Szkolenia

Wydawnictwo Explanator oferuje dobrze zdefiniowane i zwarte formy szkoleniowe obejmujące swoją tematyką szeroko rozumiane zagadnienia finansowe i podatkowe. Wspomagamy praktykę zarządzania przedsiębiorstwem, przedstawiamy rozwiązania problemów zawodowych, tłumaczymy zawiłości prawa z różnych obszarów. Szczególną wagę przywiązujemy do kompetencji i praktycznych doświadczeń współpracujących z nami trenerów i wykładowców. Nasz zespół proponuje także szkolenia zamknięte – formy ściśle dopasowane do kultury organizacyjnej i potrzeb Państwa przedsiębiorstw. Aby stworzyć szkolenie idealnie dopasowane do profilu firmy współpracujemy ściśle ze zleceniodawcą – tak na etapie definiowania potrzeb, jak i oceny efektywności szkolenia. Poprzez nasze przywiązanie do praktycznego charakteru szkoleń dedykowanych wspomagamy realizację Państwa celów w zakresie rozwoju zawodowego kadr zarządzających i pracowników.

e-kurs mailowy Zespół ekspertów

MS Office - poziom podstawowy

Kurs przygotowuje do samodzielnej pracy w podstawowych programach pakietu MS Office. Jego celem jest wzrost umiejętności wykorzystania pakietu Microsoft Office. 4-modułowy pakiet obejmuje zagadnienia związane z Wordem, Excelem, PowerPointem i Outlookiem.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Cała Polska - szkolenie on-line

e-kurs mailowy Krystian Szulc i Hubert Tomanek

Ewidencje w aptekach

Jak prawidłowo prowadzić dokumentację

Wielość przepisów wynikających z przepisów prawa farmaceutycznego, ustawy refundacyjnej, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz wydanych na ich podstawie rozporządzeń, jakimi obwarowane są apteki to tylko jeden z problemów kierowników i właścicieli aptek. Innym jest kwestia interpretacji przepisów i praktycznego przełożenia ich na działalność apteki.

Poza obowiązkami dotyczącymi dokumentacji i procedur warto też znać także zalecenia, które nie wynikają wprost z obowiązujących przepisów, ale przynależą do dobrych praktyk, dzięki którym apteka może uniknąć problemów w razie kontroli czy roszczeń pacjentów.

E-kurs „Ewidencje w aptekach. Jak prawidłowo prowadzić dokumentację.” kompleksowo prezentuje jakie dokumenty powinny znajdować się w każdej aptece, daje wytyczne do sposobu ich prowadzenia i zaleca określone rozwiązania w przypadkach, w których przepisy nie są precyzyjne.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Cała Polska - szkolenie on-line

e-kurs mailowy Katarzyna Czyżewska, aktualizacja Marta Puścion

Zasady udzielania zezwoleń na prowadzenie aptek

25 czerwca 2017r. weszły w życie nowe przepisy Prawa farmaceutycznego, które przyniosły szereg istotnych zmian zarówno dla podmiotów planujących otwarcie apteki ogólnodostępnej, jak i dla tych, które już je prowadzą. Zmiany dotyczą przede wszystkim ograniczeń w wydawaniu zezwoleń na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, obowiązku prowadzenia apteki przez czynnego farmaceutę oraz sytuacji związanych z sukcesją aptek. Jak wygląda sytuacja dwa lata po ich wprowdzeniu? Zapraszamy do udziału w e-kursie, podczas którego zostaną wyjaśnione kwestie dotyczące zmian w prawie oraz sposób na uniknięcie problemów związanych ze sprzedażą apteki lub przygotowaniem sukcesji.

 

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Cała Polska - szkolenie on-line

e-kurs mailowy Rafał Styczyński

Dokumentacja pracownicza

Tworzenie i przechowywanie dokumentów - aspekty praktyczne

Z chwilą zatrudnienia pracownika każdy pracodawca musi liczyć się z dodatkowymi obowiązkami, jakie na nim spoczną. Akta osobowe pracowników muszą być przechowywane w firmie nawet do 50 lat od dnia ustania stosunku pracy. Za niedopełnienie obowiązku prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zatrudnianiem, zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika grozi wysoka grzywna. Nie wszyscy przedsiębiorcy mają dostęp do wyspecjalizowanych kadr odpowiedzialnych za prowadzenie dokumentacji pracowniczej, daltego też zapraszamy do udziału w e-szkoleniu, które pomoże (szczególnie małym przedsiębiorcom) zapoznać się z listą niezbędnych dokumentów, które pracodawca musi przygotować, aby móc zatrudniać pracobiorców.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Cała Polska - szkolenie on-line

e-kurs mailowy Jakub Antkowiak

Zatrudnianie cudzoziemców

Procedury i dokumentacja

Pobyt i zatrudnienie cudzoziemców na terenie RP obwarowane są licznymi wymogami formalnymi. Część tych formalności leży w gestii pracodawcy, który zatrudnia obcokrajowca. Jeżeli chcesz być na bieżąco z procedurami oraz dokumentacją dla zatrudnianych w Polsce obcokrajowców zapraszamy na e-szkolenie, podczas którego w łatwy sposób dowiesz się jakie dokumenty należy przygotować oraz jakie spełnić wymogi, aby zgodnie z prawem przyjąć do pracy osoby spoza terytorium RP.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Cała Polska - szkolenie on-line

e-kurs mailowy Joanna Koplin

Umowa zlecenia - przegląd ryzyk formalno-prawnych

Zagadnienia praktyczne, przegląd orzecznictwa, odpowiedzi na najważniejsze pytania

Zinteresowanie pracodawców umowami cywilno-prawnymi nie słabnie. Jednakże z każdą formą elastycznego zatrudnienia związane są liczne ryzyka. Możliwości popełnienia błędu skutkującego znaczącymi konsekwencjami prawnymi i finansowymi jest wyjątkowo duże. Dodatkowo pojawia się liczne orzecznictwo, które ma konkretny wpływ na praktykę zatrudniania pracowników.
Warto zatem sprawdzić, czy nasza praktyka biznesowa nie jest źródłem zagrożenia prawnego i finansowego. Na jakie niebezpieczeństwa narażeni są przedsiębiorcy? A co przy takiej formie zatrudnienia tracą, a co zyskują zleceniobiorcy? Na co zwrócić uwagę, aby nie wpaść w pułapkę "ukrytego stosunku pracy"?
W naszym e-kursie zostaną omówione najważniejsze cechy umowy o pracę i umowy zlecenia z uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa. Na podstawie tych informacji każdy uczestnik szkolenia będzie miał możliwość oszacowania ryzyka i ewentualnych konsekwencji związanych z zawarciem umowy zlecenia w warunkach, w których powinna zostać zawarta umowa o pracę.
Praktyczne pytania i odpowiedzi pomogą rozwiać wątpliwości, w szczegolności dotyczące niejasnych granic pomiędzy jednym i drugim typem umowy i ich zastosowaniem w danej sytuacji.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Cała Polska - szkolenie on-line

e-kurs mailowy Wojciech Próchnicki

Excel w budżetowaniu i planowaniu

Praktyczne narzędzia dla specjalisty ds. controllingu

Budżetowanie jest złożonym procesem, zmierzającym do określenia podstawowych kategorii biznesowych i finansowych, które składają się na docelowe wyniki zaprezentowane w postaci planu sprawozdań finansowych.

Ten 4-częsciowy kurs pomoże Państwu w usystematyzowaniu wiedzy z zakresu nowoczesnego podejścia do budżetowania, prognozowania i raportowania odchyleń oraz dostarczy praktycznych rozwiązań z zakresu budżetowania do stosowania w codziennej pracy.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Cała Polska - szkolenie on-line

warsztaty praktyczne Anna Sławińska

Excel w sprzedaży

Plany, budżety, analizy, wizualizacja danych

Budżety, prognozy, analizy i zestawienia to codzienność w dziale sprzedaży. Tymczasem, co trzeci szef działu sprzedaży przyznaje otwarcie, że z Excelem nie jest mu po drodze i chciałby szybciej, prościej i efektywniej się w nim poruszać. Dlatego powstała Letnia Akademia Excela. Pomagamy szefom sprzedaży i handlowcom ‘odczarować’ i polubić Excela, aby więcej energii mogli poświęcić na pracę z zespołem, klientem i rozwój, czyli to co w sprzedaży liczy się najbardziej.

Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się jak zautomatyzować codzienne czynności wykorzystując możliwości Excela
  • opanować narzędzia programu MS Excel szczególnie przydatne w pracy w dziale sprzedaży 
  • błyskawicznie analizować procesy sprzedażowe z wykorzystaniem funkcji, które pozwolą Ci od ręki wykonać rozmaite obliczenia
  • analizować duże ilości danych i tworzyć z nich kompaktowe zestawienia wykorzystując tabele przestawne
  • prezentować dane sprzedażowe w formie graficznej w czytelny, jasny i przede wszystkim prosty sposób

nie może zabraknąć Cię na praktycznych warsztatach komputerowych.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Poznań

Katowice

Gdańsk

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama