E-technologie

nr 9/2018

M‑commerce: najczęstsze błędy

ECOM_9_50.jpg
  • Co oznacza, że sklep dostosowany jest do urządzeń mobilnych?
  • Jakie aspekty techniczne mogą zmniejszyć sprzedaż na urządzeniach mobilnych?
  • Jak projekt layoutu i funkcjonalność wpływają na korzystanie ze sklepu na smartfonach?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 6/2018

Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów

PL_Ecommerce24_consumer_400x250.jpg

Sprzedajesz towary za pośrednictwem internetu i szukasz kolejnego sposobu na usprawnienie obsługi klienta? Skorzystaj z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) — jest to łatwe w użyciu, poufne i bezstronne narzędzie do rozwiązywania sporów z klientami.

Czytaj więcej
nr 5/2018

Sprzedawać z aplikacją mobilną

ECOM_05_55.jpg
  • Jak wykorzystać aplikację mobilną do zwiększenia sprzedaży w sklepie?
  • Na co zwrócić uwagę, projektując aplikację, aby odpowiadała oczekiwaniom klientów?
  • Jakie rozwiązania warto wykorzystać w aplikacji, aby spełniła ona swoją rolę?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 5/2018

Mały e‑commerce, duże zagrożenie?

kei_01.jpg

Opcja handlu za pośrednictwem sieci kusi coraz szerszą grupę przedsiębiorców. E-commerce to nie tylko rozbudowane platformy gigantów rynku, ale także sklepy prywatnych użytkowników promujących swoje produkty bądź towary zakupione na aukcjach internetowych. Różnice pomiędzy tymi działalnościami są znaczne, także w kwestii bezpieczeństwa. Czy e-sklepy o mniejszym zasięgu także powinny obawiać się hakerskich ataków?

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 4/2018

Bitcoin, czyli pieniądz idealny

  • Czym jest i jak działa bitcoin?
  • Czy warto wprowadzić możliwość płatności bitcoinem w swoim sklepie?
  • Jakie są wady i zalety płacenia w bitcoinach?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Mobilność w 7 krokach

ECOM_03_54.jpg
  • Jak dostosować stronę sklepu do urządzeń mobilnych?
  • W jaki sposób sprawdzić prędkość ładowania strony?
  • Jak stworzyć formularz zakupu przyjazny dla mobilnego klienta?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 2/2017

1st, 2nd i 3rd party data

  • W jaki sposób pozyskać dane o klientach, ich zrachowaniach i preferencjach?
  • Czy m są dane 1st, 2nd i 3rd party data i jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
  • Jak zebrane dane wykorzystać w content marketingu?
Czytaj więcej
nr 2/2017

Porozmawiaj z botem

ECOM_02_54.jpg
  • W jaki sposób zwiększyć sprzedaż, wykorzystując chatbota?
  • Kiedy chatbot sprawdza się jako asystent i doradca klienta?
  • Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu chatbota?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama