu pułapu 45, a nawet 50 miliardów złotych w handlu online, według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2019” już 62% internautów robi zakupy w Internecie.

Czytaj więcej
nr 14/2020

Wyszukiwarka, która zwiększa szansę konwersji

ECOM_14_60.jpg
  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki wyszukiwarce?
  • Jak polskie sklepy wypadają na tle europejskich?
  • Jak powinna działać i wyglądać wyszukiwarka w e-sklepie?
  • Jaka będzie przyszłość wyszukiwarek?
Czytaj więcej
nr 13/2019

PIM, czyli CRM dla produktów

ECOM_13_69.png
  • Czym są rozwiązania klasy PIM?
  • Do czego wykorzystać to narzędzie w codziennej pracy?
  • Czym PIM różni się od innych rozwiązań?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Cyber Risk, czyli o bezpieczeństwie w e‑sklepie

ECOM_13_63.jpg
  • Dlaczego nie mając powierzchni wystawienniczej i showroom’ów możemy być okradzeni?
  • Co, oprócz bezpieczeństwa transakcji, powinniśmy chronić, żeby nie ponieść szkód w biznesie?
  • Przed czym chronią ubezpieczenia Cyber Risk?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Aplikacja: oczekiwania vs rzeczywistość

ECOM_13_58.png
  • Na jakie elementy aplikacji m-commerce zwracają uwagę użytkownicy?
  • Za pomocą jakich wskaźników można zmierzyć sukces aplikacji m-commerce?
  • Jak zarządzać komunikacją z użytkownikami aplikacji?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Machine learning w e‑commerce

ECOM_12_78.jpg
  • Na czym polega machine learning i dlaczego staje się coraz popularniejszy?
  • W jaki sposób można zastosować machine learning w e-commerce?
  • Od czego zacząć, jeśli chcemy wdrożyć machine learning w swoim sklepie?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Wytycz drogę robotowi

ECOM_12_75.png
  • Czym jest sitemapa i jak wpływa na pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce?
  • Jak wygenerować sitemapę dla swojego sklepu?
  • Jakie błędy najczęściej pojawiają się w sitemapach?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Już niedługo największe spotkanie branży retail w Polsce!

retail_900x900_reklama_fb_3.png

Retail Challenge Poland 2020 to strategiczne forum liderów sektora, które odbędzie się w dniach 11-12 września 2019 w Warszawie. W programie aż 10 specjalistycznych sesji tematycznych, podczas których odpowiemy na wyzwania jakie stoją przed decydentami branży handlowej, m.in. marketerami, logistykami, HR-owcami. Formuła spotkania zakłada wspólną dla wszystkich uczestników sesję plenarną, a potem...

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama