cena: 69,00 zł netto
cena: 84,87 zł brutto
Według McKinseya aż w 70% przypadków wrażenia klienta dotyczące procesu zakupowego są powiązane ze sposobem, w jaki został potraktowany (obsłużony), tak osobowo, jak i procesowo. Oznacza to, że im większy wysiłek musi podjąć klient, aby dokonać zakupu, tym mniej prawdopodobne, że dokona go ponownie w danym e-sklepie. Firmy, które chcą osiągnąć sukces i efektywnie obsługiwać swoich klientów, muszą dbać nie tylko o wysokie standardy obsługi klienta, lecz także o regularne wdrażanie coraz to nowszych rozwiązań automatyzujących i optymalizujących cały proces sprzedażowy.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.