E-sprzedaż

Tylko on-line nr 20/2021

Jak skutecznie pozyskiwać leady?

Jak skutecznie pozyskiwać leady?
  • Jakie narzędzia najskuteczniej pomagają w pozyskiwaniu nowych leadów?
  • Na czym polegają programy referralowe?
  • Jak powinien być skonstruowany formularz internetowy do pozyskiwania leadów?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 20/2021

Power of pricing ‑ moc ceny

Power of pricing - moc ceny
  • Czy dla każdej grupy odbiorców należy definiować różną cenę?
  • Co sprawia, że segmentowanie cenowe podnosi zysk?
  • Jakie informacje są potrzebne do zaprojektowania odpowiedniej ceny dla danego kanału sprzedaży?
  • Jakie są ryzyka segmentowania cenowego i jak możemy nim zarządzać?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Jak sprzedawać modę w sieci?

Jak sprzedawać modę w sieci?
  • W jaki sposób prowadzić działania, aby wpłynąć na zwiększenie sprzedaży, przy okazji dbając o wizerunek, który ma bardzo silny wpływ na rozpoznawalność marki i świadomość nowych kolekcji?
  • Jak komunikować w mediach społecznościowych akcje specjalne i wyprzedaże sezonowe?
  • Dlaczego w branży modowej warto postawić na aplikację mobilną?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Strona produktowa na medal

Strona produktowa na medal
  • Jak wykorzystać potencjał strony produktowej w SEO?
  • O jakie elementy strony produktowej zadbać, by poprawić efekty pozycjonowania?
  • Jak zoptymalizować stronę produktową, żeby była widoczna w Google i generowała ruch?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Kiedy "taniej" nie znaczy "lepiej", czyli cena to (nie) wszystko

Kiedy "taniej" nie znaczy "lepiej", czyli cena to (nie) wszystko
  • W jaki sposób cena wpływa na sposób postrzegania produktu i jak oddziałuje na proces zakupowy?
  • Jak poznać sposoby kształtowania poziomu cen (i nauczyć się wybierać ten właściwy dla siebie)?
  • Dlaczego cena jest nierozerwalną cechą produktu?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Jeden produkt, jeden sklep, wielu klientów

Jeden produkt, jeden sklep, wielu klientów
  • Jakie są wady i zalety sklepów jednoproduktowych?
  • Dla kogo to najlepsze rozwiązanie?
  • Na co zwrócić uwagę zakładając sklep z jednym produktem?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Ku bezpiecznym łańcuchom dostaw: feedback zakupowy

Ku bezpiecznym łańcuchom dostaw: feedback zakupowy
  • Dlaczego warto poświęcać większą uwagę przekazywaniu informacji zwrotnej klientom?
  • Czym właściwie jest feedback zakupowy?
  • Dlaczego brakuje feedbacku w biznesie?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama