E-logistyka

nr 15/2020

Produktywność magazynu ‑ przykład e‑commerce

ECOM_15_36.jpg
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 15/2020

Wyzwania co‑packingu

MiP_3_10.jpg

W dzisiejszych czasach niemal każdy, zarówno sprzedawca, jak i kupujący, zdaje sobie sprawę jak ważne jest opakowanie. To ono w wielu przypadkach pomaga w podjęciu decyzji o zakupie produktu lub zrezygnowaniu z zakupu.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 14/2020

Duże i nietypowe towary to nasza specjalność

  • #ecommerce_partners
  • #elogistyka
  • #poznajmysiewecommerce
Czytaj więcej
nr 14/2020

Dostawa ‑ unboxing ‑ zwrot. Jak opakowanie wspiera user experience?

ECOM_14_46.jpg
  • Jakie są punkty styku klienta z opakowaniem w zakupach e-commerce?
  • Na którym punkcie styku klienta się skupić?
  • Jak budować pozytywne doświadczenie na etapie zwrotu – opakowaniem?
Czytaj więcej
nr 14/2020

Przegląd usług kurierskich

ECOM_14_42.jpg
  • Jakie usługi obecnie oferują firmy kurierskie branży e-commerce?
  • Które z usług oferowanych przez branżę kurierską pozwalają skrócić proces obsługi klientów w e-sklepie?
  • Jakie trendy pojawią się w sektorze usług kurierskich w ciągu najbliższych kilku lat?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Jak wybrać firmę kurierską? Przewodnik sprzedawcy

ECOM_13_52.png
  • Jakie czynniki wpływają na szybkość dostaw?
  • Broker kurierski czy jedna firma kurierska – co wybrać?
  • Jak uniknąć dodatkowych kosztów?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Skrócić czas dostawy

ECOM_13_50.jpg
  • Jak podnieść poziom satysfakcji klienta poprzez skrócenie czasu dostawy?
  • Co zrobić, aby zwiększyć efektywność logistyki procesu zakupowego?
  • Jakie rozwiązania warto wdrożyć, aby zoptymalizować czas dostarczenia przesyłki?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 13/2019

Jak zredukować czas pakowania produktów o około 14 godzin w ciągu dnia?

  • Z jakimi wyzwaniami zmagają się przedsiębiorstwa w sektorze e-commerce?
  • Z jakimi problemami pod względem opakowań muszą się zmierzyć i jak je rozwiązują?
  • Jak wygląda proces pakowania?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama