E-inspiracje

nr 23/2022

Testujemy: www.vinted.pl

Testujemy: www.vinted.pl
  • Czy na ciuchach z drugiej ręki można zbudować silną markę?
  • Czy usability platformy e-commerce z używaną odzieżą musi zawierać unikalne funkcje? A jeśli tak, to jakie?
  • W jaki sposób zachęcać do zakupu, gdy nie mamy ujednoliconych ofert z produktami?
Czytaj więcej
nr 23/2022

Szef jest tylko jeden

Szef jest tylko jeden
  • Czego pragnie klient e-commerce w 2022 r?
  • Czym jest SXO (Search Experience Optimization) i jak o nie zadbać?
  • Na czym polega hiperpersonalizacja doświadczeń klienta?
Czytaj więcej
nr 23/2022

AR zwiększa sprzedaż ‑ i to znacznie!

AR zwiększa sprzedaż - i to znacznie!
  • Jakie korzyści dla biznesu może przynieść wdrożenie AR?
  • Kiedy warto w nią zainwestować?
  • Jakie firmy już korzystają z tej technologii?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 22/2022

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin?

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin?

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin? Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.

Czytaj więcej
nr 22/2022

Chcę mieć SEO jak konkurencja ‑ jak się porównać i sprawdzić, ile nam brakuje?

Chcę mieć SEO jak konkurencja - jak się porównać i sprawdzić, ile nam brakuje?
  • Co jest potrzebne do porównania się z konkurencją pod kątem SEO?
  • Czy można mieć dokładnie takie samo SEO, jak konkurent?
  • Jakie są dostępne parametry SEO, które służą analizie porównawczej?
Czytaj więcej
nr 22/2022

Jak zaprojektować sklep internetowy, który łatwo będzie prowadzić?

Jak zaprojektować sklep internetowy, który łatwo będzie prowadzić?
  • Jaki model oprogramowania sklepów internetowych jest obecnie najpopularniejszy i dlaczego?
  • Na co zwrócić uwagę, wybierając produkt, który będziemy oferować klientom?
  • Jaki model sprzedaży wybrać: afiliację, model polegający na dropshippingu, a może postawić na swoje własne magazyny i wysyłkę realizować samodzielnie?
Czytaj więcej
nr 22/2022

Testujemy sklep: www.sfd.pl

Testujemy sklep: www.sfd.pl
  • Czy po 20 latach istnienia SFD zaskakuje czymś innowacyjnym, czy też na stronie znajdziemy raczej przestarzałe rozwiązania?
  • Co, poza produktami na sprzedaż, znajdziemy w serwisie sfd.pl?
  • Czy na stronie występują poważne błędy techniczne?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.