Digital marketing

nr 21/2021

Jak prowadzić LinkedIn Company Page, który sprzedaje?

Jak prowadzić LinkedIn Company Page, który sprzedaje?
  • Kim są polscy użytkownicy LinkedIn i jak się z nimi komunikować?
  • Jak skutecznie budować wiarygodny company page?
  • Jakie strategie komunikacji na LinkedIn obrały polskie brandy (case study mBank, CD Projekt Red, Żywiec Zdrój, CCC)?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Instapromocja, czyli e‑sklep na Instagramie

Instapromocja, czyli e-sklep na Instagramie
  • Jak zbudować markę na Instagramie?
  • Czy za pomocą Instagrama da się sprzedawać?
  • Jakie formy przekazu wybrać w zależności od marki?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Siła napędowa i tarcia w e‑sklepie, czyli o strategii koła zamachowego w e‑commerce

Siła napędowa i tarcia w e-sklepie, czyli o strategii koła zamachowego w e-commerce
  • Jak rozkręcić biznes dzięki koncepcji koła zamachowego?
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii marketingowej zgodnie z tą koncepcją?
  • Jakie zagrożenia mogą mieć wpływ na skuteczność zastosowania koncepcji koła zamachowego?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Czego na temat AI w digital marketingu nie dowiesz się z książek

Czego na temat AI w digital marketingu nie dowiesz się z książek
  • Czym jest sztuczna inteligencja i jak możesz ją wykorzystać w digital marketingu?
  • W jaki sposób sztuczna inteligencja pomaga e-commerce?
  • Jakie zagrożenia dla marketerów stanowią stronnicze algorytmy AI?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Po czym poznasz, że... przepalisz dodatkowe pieniądze na marketing?

Po czym poznasz, że... przepalisz dodatkowe pieniądze na marketing?
  • Jakie wskaźniki pokazują, że z czystym sumieniem możemy podnieść wydatki na promocję?
  • Dlaczego poprawa retencji to najważniejszy cel przed rozkręceniem promocji?
  • Jak uniknąć błędu przedwczesnego skalowania (z ang. premature scaling)?
Czytaj więcej
nr 20/2021

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?
  • Jak przygotować kampanię leadową?
  • Jak zwiększyć sprzedaż z pozyskanych leadów?
  • Jak zautomatyzować procesy sprzedażowe w swojej firmie?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Jak prowadzić i optymalizować działania reklamowe, by sprzedawać więcej

Jak prowadzić i optymalizować działania reklamowe, by sprzedawać więcej
  • Jakie jest dominujące źródło ruchu w sklepach internetowych?
  • Jak wybrać najlepsze działania reklamowe dla swojego sklepu internetowego?
  • Od czego zależy powodzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.