E-sprzedaż

nr 13/2019

Bodźce promocyjne stymulujące zakup

ECOM_13_24.jpg
  • Co sprawia, że ludzie dokonują zakupów w sieci?
  • Jak przyciągnąć i zatrzymać klienta?
  • Czym konkurować, aby się wyróżnić na tle konkurencji?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Sztuka budowania e‑lojalności

ECOM_13_18.jpg
  • Co kształtuje lojalność klientów online?
  • Jak pozyskać lojalnego klienta?
  • Jak stworzyć i podtrzymać trwałą relację z klientem?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Mity na temat prognoz sprzedaży

ECOM_13_14.jpg
  • W jakim celu prognozujemy sprzedaż?
  • Co brać pod uwagę prognozując sprzedaż?
  • Jakie są mity na temat prognozowania sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Metody prognozowania sprzedaży w e‑sklepie

ECOM_13_9.jpg
  • Po co tworzy się prognozy sprzedaży?
  • Jakie są metody prognozowania sprzedaży?
  • Na co zwracać uwagę tworząc prognozę sprzedaży w e-sklepie?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Jak przygotować prognozę sprzedaży w e‑sklepie?

ECOM_13_4.jpg
  • Jakie są najważniejsze wskaźniki do prognozowania sprzedaży w sklepie e-commerce?
  • Dlaczego – prognozując sprzedaż – warto przygotować kilka symulacji?
  • Czym jest run rate?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Czy kryzysy sprzedają?

ECOM_12_30.png
  • Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
  • Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
  • Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 12/2019

Dlaczego twój sklep nie sprzedaje?

ECOM_12_25.jpg
  • Jak uniknąć powszechnych błędów, które zaniżają sprzedaż?
  • W jaki sposób podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie?
  • Jakie rozwiązania w celu zwiększenia konwersji stosują najlepsze polskie e-sklepy?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 12/2019

Sprzedaż przez porównywarki cen

ECOM_12_20.jpg
  • Kiedy warto umieścić swoją ofertę w porównywarkach cenowych?
  • O czym należy pamiętać dodając ofertę do porównywarek cen?
  • W jaki sposób przygotować swoją ofertę pod wyszukiwarki cen, aby zwiększyć sprzedaż w tym kanale?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama