E-inspiracje

nr 18/2021

Skąd ta niska konwersja?

Skąd ta niska konwersja?
  • Dlaczego klienci wchodzą na stronę sklepu i nie kupują?
  • Jak i dlaczego warto badać zachowania konsumentów?
  • Jakie narzędzia (oprócz Google Analytics) mogą się przydać?
Czytaj więcej
nr 18/2021

Top 10 wtyczek dla stron www i e‑commerce

Top 10 wtyczek dla stron www i e-commerce
  • Jak bezkosztowo dopasować witrynę do konkretnych potrzeb właściciela?
  • Które wtyczki pozwalają na bieżące monitorowanie danych i statystyk strony?
  • Jak, za pomocą wtyczek, stworzyć na stronie formularze kontaktowe, quizy czy reCAPTCHA?
Czytaj więcej
nr 18/2021

E‑commerce w Google Analytics: pierwsze kroki

E-commerce w Google Analytics: pierwsze kroki
  • Dlaczego warto zaimplementować Google Analytics dla e-commerce i jak to zrobić?
  • Jakie możliwości stwarza rozszerzona integracja z Google Analytics?
  • Jak wdrożyć kod Google Analytics i moduł e-commerce dla sklepu na WooCommerce, Shoper i Presta Shop?
Czytaj więcej
nr 18/2021

Testujemy sklep: smyk.com

Testujemy sklep: smyk.com
  • Czy e-sklep z gigantyczną ofertą wczytuje się wystarczająco szybko?
  • Czy autorski projekt zapewnia lepsze możliwości niż gotowe platformy e-commerce?
  • Kiedy ciągle warto stosować aplikację mobilną zamiast wersji responsywnej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 17/2020

InCommerce ONLINE ‑ konferencja dla branży e‑commerce

Już 5 listopada odbędzie się kolejny, już 16. InCommerce – tym razem w wersji ONLINE! Bezpłatna konferencja dla branży e-commerce to aż 9 pełnych praktycznej wiedzy wystąpień od uznanych praktyków z branży z obszaru prowadzenia i rozwijania sprzedaży internetowej. Aby otrzymać dostęp do konferencji - wystarczy się zarejestrować na stronie incommerce.camp/online.

Czytaj więcej
nr 17/2020

Toolbox pozycjonera. Zobacz, co może ci się przydać!

Toolbox pozycjonera. Zobacz, co może ci się przydać!
  • Jakie narzędzia są w stanie skutecznie wesprzeć pracę pozycjonera?
  • Czym najlepiej wesprzeć się, aby zyskać dostęp do statystyki, weryfikacji słów kluczowych, konkurencji czy wspomnień w social mediach?
  • Jakie są alternatywy dla najbardziej popularnych narzędzi do pozycjonowania w opcji pay source i open source?
Czytaj więcej
nr 17/2020

Branding dla e‑commerce

Branding dla e-commerce
  • Skuteczne metody i zastosowania: case study dla branży beauty i fashion
  • Jak małe i średnie e-commercy mogą zakorzenić się w umysłach użytkowników i potencjalnych odbiorców?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama