E-sprzedaż

nr 15/2020

Omni to nie multi. Jakich błędów nie popełniać w omnichannel?

ECOM_15_26.jpg
Czytaj więcej
nr 15/2020

Mam personę i co dalej? Spójna komunikacja na styku klienta z marką

ECOM_15_21.jpg
  • Co to są touchpointy i jak je zdefiniować?
  • W jaki sposób w komunikacji z klientem wykorzystuje się real-time marketing?
  • Dlaczego warto razem z klientem przejść jego customer journey?
Czytaj więcej
nr 15/2020

Persona w omnichannel. Jak wejść w buty klienta?

ECOM_15_17.png
  • Jak wejść w buty współczesnego klienta?
  • Jak tworzyć persony bazujące na konkretach?
  • Jak umieścić personę we właściwym miejscu procesu zakupowego?
Czytaj więcej
nr 15/2020

Tort o smaku omnichannel. Przepis na komunikacyjny sukces

ECOM_15_11.jpg
  • Co możemy zrobić, by nasz marketing stał się tortem, który wszyscy chcą zjeść?
  • Jak być w każdym miejscu, w którym „głodny” konsument może się pojawić?
  • Gdzie szukać przepisu na wielokanałową komunikację z prawdziwego zdarzenia?
Czytaj więcej
nr 15/2020

When online meets offline. Najlepsze doświadczenia zakupowe w omnichannel

ECOM_15_4.jpg
  • Jak rozumieć wielokanałową strategię działania?
  • Jak myśleć w offlinie o onlinie i na odwrót?
  • Czy warto wzorować się na największych graczach na rynku?
Czytaj więcej
nr 14/2020

Reklamacje w internetowej sprzedaży B2B ‑ co powinien wiedzieć e‑sprzedawca?

ECOM_14_65.jpg
  • Co różni reklamacje B2C od B2B?
  • O czym pamiętać przy sprzedaży B2B?
  • Jakie są zalety wyłączenia rękojmi za wady w regulaminie sklepu lub poprzez umowę?
Czytaj więcej
nr 14/2020

Let them talk, czyli społeczny dowód słuszności w praktyce

ECOM_14_20.jpg
  • Co daje nam społeczny dowód słuszności?
  • Jak wykorzystać go w swoim biznesie?
  • Jak kreatywnie podejść do tematu?
Czytaj więcej
nr 14/2020

Content, który uczy ‑ o znaczeniu wartościowej treści

ecom_14_content.png
  • Jaka jest najważniejsza funkcja content marketingu?
  • Jakie czynniki sprawiają, że publikowane treści uznawane są za wartościowe?
  • Jak sprawdzić, czy nasz przekaz na pewno jest wartościowy?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama