E-sprzedaż

nr 12/2019

Czy kryzysy sprzedają?

ECOM_12_30.png
  • Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
  • Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
  • Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Dlaczego twój sklep nie sprzedaje?

ECOM_12_25.jpg
  • Jak uniknąć powszechnych błędów, które zaniżają sprzedaż?
  • W jaki sposób podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie?
  • Jakie rozwiązania w celu zwiększenia konwersji stosują najlepsze polskie e-sklepy?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 12/2019

Sprzedaż przez porównywarki cen

ECOM_12_20.jpg
  • Kiedy warto umieścić swoją ofertę w porównywarkach cenowych?
  • O czym należy pamiętać dodając ofertę do porównywarek cen?
  • W jaki sposób przygotować swoją ofertę pod wyszukiwarki cen, aby zwiększyć sprzedaż w tym kanale?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Od klienta do ambasadora sklepu

feedback-3240007_960_720.jpg
  • Na czym polega marketing referencyjny?
  • Jak nagradzać klientów, żeby opłacało im się polecać sklep?
  • Na co zwrócić uwagę wdrażając marketing referencyjny w swoim sklepie?
Czytaj więcej
nr 12/2019

System do zarządzania klientami

ECOM_12_12.jpg
  • Dlaczego warto wdrożyć system CRM w swoim sklepie?
  • Na co zwrócić uwagę przed zakupem konkretnego rozwiązania?
  • Jakie funkcje warto wprowadzić?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Budowanie bazy mailingowej

ECOM_12_8.jpg
  • Jak budować efektywną bazę mailingową?
  • Jak zachęcić potencjalnych klientów do wyrażenia zgody marketingowej?
  • O co należy zadbać, aby nasza baza była w zgodzie z RODO?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Metody pozyskiwania klientów

ECOM_12_4.jpg
  • Na co warto zwrócić uwagę podczas budowania i rozwijania bazy klientów?
  • Które ze źródeł pozyskiwania klientów są najbardziej efektywne?
  • Jakie zalety i ograniczenia wiążą się z wewnętrznymi i zewnętrznymi metodami pozyskiwania klientów?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Społeczność (potencjalnych) klientów

ECOM_11_40.jpg
  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać?
  • Które przykłady budowania społeczności wokół marki są warte naśladowania, a które niekoniecznie?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama