Zestawy tematyczne

Generowanie leadów.jpg

Generowanie leadów

cena: 49,00 zł netto

cena: 60,27 zł brutto

W świecie e-commerce słowo „lead” odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Każdy lead to, w dużym uproszczeniu, nasz potencjalny klient, więc zależy nam, by pozyskać ich jak najwięcej. Gdy już je mamy, czas na naukę: jakie są jego potrzeby, co lubi, jak wejść z nim w relację. Podejmowanie odpowiednich działań w odpowiednim czasie z odpowiednią treścią jest nie tylko kluczem do sukcesu (konwersji), ale też wielką sztuką.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Jak wykorzystać lead scoring do budowania trwałej relacji z klientem?
  • Jak stosować kwalifikację leadów w praktyce i jakie są jej efekty?
  • Jak budować efektywną bazę mailingową?
  • Jak nie marnować leadów?
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • Jak wykorzystać Facebooka do generowania leadów?
  • Jakie działania wpływają negatywnie na efektywność pozyskiwania wartościowych leadów i jak się przed tym ustrzec?
  • Jak pozyskać wartościowe leady z ruchu generowanego na stronach z błędem 404?
  • Jak wykorzystać Internet i kampanie reklamowe do generowania leadów?
  • Jak za pomocą performance marketingu zwiększyć sprzedaż?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 22

Bądź leadowym liderem!

  • Jak wykorzystać lead scoring do budowania trwałej relacji z klientem?
  • Jak stosować kwalifikację leadów w praktyce i jakie są jej efekty?
  • Jak ocenić, czy nasza firma jest gotowa na wdrożenie lead scoringu?
Czytaj więcej
Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 26

Baza danych klientów – na co pozwala prawo?

SS26_70.jpg
  • Które dane o klientach chronione są ustawą?
  • Kiedy przetwarzanie danych osobowych może być uznane za nielegalne?
  • Co należy do obowiązków administratora danych?
Czytaj więcej
Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 27

Facebook jako narzędzie do generowania sprzedaży

SS_27_34.jpg
  • Jak za pośrednictwem Facebooka dotrzeć do konkretnych grup klientów?
  • Jak sprzedając produkty specjalistyczne skutecznie promować je na Facebooku?
  • Jak cały proces generowania leadów sprzedażowych zamknąć w obrębie fanpage’a e-sklepu?
Czytaj więcej
Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 16

Generowanie leadów kontaktowych w Internecie

  • Jak wykorzystać Internet i kampanie reklamowe do generowania leadów?
  • Jak za pomocą performance marketingu zwiększyć sprzedaż?
  • W jaki sposób prawidłowo określić grupę docelową dla kampanii mailingowej?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Lead nurturing 2.0

ECOM_03_30.jpg
  • Jak skutecznie badać potencjał leadów?
  • Jak skonstruować model lead nurturingu?
  • Na co zwrócić uwagę, wdrażając system lead nurturingu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2018

Błąd 404 ‑ sposób na leada

ECOM_04_42.jpg
  • Jak wykorzystać potencjał stron błędu 404?
  • W jaki sposób za pomocą strony z błędem 404 budować lojalność klientów?
  • Jak pozyskać wartościowe leady z ruchu generowanego na stronach z błędem 404?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Lead leadowi nierówny

ECOM_05_37.jpg
  • Na co zwrócić uwagę w procesie pozyskiwania leadów?
  • Jak opracować skuteczny system lead scoringu?
  • Jakie działania wpływają negatywnie na efektywność pozyskiwania wartościowych leadów?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Skąd pozyskać klientów?

ECOM_08_46.jpg
  • W jaki sposób generować ruch na stronie swojego sklepu?
  • Jaki typ ruchu jest najbardziej wartościowy i gwarantuje największą konwersję?
  • Jaką strategię marketingu internetowego przyjąć dla swojego sklepu, aby była skuteczna i opłacalna?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Sztuka niemarnowania leadów

ECOM_10_37.jpg
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • W jaki sposób mierzyć lead response time?
  • Jak poprawić szybkość odpowiedzi na zapytania klientów?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Budowanie bazy mailingowej

ECOM_12_8.jpg
  • Jak budować efektywną bazę mailingową?
  • Jak zachęcić potencjalnych klientów do wyrażenia zgody marketingowej?
  • O co należy zadbać, aby nasza baza była w zgodzie z RODO?
Czytaj więcej

Reklama