E-technologie

Tylko on-line nr 22/2022

SEO dla początkujących, czyli jak sprzedawać przez stronę WWW

SEO dla początkujących, czyli jak sprzedawać przez stronę WWW

Jak poprzez stronę internetową zyskać nowych klientów? Jednym z najskuteczniejszych sposobów będzie zadbanie o jej widoczność w wyszukiwarkach, zwłaszcza w Google. W artykule znajdziesz podpowiedzi, jak rozpocząć przygodę z SEO, tak by twoja strona stała się skutecznym narzędziem sprzedażowym.

Czytaj więcej
nr 22/2022

Jak poprawić swoje kampanie PPC na 2022 r.

Jak poprawić swoje kampanie PPC na 2022 r.
  • Jakie zmiany zaszły w technicznym funkcjonowaniu mechanizmów dopasowywania słów kluczowych do kampanii?
  • Dlaczego w 2022 r. warto położyć większy nacisk na automatyzację?
  • Jaką wagę dla skuteczności kampanii mają słowa wykluczające?
Czytaj więcej
nr 22/2022

Pułapki w SEO. Przestań w nie wpadać

Pułapki w SEO. Przestań w nie wpadać
  • Jakie są najczęstsze pułapki związane z SEO?
  • Dlaczego SEO to bieg długodystansowy?
  • Jak wyliczyć optymalny budżet na SEO?
Czytaj więcej
nr 22/2022

Kto jest lepiej widoczny w Google: ty czy konkurencja? Poznaj narzędzia do analizy SEO

Kto jest lepiej widoczny w Google: ty czy konkurencja? Poznaj narzędzia do analizy SEO
  • Dlaczego warto poddawać analizie SEO konkurencyjnych firm?
  • Jakie parametry brać pod uwagę?
  • Jakie narzędzia pomogą w analizie konkurencji?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 21/2021

Marketing ‘22 – działania bazujące na sztucznej inteligencji. Czy wkroczyliśmy w nową erę marketingu?

Marketing ‘22 – działania bazujące na sztucznej inteligencji. Czy wkroczyliśmy w nową erę marketingu?

O cyfrowej transformacji słyszymy przynajmniej od kilku lat. W ostatnich dwóch, polskie firmy dokonały ogromnego skoku w procesie digitalizacji. Znaczący wpływ na taką sytuacje ma pandemia, podczas której polscy przedsiębiorcy szukają nowych dróg dotarcia do potencjalnego klienta.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 20/2021

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Analizując dane sprzedażowe może okazać się, że staniemy przed koniecznością wyliczenia różnego rodzaju wskaźników czy parametrów (np. premię dla pracowników uzależnioną od różnego rodzaju kryteriów). Na szczęście do wielu takich obliczeń nie potrzebujemy żadnych skomplikowanych funkcji Excela, wystarczą nam do tego stosunkowo proste formuły.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 20/2021

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e‑commerce!

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e-commerce!

E-commerce i zwiększona dostępność produktów online sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi swojej pozycji na rynku. Są przez to dużo bardziej wymagający. Jakie technologie najlepiej radzą sobie ze sprostaniem wymaganiom nowoczesnego klienta?

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.