
Sales&Marketing Director w agencji content marketingu Conture. Zarządza marką i koordynuje pracę działu kreatywnego oraz sprzedaży. Odpowiada za wizerunek marki i jej rozwój. W pracy ceni sobie zaangażowanie, dynamizm działania i dążenie do celu. Z szeroko pojętym marketingiem związana od 5 lat. Z wykształcenia filolog polski.
Artykuły
- Społeczność (potencjalnych) klientów nr 11/2019
- Mam personę i co dalej? Spójna komunikacja na styku klienta z marką nr 15/2020
- CTA. Jak zachęcić klienta do działania? nr 16/2020
- Konsument w obliczu pandemii. Kim jest i jak się zmienia? nr 17/2020
- Content ostatniej mili nr 18/2021
- TOP 8 najczęściej popełnianych błędów w sklepach online Tylko on-line nr 21/2021
- Wizerunek apteki na portalach społecznościowych, czyli branża farmaceutyczna w social mediach nr 22/2022
- Quick commerce, czyli szybkie zakupy w praktyce nr 23/2022
Toolbox
-
Sprawdź, czy Twój biznes odpowiada na potrzeby klientów w czasie pandemii - checklista
nr 17/2020E-sprzedaż -
Call to Action w pigułce
nr 16/2020E-technologie -
Plan komunikacji z klientem na jego styku z marką
nr 15/2020E-sprzedaż -
Klasyfikacja klientów ze względu na potrzeby w procesie sprzedażowym
nr 11/2019E-sprzedaż