Zestawy tematyczne

Obsługa klienta

Obsługa klienta

cena: 69,00 zł netto

cena: 84,87 zł brutto

Według McKinseya aż w 70% przypadków wrażenia klienta dotyczące procesu zakupowego są powiązane ze sposobem, w jaki został potraktowany (obsłużony), tak osobowo, jak i procesowo. Oznacza to, że im większy wysiłek musi podjąć klient, aby dokonać zakupu, tym mniej prawdopodobne, że dokona go ponownie w danym e-sklepie. Firmy, które chcą osiągnąć sukces i efektywnie obsługiwać swoich klientów, muszą dbać nie tylko o wysokie standardy obsługi klienta, lecz także o regularne wdrażanie coraz to nowszych rozwiązań automatyzujących i optymalizujących cały proces sprzedażowy.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Na czym polega efektywna obsługa klienta w e-commerce?
  • Jak sposób obsługa klienta wpływa na sprzedaż w e-sklepie?
  • Czym procesowa obsługa klienta różni się od osobowej i jak ją wdrożyć w swojej firmie?
  • Czy CRM w e-commerce to tylko narzędzie do zarządzania sprzedażą?
  • Za pomocą jakich narzędzi badać jakość obsługi klienta w swoim e-sklepie?
  • Jak komunikować się z niezadowolonym klientem, aby budować jego lojalność wobec sklepu?
  • Jakie rozwiązania wdrożyć na platformie sprzedażowej, budując prokliencki system obsługi klienta?
  • Które z procesów związanych z obsługą klienta warto automatyzować, a które lepiej obsługiwać ręcznie?
  • W jaki sposób obniżyć koszty zwrotów i reklamacji bez szkody dla UX?
  • Jak powinien wyglądać proces obsługi zwrotów, aby nie zniechęcał klienta do zakupów?
  • Na czym polega skuteczna obsługa klienta poprzez media społecznościowe?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

nr 2/2017

Zatrzymać klienta na dłużej

ECOM_02_32.jpg
  • Jakie kwestie należy rozważyć, projektując program lojalnościowy dla swoich klientów?
  • Jak zaprojektować program lojalnościowy, aby skutecznie motywował klientów do dokonywania kolejnych zakupów w sklepie?
  • Jak naliczać punkty i prezentować nagrody, aby program był korzystny dla sklepu i atrakcyjny dla klienta?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Prokliencka polityka zwrotów

ECOM_06_50.jpg
  • Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w swoim sklepie?
  • Jak powinien wyglądać proces obsługi zwrotów, aby nie zniechęcał klienta do zakupów?
  • Co zrobić, aby zwroty przynosiły korzyści i wpływały pozytywnie na sprzedaż?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 7/2018

Customer Service na Facebooku

  • Na czym polega skuteczna obsługa klienta poprzez media społecznościowe?
  • Jakie błędy popełniają najczęściej firmy w komunikacji z klientami na Facebooku?
  • Jak odpowiadać na negatywne posty klientów dotyczące zamówień?
Czytaj więcej
nr 7/2018

Pomysł na przewagę konkurencyjną

ECOM_7_20.jpg
  • Na czym polega budowanie przewagi konkurencyjnej?
  • W jakich obszarach funkcjonowania sklepu szukać przewagi konkurencyjnej?
  • Jakie narzędzia pomagają w budowaniu przewagi konkurencyjnej w obszarze obsługi klienta?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Niezadowolony klient ma głos

ECOM_08_21.jpg
  • W jaki sposób badać przyczyny niezadowolenia klientów?
  • Jak zminimalizować ryzyko popełniania wciąż tych samych błędów?
  • Jak komunikować się z niezadowolonym klientem, aby budować jego lojalność wobec sklepu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 9/2018

Obsługa zwrotów i reklamacji

ECOM_9_40.jpg
  • Jak badać i klasyfikować przyczyny zwrotów i reklamacji?
  • W jaki sposób obniżyć koszty zwrotów i reklamacji bez szkody dla UX?
  • Jakie procesy związane z obsługą zwrotów i reklamacji warto automatyzować, żeby zwiększyć wydajność?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Osobowo czy procesowo?

ECOM_10_54.jpg
  • Jak sposób obsługi klienta wpływa na sprzedaż w e-sklepie?
  • Na czym polega osobowa obsługa klienta i jakie może mieć skutki?
  • Czym procesowa obsługa klienta różni się od osobowej i jak ją wdrożyć w swojej firmie?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Klient w centrum obsługi

ECOM_11_03.jpg
  • Na czym polega dobra obsługa klienta w e-commerce?
  • Jakie wskaźniki pokazujące poziom obsługi klienta w sklepie warto mierzyć?
  • Jakie rozwiązania warto wdrożyć, aby zapewnić wysoki poziom obsługi klienta w każdym punkcie jego styku z firmą i w każdym momencie procesu sprzedażowego?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Efektywna obsługa: dobre praktyki

ECOM_11_09.jpg
  • Na czym polega efektywna obsługa klienta w e-commerce?
  • Jakie rozwiązania wykorzystują najbardziej znane polskie i zagraniczne marki w obszarze obsługi klienta?
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji, dzięki efektywnej obsłudze klientów?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Badanie jakości obsługi

ECOM_11_14.jpg
  • Za pomocą jakich narzędzi badać jakość obsługi klienta w swoim e-sklepie?
  • W jaki sposób, opierając się na Sześciu Filarach Customer Experience, poprawić obsługę przed- i pozakupową?
  • Jak zrobić z klienta ambasadora e-sklepu?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Prokliencki model obsługi B2B

ECOM_11_19.jpg
  • Jak sprawić, aby w twojej firmie klient był ważniejszy od systemu?
  • Jakie rozwiązania wdrożyć na platformie sprzedażowej, budując prokliencki system obsługi klienta?
  • Które z procesów związanych z obsługą klienta warto automatyzować, a które lepiej obsługiwać ręcznie?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Odpowiedź tu i teraz

ECOM_11_50.jpg
  • Którzy użytkownicy wolą kontaktować się z obsługą e-sklepu przez czat?
  • W jaki sposób zadbać o wysoki standard obsługi klienta przez czat?
  • Jakie funkcje czatu warto stosować, aby zoptymalizować efektywność pracy konsultantów?
Czytaj więcej
Promocyjny nr 12/2019

Czy CRM w e‑commerce to tylko narzędzie do zarządzania sprzedażą?

  • Budowanie relacji z klientem sklepu internetowego jest trudniejsze niż w tradycyjnej sprzedaży.
  • Nowoczesne narzędzia wspomagające pracę specjalistów e-commerce powinny dawać więcej niż tradycyjny CRM.
  • Obsługa wsparcia klienta i serwisowania to procesy coraz częściej wspierane w systemach CRM stosowanych w e-commerce.
Czytaj więcej
nr 14/2020

Dostawa ‑ unboxing ‑ zwrot. Jak opakowanie wspiera user experience?

ECOM_14_46.jpg
  • Jakie są punkty styku klienta z opakowaniem w zakupach e-commerce?
  • Na którym punkcie styku klienta się skupić?
  • Jak budować pozytywne doświadczenie na etapie zwrotu – opakowaniem?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 15/2020

Personalizacja a oczekiwania zakupowe klientów

  • Jak we właściwy sposób budować customer experience?
  • Jak tworzyć komunikaty trafiające do naszej grupy docelowej?
  • Czy tworzenie indywidualnego przekazu dla naszych klientów jest możliwe?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.