E-sprzedaż

no. 11/2019

Społeczność (potencjalnych) klientów

ECOM_11_40.jpg
  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać?
  • Które przykłady budowania społeczności wokół marki są warte naśladowania, a które niekoniecznie?
Read more
no. 11/2019

Kolory a sprzedaż

ECOM_11_34.jpg
  • Czego e-commerce może nauczyć się z badań o kolorach?
  • W jaki sposób kolory wpływają na sprzedaż?
  • Co należy mieć na uwadze, wybierając kolor przycisku call to action i innych elementów w sklepie?
Read more
no. 11/2019

Amazon: od czego zacząć?

ECOM_11_28.jpg
  • W jaki sposób przygotować swój e-commerce do sprzedaży na Amazonie?
  • Na co zwrócić uwagę podczas planowania sprzedaży na Amazonie?
  • Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów podczas wejścia na platformę?
Read more
no. 10/2019

Sztuka niemarnowania leadów

ECOM_10_37.jpg
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • W jaki sposób mierzyć lead response time?
  • Jak poprawić szybkość odpowiedzi na zapytania klientów?
Read more
no. 10/2019

USP w e-commerce

ECOM_10_32.jpg
  • Czym jest USP i jak wpływa na postrzeganie marki przez klienta?
  • W jaki sposób firmy wykorzystują USP do budowania swojej pozycji na tle konkurencji?
  • Jak wdrożyć USP w swoim e-sklepie?
Read more
Open access Promotional On-line only no. 9/2018

5 największych błędów początkującego e-sprzedawcy

ECOM_foto_1a.png

Początkujący sprzedawcy często narzekają na zbyt wysokie koszty utrzymania sklepu internetowego, duży wysiłek wkładany w jego obsługę oraz niesprzedające się artykuły. Nie musisz być jednym z nich! Wystarczy, że poznasz 5 największych błędów i wyeliminujesz je ze swojej działalności stosując rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.

Read more
Open access Promotional no. 9/2018

Big Data w osiedlowym sklepie

Eurocash.jpg
  • Czy właściciel małego sklepu może mieć więcej informacji o rynku lokalnym niż dyrektor dużej, zorganizowanej sieci handlowej?
  • Jak wykorzystać nowe technologie w budowaniu przewagi konkurencyjnej niezależnego detalisty?
Read more
no. 9/2018

Webinar sposobem na sprzedaż

ECOM_9_26.jpg
  • W jaki sposób wykorzystywać webinaria do budowania marki i zwiększenia sprzedaży w swoim e-sklepie?
  • Na co zwrócić uwagę, planując webinarium?
  • Jak przygotować webinarium, aby osiągnąć zamierzony cel?
Read more

Next
page

Nastęna stron

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama