Zestawy tematyczne

Social media w służbie e-commerce

Social media w służbie e-commerce

cena: 49,00 zł netto

cena: 60,27 zł brutto

Social media to potężne narzędzie w rękach e-commerce, a coraz częściej także podstawowy środek komunikacji. Pomaga w kreowaniu wizerunku marki i pozyskiwaniu nowych klientów, co trudno przecenić. Czas sięgnąć po dostępne narzędzia i stosunkowo szybko zwiększyć konwersję w swoim e-sklepie.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Jak zbudować w social media społeczność oddaną marce?
  • Na co zwrócić uwagę, podejmując współpracę z influencerami?
  • Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na konwersję w sklepie internetowym?
  • Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
  • Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
  • Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
  • Jak za pośrednictwem Facebooka dotrzeć do konkretnych grup klientów?
  • Jak sprzedając produkty specjalistyczne skutecznie promować je na Facebooku?
  • Jak cały proces generowania leadów sprzedażowych zamknąć w obrębie fanpage’a e-sklepu?
  • W jaki sposób budować swoją obecność w mediach społecznościowych na rynku B2B?
  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 27

Facebook jako narzędzie do generowania sprzedaży

SS_27_34.jpg
  • Jak za pośrednictwem Facebooka dotrzeć do konkretnych grup klientów?
  • Jak sprzedając produkty specjalistyczne skutecznie promować je na Facebooku?
  • Jak cały proces generowania leadów sprzedażowych zamknąć w obrębie fanpage’a e-sklepu?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Zaangażuj i sprzedaj!

ECOM_03_33.jpg
  • Jak zbudować w social media społeczność oddaną marce?
  • Na co zwrócić uwagę, podejmując współpracę z influencerami?
  • Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na konwersję w sklepie internetowym?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Media społecznościowe w sprzedaży B2B

ECOM_6_19.jpg
  • W jaki sposób budować swoją obecność w mediach społecznościowych na rynku B2B?
  • Jak wybrać portal społecznościowy odpowiedni w naszej branży?
  • Jak przygotowywać treści i materiały, aby były ciekawe i wiarygodne dla odbiorcy?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 7/2018

Customer Service na Facebooku

  • Na czym polega skuteczna obsługa klienta poprzez media społecznościowe?
  • Jakie błędy popełniają najczęściej firmy w komunikacji z klientami na Facebooku?
  • Jak odpowiadać na negatywne posty klientów dotyczące zamówień?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Reaguj albo giń!

ECOM_08_15.jpg
  • Jak reagować na negatywne komentarze klientów w mediach społecznościowych?
  • W jaki sposób odpowiadać, kiedy zarzuty klienta są prawdziwe, aby wyjść z sytuacji obronną ręką?
  • Czego nie robić w odpowiedzi na negatywne opinie, aby nie pogłębiać kryzysu?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 11/2019

Komunikacja w social media: LinkedIn

  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
  • W jaki sposób zwiększyć konwersję poprzez działania na tym portalu?
  • O czym warto pamiętać podczas komunikacji z potencjalnymi klientami?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Społeczność (potencjalnych) klientów

ECOM_11_40.jpg
  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać?
  • Które przykłady budowania społeczności wokół marki są warte naśladowania, a które niekoniecznie?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Czy kryzysy sprzedają?

ECOM_12_30.png
  • Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
  • Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
  • Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 13/2019

11 błędów w kampaniach na Facebooku, które zabijają sprzedaż

ECOM_13_29.jpg
  • Jakie błędy popełniasz w kampaniach reklamowych na Facebooku?
  • Czego wystrzegać się przy tworzeniu kampanii?
  • Jakie funkcje i metody rozliczeń powinieneś stosować, aby twoje reklamy były skuteczne?
Czytaj więcej

Przewodnik po LinkedIn Sales Navigator

Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.