E-paragrafy

nr 8/2018

Reklamacja, zwrot, wymiana

ECOM_08_09.jpg
  • Jakie zapisy dotyczące procedury reklamacyjnej należy zawrzeć w regulaminie zgodnie z obowiązującym prawem?
  • Jakie prawa w zakresie reklamacji zakupionego towaru przysługują klientom--konsumentom, a jakie klientom-przedsiębiorcom?
  • Jakie roszczenia przysługują kupującym z tytułu wady rzeczy sprzedanej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 7/2018

RODO: działania marketingowe

ECOM_7_03.jpg
  • O czym należy poinformować klientów, aby móc im legalnie przedstawić ofertę sprzedażową sprofilowaną według płci, miejsca zamieszkania czy wieku?
  • Jak prosić o zgodę marketingową, żeby spełnić wymagania RODO i nie odstraszyć potencjalnego klienta?
  • Jak realizować prawo do bycia zapomnianym, przenoszenia danych, sprzeciwu i ograniczenia przetwarzania, by nie stracić możliwości wysyłania mailingów i prowadzenia promocji w inny sposób?
Czytaj więcej
nr 7/2018

Formularz zamówienia zgodnie z RODO

ECOM_7_8.jpg
  • Co musi zawierać formularz zamówienia, by można było wykorzystywać dane osobowe w kilku celach?
  • O czym należy poinformować klienta w formularzu zamówienia, aby uzyskać zgodę na działania marketingowe?
  • Kiedy zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest niepotrzebna?
Czytaj więcej
nr 7/2018

RODO: Analiza ryzyka

ECOM_7_14.jpg
  • Na czym polega ryzyko w zakresie zbierania i przetwarzania danych osobowych klientów w związku z RODO?
  • W jaki sposób przeprowadzić analizę ryzyka?
  • Które procesy związane z przetwarzaniem danych klientów powinny mieć priorytet ochronny?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 5/2018

Obowiązki e‑sprzedawcy

  • Jakie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych ciążą na e-sprzedawcy?
  • Jakie informacje należy zawrzeć w regulaminie sklepu, aby spełniał on najnowsze wymagania prawne?
  • Co zmieni się w kwestii obowiązków e-sprzedawców w związku z wejściem w życie RODO oraz rozporządzenia e-Privacy?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Podatek od sprzedaży e‑usług

  • Z jakimi obowiązkami i ryzykami podatkowymi wiąże się sprzedaż usług przez Internet?
  • Jak prawidłowo opodatkowywać takie transakcje?
  • W jaki sposób robić to najkorzystniej?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 4/2018

Baza danych poszukiwana

  • O czym należy pamiętać przed zakupem bazy danych, aby nie wpaść w pułapkę roszczeń klientów?
  • Jak sprawdzić, czy sprzedający ma prawo do sprzedaży bazy?
  • Kiedy warto rozważyć zakup gotowej bazy danych?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Regulamin sklepu internetowego

ECOM_03_58.jpg
  • Jakie elementy powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?
  • Jakich zapisów należy unikać w regulaminie?
  • Kiedy można zmienić regulamin?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama