Zestawy tematyczne

Social media w służbie e-commerce.jpg

Social media w służbie e-commerce

cena: 49,00 zł netto

cena: 60,27 zł brutto

Social media to potężne narzędzie w rękach e-commerce, a coraz częściej także podstawowy środek komunikacji. Pomaga w kreowaniu wizerunku marki i pozyskiwaniu nowych klientów, co trudno przecenić. Czas sięgnąć po dostępne narzędzia i stosunkowo szybko zwiększyć konwersję w swoim e-sklepie.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Jak zbudować w social media społeczność oddaną marce?
  • Na co zwrócić uwagę, podejmując współpracę z influencerami?
  • Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na konwersję w sklepie internetowym?
  • Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
  • Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
  • Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
  • Jak za pośrednictwem Facebooka dotrzeć do konkretnych grup klientów?
  • Jak sprzedając produkty specjalistyczne skutecznie promować je na Facebooku?
  • Jak cały proces generowania leadów sprzedażowych zamknąć w obrębie fanpage’a e-sklepu?
  • W jaki sposób budować swoją obecność w mediach społecznościowych na rynku B2B?
  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 27

Facebook jako narzędzie do generowania sprzedaży

SS_27_34.jpg
  • Jak za pośrednictwem Facebooka dotrzeć do konkretnych grup klientów?
  • Jak sprzedając produkty specjalistyczne skutecznie promować je na Facebooku?
  • Jak cały proces generowania leadów sprzedażowych zamknąć w obrębie fanpage’a e-sklepu?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Zaangażuj i sprzedaj!

ECOM_03_33.jpg
  • Jak zbudować w social media społeczność oddaną marce?
  • Na co zwrócić uwagę, podejmując współpracę z influencerami?
  • Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na konwersję w sklepie internetowym?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Media społecznościowe w sprzedaży B2B

ECOM_6_19.jpg
  • W jaki sposób budować swoją obecność w mediach społecznościowych na rynku B2B?
  • Jak wybrać portal społecznościowy odpowiedni w naszej branży?
  • Jak przygotowywać treści i materiały, aby były ciekawe i wiarygodne dla odbiorcy?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 7/2018

Customer Service na Facebooku

  • Na czym polega skuteczna obsługa klienta poprzez media społecznościowe?
  • Jakie błędy popełniają najczęściej firmy w komunikacji z klientami na Facebooku?
  • Jak odpowiadać na negatywne posty klientów dotyczące zamówień?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Reaguj albo giń!

ECOM_08_15.jpg
  • Jak reagować na negatywne komentarze klientów w mediach społecznościowych?
  • W jaki sposób odpowiadać, kiedy zarzuty klienta są prawdziwe, aby wyjść z sytuacji obronną ręką?
  • Czego nie robić w odpowiedzi na negatywne opinie, aby nie pogłębiać kryzysu?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 11/2019

Komunikacja w social media: LinkedIn

  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
  • W jaki sposób zwiększyć konwersję poprzez działania na tym portalu?
  • O czym warto pamiętać podczas komunikacji z potencjalnymi klientami?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Społeczność (potencjalnych) klientów

ECOM_11_40.jpg
  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać?
  • Które przykłady budowania społeczności wokół marki są warte naśladowania, a które niekoniecznie?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Czy kryzysy sprzedają?

ECOM_12_30.png
  • Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
  • Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
  • Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 13/2019

11 błędów w kampaniach na Facebooku, które zabijają sprzedaż

ECOM_13_29.jpg
  • Jakie błędy popełniasz w kampaniach reklamowych na Facebooku?
  • Czego wystrzegać się przy tworzeniu kampanii?
  • Jakie funkcje i metody rozliczeń powinieneś stosować, aby twoje reklamy były skuteczne?
Czytaj więcej

Przewodnik po LinkedIn Sales Navigator

Czytaj więcej

Reklama