Digital marketing

no. 11/2019

Uwaga: nowy produkt!

ECOM_11_45.jpg
  • Jak zaplanować kampanię e-mailingową promującą nowy produkt w ofercie sklepu?
  • W jaki sposób mówić o nowym produkcie, aby zachęcić klientów do zakupu?
  • Jakie działania poza e-mail marketingiem warto wdrożyć, aby promocja nowego produktu odniosła większy sukces?
Read more
On-line only no. 11/2019

Komunikacja w social media: LinkedIn

  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
  • W jaki sposób zwiększyć konwersję poprzez działania na tym portalu?
  • O czym warto pamiętać podczas komunikacji z potencjalnymi klientami?
Read more
Open access no. 10/2019

Jak (nie)zostać spamerem?

ECOM_10_51.jpg
  • Z jakich powodów nasze e-maile nie dochodzą do adresata?
  • Jak uniknąć wpisu na czarną listę mailingową?
  • Jak nie stracić dobrej reputacji jako nadawca mailingów?
Read more
no. 10/2019

Allegro a własny sklep internetowy

ECOM_10_47.jpg
  • Dlaczego warto sprzedawać zarówno poprzez własny sklep, jak i Allegro?
  • Jak sprzedawać swoje produkty na Allegro, aby jednocześnie nie zabić sprzedaży we własnym sklepie internetowym?
  • Co zrobić, by wypromować własny sklep poprzez Allegro?
Read more
no. 10/2019

Szanuj czas Googlebota

ECOM_10_41.jpg
  • Na czym polega indeksacja i dlaczego warto o nią zadbać w swoim sklepie?
  • Jak sprawdzić stan zaindeksowania sklepu?
  • O co należy zadbać, aby przyspieszyć indeksację?
Read more
no. 9/2018

Przydatne narzędzia: widżet Callback

ECOM_9_36.jpg
  • Jakie korzyści daje e-sklepowi zainstalowanie widżetu Callback?
  • Jakie funkcjonalności wybrać, rozważając uruchomienie widżetu?
  • Z jakimi kosztami trzeba się liczyć, wdrażając widżet na swojej stronie?
Read more
no. 9/2018

Planowanie kampanii e‑marketingowej

ECOM_9_31.jpg
  • Jak zaplanować efektywną kampanię e-marketingową?
  • Jakich błędów unikać, aby kampania była skuteczna?
  • Jak podwyższać poziom opłacalności kampanii?
Read more
no. 8/2018

Skąd pozyskać klientów?

ECOM_08_46.jpg
  • W jaki sposób generować ruch na stronie swojego sklepu?
  • Jaki typ ruchu jest najbardziej wartościowy i gwarantuje największą konwersję?
  • Jaką strategię marketingu internetowego przyjąć dla swojego sklepu, aby była skuteczna i opłacalna?
Read more

Next
page

Nastęna stron

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama