E-logistyka

no. 10/2019

Dostawa na miarę potrzeb

ECOM_10_58.jpg
  • Czego oczekują klienci w zakresie dostawy przesyłek?
  • Jak z tymi oczekiwaniami radzą sobie największe firmy na świecie?
  • W jaki sposób polski e-commerce mierzy się z nowymi trendami w zakresie dostawy?
Read more
Open access no. 9/2018

Obsługa zwrotów i reklamacji

ECOM_9_40.jpg
  • Jak badać i klasyfikować przyczyny zwrotów i reklamacji?
  • W jaki sposób obniżyć koszty zwrotów i reklamacji bez szkody dla UX?
  • Jakie procesy związane z obsługą zwrotów i reklamacji warto automatyzować, żeby zwiększyć wydajność?
Read more
no. 9/2018

Tanie przesyłki transgraniczne

ECOM_9_46.jpg
  • W jaki sposób ograniczyć koszty związane z wysyłką swoich towarów do zagranicznych klientów?
  • Kiedy warto skorzystać z usług brokera, a kiedy lepszym rozwiązaniem będzie wysyłka za pomocą marketplace?
  • Jak uniknąć błędów w wycenie kosztów przesyłki zagranicznej?
Read more
no. 8/2018

Prokliencka polityka zwrotów i reklamacji

ECOM_08_03.jpg
  • Jak za pomocą polityki zwrotów i reklamacji budować lojalność klienta?
  • Jakie rozwiązania w zakresie polityki zwrotów i reklamacji, wykraczające poza nakazy ustawowe, warto wdrożyć w swoim sklepie?
  • W jaki sposób zmniejszyć koszty wynikające ze zwrotów i reklamacji?
Read more
no. 8/2018

Niezadowolony klient ma głos

ECOM_08_21.jpg
  • W jaki sposób badać przyczyny niezadowolenia klientów?
  • Jak zminimalizować ryzyko popełniania wciąż tych samych błędów?
  • Jak komunikować się z niezadowolonym klientem, aby budować jego lojalność wobec sklepu?
Read more
no. 8/2018

E‑płatności: top trendy

ECOM_08_52.jpg
  • Co jest ważne dla klientów przy wyborze metody płatności podczas finalizacji transakcji?
  • Jakie rozwiązania płatnicze warto wdrożyć w swoim sklepie, aby zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?
  • Jakie są najnowsze trendy w płatnościach mobilnych?
Read more
On-line only no. 7/2018

Customer Service na Facebooku

  • Na czym polega skuteczna obsługa klienta poprzez media społecznościowe?
  • Jakie błędy popełniają najczęściej firmy w komunikacji z klientami na Facebooku?
  • Jak odpowiadać na negatywne posty klientów dotyczące zamówień?
Read more
no. 7/2018

Płatności a porzucony koszyk

ECOM_7_43.jpg
  • Jakie elementy dotyczące płatności decydują o tym, czy klient ukończy zakupy?
  • Jak optymalizować ekran płatności w sklepie internetowym?
  • Jakie rozwiązania wdrożyć, aby zapewnić bezpieczeństwo płatności?
Read more

Next
page

Nastęna stron

Current issue

Go to

Partners

Reklama