E-inspiracje

nr 9/2018

Pierwsze kroki w e‑commerce

ECOM_9_3.jpg
  • Od czego zacząć wdrażanie e-commerce w firmie?
  • Jak się przygotować do tego procesu?
  • Na co zwrócić uwagę podczas wdrażania w firmie nowego kanału sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 9/2018

Plan wdrożenia e‑commerce

ECOM_9_8.jpg
  • Jak przygotować się do wdrożenia systemu e-commerce w firmie?
  • Jak zaplanować działania, aby cały projekt przebiegł sprawnie?
  • Ile czasu przewidzieć w harmonogramie na realizację poszczególnych etapów?
Czytaj więcej
nr 9/2018

Połączyć online z offline

ECOM_9_13.jpg
  • Jakie wyzwania stoją przed firmą podczas łączenia wielu kanałów sprzedaży?
  • Jak integrować procesy online i offline, aby klient miał spójne doświadczenia, niezależnie od kanału, w którym dokonuje zakupu?
  • W jaki sposób radzić sobie ze zjawiskiem ROPO i odwróconego ROPO, wykorzystując je do zwiększenia sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 9/2018

E‑commerce w strukturze firmy

ECOM_9_18.jpg
  • W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy?
  • Jak zadbać o synergię organizacji?
  • Jakie kroki należy podjąć, aby klient był traktowany jako klient marki, a nie kanału sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 9/2018

Testujemy sklep: euro.com.pl

ECOM_9_55.jpg
  • Co zniechęca, a co zachęca użytkownika do zakupów w sklepie?
  • Jak sklep funkcjonuje w wersji mobilnej?
  • Dlaczego sklep internetowy RTV Euro AGD zasługuje na miano lidera w swoim segmencie?
Czytaj więcej
nr 9/2018

E‑commerce w Polsce 2018

ECOM_9_64.jpg
  • Jakie opcje dostawy preferują e-klienci?
  • Co wpływa na wiarygodność e-sklepów wśród konsumentów?
  • Jakie wymagania stoją przed rynkiem e-commerce?
Czytaj więcej
nr 9/2018

Koszyk Roku 2018

ECOM_9_68.jpg
  • Jakie elementy zniechęcają do zakupów w danym e-sklepie?
  • Jakich informacji na karcie produktu oczekują e-klienci?
  • Jak przekonać kupujących do założenia konta w e-sklepie?
Czytaj więcej
nr 9/2018

6 aplikacji zwiększających sprzedaż

ECOM_9_74.jpg
  • Jakie aplikacje wspierające w e-commerce będą odgrywały wkrótce ważną rolę?
  • Które z nich warto wdrożyć w swoim sklepie, aby zwiększyć sprzedaż?
  • O co warto zadbać przed ich wdrożeniem?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama