Digital marketing

Tylko on-line nr 24/2022

Docierać dalej

Docierać dalej
  • Jak wykorzystać model store-in-store do zwiększenia sprzedaży?
  • W jaki sposób skutecznie informować o nowych usługach i produktach?
  • Jak badanie potrzeb klientów oraz poziomu ich zadowolenia pomaga w dopasowaniu oferty?
Czytaj więcej
nr 24/2022

Segmentacja. Poznaj strategie, które zwiększą twoje ROI w e‑commerce

Segmentacja. Poznaj strategie, które zwiększą twoje ROI w e-commerce
  • Jak skutecznie segmentować klientów e-sklepu?
  • Jak wdrożyć cross-selling i hipersegmentację?
  • Jakie triki wykorzystuje Zara, Amazon i Media Expert?
Czytaj więcej
nr 24/2022

TikTok ‑ jak wykorzystać jego potencjał w e‑commerce?

TikTok - jak wykorzystać jego potencjał w e-commerce?
  • Czy na TikToku da się sprzedawać?
  • Czy można skutecznie rozwinąć swój sklep internetowy wyłącznie za pośrednictwem TikToka?
  • Jak zaangażować odbiorców do kupna produktów za pośrednictwem kilkusekundowego wideo?
Czytaj więcej
nr 24/2022

12 skutecznych sposobó na optymalizację współczynnika konwersji

12 skutecznych sposobó na optymalizację współczynnika konwersji
  • Jakie znaczenie ma optymalizacja konwersji w marketingu internetowym?
  • Czy optymalizacja konwersji musi być droga i czasochłonna?
  • Jak optymalizować współczynnik konwersji na stronie oraz w sklepie?
Czytaj więcej
nr 24/2022

Jak maksymalnie wykorzystać potencjał nowego rynku na Amazon?

Jak maksymalnie wykorzystać potencjał nowego rynku na Amazon?
  • Na co zwrócić uwagę rozpoczynając współprace z lokalną wersją platformy Amazon?
  • Czym charakteryzuje się algorytm wyszukiwania Amazon i czym rożni się on np. od wyszukiwarki Google?
  • Jakie fazy obecności na platformie Amazon możemy wyróżnić i jak wykorzystać je w pełni?
Czytaj więcej
nr 23/2022

E‑mail wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej

E-mail wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej
Czytaj więcej
nr 23/2022

Marketing zwinny

Marketing zwinny
  • Na czym polega marketing zwinny?
  • Dlaczego warto na niego postawić?
  • Jak rozpocząć wdrażanie marketingu zwinnego?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.