Digital marketing

nr 9/2018

Planowanie kampanii e‑marketingowej

ECOM_9_31.jpg
  • Jak zaplanować efektywną kampanię e-marketingową?
  • Jakich błędów unikać, aby kampania była skuteczna?
  • Jak podwyższać poziom opłacalności kampanii?
Czytaj więcej
nr 9/2018

Przydatne narzędzia: widżet Callback

ECOM_9_36.jpg
  • Jakie korzyści daje e-sklepowi zainstalowanie widżetu Callback?
  • Jakie funkcjonalności wybrać, rozważając uruchomienie widżetu?
  • Z jakimi kosztami trzeba się liczyć, wdrażając widżet na swojej stronie?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Reaguj albo giń!

ECOM_08_15.jpg
  • Jak reagować na negatywne komentarze klientów w mediach społecznościowych?
  • W jaki sposób odpowiadać, kiedy zarzuty klienta są prawdziwe, aby wyjść z sytuacji obronną ręką?
  • Czego nie robić w odpowiedzi na negatywne opinie, aby nie pogłębiać kryzysu?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Klient offline w sklepie online

ECOM_08_37.jpg
  • Na czym polega geofencing?
  • Jak dotrzeć ze swoją ofertą do osób odwiedzających stacjonarne sklepy konkurencji?
  • W jaki sposób przygotować kampanię online, bazując na danych z kanału offline?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Niezbadane ścieżki klienta

ECOM_08_41.jpg
  • Dlaczego Customer Journey Map jest potrzebna w projektowaniu procesu sprzedaży?
  • Jak analizować ścieżkę zakupową klienta i wyciągać wnioski, aby zwiększyć sprzedaż?
  • Za pomocą jakich działań łatać dziurawy lejek sprzedażowy?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Skąd pozyskać klientów?

ECOM_08_46.jpg
  • W jaki sposób generować ruch na stronie swojego sklepu?
  • Jaki typ ruchu jest najbardziej wartościowy i gwarantuje największą konwersję?
  • Jaką strategię marketingu internetowego przyjąć dla swojego sklepu, aby była skuteczna i opłacalna?
Czytaj więcej
nr 7/2018

AdWords krok po kroku

ECOM_7_32.jpg
  • Od czego rozpocząć planowanie kampanii AdWords dla swojego sklepu?
  • Na co zwrócić uwagę, aby uniknąć najczęściej popełnianych błędów?
  • Jak skonfigurować płatności, aby nie zmarnować budżetu na działania nieefektywne?
Czytaj więcej
nr 7/2018

W świecie cyfrowych pielgrzymów

ECOM_7_38.jpg
  • Jak integrować dane o użytkowniku z różnych kanałów, aby zachować spójność w komunikacji?
  • Jak zapewnić spójność komunikacji z klientem niezależnie od kanału, poprzez który się z nami kontaktuje?
  • W jaki sposób zwiększyć skuteczność działań reklamowych dzięki integracji danych o klientach?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama