E-sprzedaż

no. 10/2019

USP w e-commerce

ECOM_10_32.jpg
  • Czym jest USP i jak wpływa na postrzeganie marki przez klienta?
  • W jaki sposób firmy wykorzystują USP do budowania swojej pozycji na tle konkurencji?
  • Jak wdrożyć USP w swoim e-sklepie?
Read more
no. 10/2019

Sztuka niemarnowania leadów

ECOM_10_37.jpg
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • W jaki sposób mierzyć lead response time?
  • Jak poprawić szybkość odpowiedzi na zapytania klientów?
Read more
no. 9/2018

Sales forecasting for e‑commerce

ECOM_9_22.jpg
  • What is sales forecasting?
  • How can it help your business?
  • What is the best way to do it?
Read more
no. 9/2018

Webinar sposobem na sprzedaż

ECOM_9_26.jpg
  • W jaki sposób wykorzystywać webinaria do budowania marki i zwiększenia sprzedaży w swoim e-sklepie?
  • Na co zwrócić uwagę, planując webinarium?
  • Jak przygotować webinarium, aby osiągnąć zamierzony cel?
Read more
Open access Promotional no. 9/2018

Big Data w osiedlowym sklepie

Eurocash.jpg
  • Czy właściciel małego sklepu może mieć więcej informacji o rynku lokalnym niż dyrektor dużej, zorganizowanej sieci handlowej?
  • Jak wykorzystać nowe technologie w budowaniu przewagi konkurencyjnej niezależnego detalisty?
Read more
Open access Promotional On-line only no. 9/2018

5 największych błędów początkującego e-sprzedawcy

ECOM_foto_1a.png

Początkujący sprzedawcy często narzekają na zbyt wysokie koszty utrzymania sklepu internetowego, duży wysiłek wkładany w jego obsługę oraz niesprzedające się artykuły. Nie musisz być jednym z nich! Wystarczy, że poznasz 5 największych błędów i wyeliminujesz je ze swojej działalności stosując rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.

Read more
On-line only no. 8/2018

E‑handel w niedzielę

  • Jak wykorzystać zakaz handlu w niedzielę do zwiększenia sprzedaży w swoim e-sklepie?
  • Na jakich elementach skupić się w komunikacji z klientami, zwłaszcza tymi, którzy do tej pory sporadycznie robili zakupy on-line?
  • W jaki sposób największe sklepy internetowe wykorzystują zakaz handlu w niedzielę do komunikacji z klientami?
Read more
Open access On-line only no. 8/2018

Storytelling w e‑sklepie

ECOM_08_01.jpg
  • W jaki sposób storytelling wpływa na sprzedaż?
  • Jak wykorzystać storytelling w e-commerce?
  • O czym należy pamiętać tworząc historie dla swojego sklepu?
Read more

Next
page

Nastęna stron

Current issue

Go to

Partners

Reklama