E-logistyka

ECOM_05_42.jpg

Omnichannel w e-sklepie

Ewa Czarnecka (partner Voice Contact Center Sp. z o.o.)   E-commerce & Digital Marketing 5/2018 Materiał powstał przy współpracy z partnerem logo_oex_voice.jpg
  • Co ma kluczowe znaczenie dla sprawnej obsługi klienta w modelu omnichannel?
  • W jaki sposób zapewnić spójność w komunikacji z klientem niezależnie od kanału, przez który się z nami kontaktuje?
  • Jakie rozwiązania warto wdrożyć, aby zapewnić skuteczną i spójną obsługę w swoim sklepie?
ECOM_03_43.jpg

Żeby doszło na czas

Łukasz Wysokiński (partner OEX E-Business Sp. z o.o.)   E-commerce & Digital Marketing 3/2017 Materiał powstał przy współpracy z partnerem logo_oexebusiness.jpg
  • Jak sprawić, aby obsługa w naszym sklepie była zgodna z oczekiwaniami klienta?
  • Jak przedstawiać termin realizacji zamówienia w sklepie, aby uniknąć nieporozumień z klientami?
  • Jakie działania wdrożyć, aby w okresie zwiększonej liczby zamówień uniknąć opóźnień w realizacji przesyłek?

Archiwum