E-logistyka

nr 9/2018

Obsługa zwrotów i reklamacji

ECOM_9_40.jpg
  • Jak badać i klasyfikować przyczyny zwrotów i reklamacji?
  • W jaki sposób obniżyć koszty zwrotów i reklamacji bez szkody dla UX?
  • Jak procesy związane z obsługą zwrotów i reklamacji warto automatyzować, żeby zwiększyć wydajność?
Czytaj więcej
nr 9/2018

Tanie przesyłki transgraniczne

ECOM_9_46.jpg
  • W jaki sposób ograniczyć koszty związane z wysyłką swoich towarów do zagranicznych klientów?
  • Kiedy warto skorzystać z usług brokera, a kiedy lepszym rozwiązaniem będzie wysyłka za pomocą marketplace?
  • Jak uniknąć błędów w wycenie kosztów przesyłki zagranicznej?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Prokliencka polityka zwrotów i reklamacji

ECOM_08_03.jpg
  • Jak za pomocą polityki zwrotów i reklamacji budować lojalność klienta?
  • Jakie rozwiązania w zakresie polityki zwrotów i reklamacji, wykraczające poza nakazy ustawowe, warto wdrożyć w swoim sklepie?
  • W jaki sposób zmniejszyć koszty wynikające ze zwrotów i reklamacji?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Niezadowolony klient ma głos

ECOM_08_21.jpg
  • W jaki sposób badać przyczyny niezadowolenia klientów?
  • Jak zminimalizować ryzyko popełniania wciąż tych samych błędów?
  • Jak komunikować się z niezadowolonym klientem, aby budować jego lojalność wobec sklepu?
Czytaj więcej
nr 8/2018

E‑płatności: top trendy

ECOM_08_52.jpg
  • Co jest ważne dla klientów przy wyborze metody płatności podczas finalizacji transakcji?
  • Jakie rozwiązania płatnicze warto wdrożyć w swoim sklepie, aby zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?
  • Jakie są najnowsze trendy w płatnościach mobilnych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 7/2018

Customer Service na Facebooku

  • Na czym polega skuteczna obsługa klienta poprzez media społecznościowe?
  • Jakie błędy popełniają najczęściej firmy w komunikacji z klientami na Facebooku?
  • Jak odpowiadać na negatywne posty klientów dotyczące zamówień?
Czytaj więcej
nr 7/2018

Płatności a porzucony koszyk

ECOM_7_43.jpg
  • Jakie elementy dotyczące płatności decydują o tym, czy klient ukończy zakupy?
  • Jak optymalizować ekran płatności w sklepie internetowym?
  • Jakie rozwiązania wdrożyć, aby zapewnić bezpieczeństwo płatności?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Wyróżnić się opakowaniem

ECOM_06_44.jpg
  • Jak sprawić, by moment rozpakowywania przesyłki był dla klienta ważniejszy od samego produktu?
  • Jak wykorzystać potencjał opakowania do utrwalania własnej marki w świadomości klientów i budowania lojalności?
  • Jakie przesłanie powinno nieść ze sobą opakowanie przesyłki?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama