Zestawy tematyczne

Generowanie leadów

Generowanie leadów

cena: 49,00 zł netto

cena: 60,27 zł brutto

W świecie e-commerce słowo „lead” odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Każdy lead to, w dużym uproszczeniu, nasz potencjalny klient, więc zależy nam, by pozyskać ich jak najwięcej. Gdy już je mamy, czas na naukę: jakie są jego potrzeby, co lubi, jak wejść z nim w relację. Podejmowanie odpowiednich działań w odpowiednim czasie z odpowiednią treścią jest nie tylko kluczem do sukcesu (konwersji), ale też wielką sztuką.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Jak wykorzystać lead scoring do budowania trwałej relacji z klientem?
  • Jak stosować kwalifikację leadów w praktyce i jakie są jej efekty?
  • Jak budować efektywną bazę mailingową?
  • Jak nie marnować leadów?
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • Jak wykorzystać Facebooka do generowania leadów?
  • Jakie działania wpływają negatywnie na efektywność pozyskiwania wartościowych leadów i jak się przed tym ustrzec?
  • Jak pozyskać wartościowe leady z ruchu generowanego na stronach z błędem 404?
  • Jak wykorzystać Internet i kampanie reklamowe do generowania leadów?
  • Jak za pomocą performance marketingu zwiększyć sprzedaż?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 22

Bądź leadowym liderem!

  • Jak wykorzystać lead scoring do budowania trwałej relacji z klientem?
  • Jak stosować kwalifikację leadów w praktyce i jakie są jej efekty?
  • Jak ocenić, czy nasza firma jest gotowa na wdrożenie lead scoringu?
Czytaj więcej
Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 26

Baza danych klientów – na co pozwala prawo?

SS26_70.jpg
  • Które dane o klientach chronione są ustawą?
  • Kiedy przetwarzanie danych osobowych może być uznane za nielegalne?
  • Co należy do obowiązków administratora danych?
Czytaj więcej
Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 27

Facebook jako narzędzie do generowania sprzedaży

SS_27_34.jpg
  • Jak za pośrednictwem Facebooka dotrzeć do konkretnych grup klientów?
  • Jak sprzedając produkty specjalistyczne skutecznie promować je na Facebooku?
  • Jak cały proces generowania leadów sprzedażowych zamknąć w obrębie fanpage’a e-sklepu?
Czytaj więcej
Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 16

Generowanie leadów kontaktowych w Internecie

  • Jak wykorzystać Internet i kampanie reklamowe do generowania leadów?
  • Jak za pomocą performance marketingu zwiększyć sprzedaż?
  • W jaki sposób prawidłowo określić grupę docelową dla kampanii mailingowej?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Lead nurturing 2.0

ECOM_03_30.jpg
  • Jak skutecznie badać potencjał leadów?
  • Jak skonstruować model lead nurturingu?
  • Na co zwrócić uwagę, wdrażając system lead nurturingu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2018

Błąd 404 ‑ sposób na leada

ECOM_04_42.jpg
  • Jak wykorzystać potencjał stron błędu 404?
  • W jaki sposób za pomocą strony z błędem 404 budować lojalność klientów?
  • Jak pozyskać wartościowe leady z ruchu generowanego na stronach z błędem 404?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Lead leadowi nierówny

ECOM_05_37.jpg
  • Na co zwrócić uwagę w procesie pozyskiwania leadów?
  • Jak opracować skuteczny system lead scoringu?
  • Jakie działania wpływają negatywnie na efektywność pozyskiwania wartościowych leadów?
Czytaj więcej
nr 8/2018

Skąd pozyskać klientów?

ECOM_08_46.jpg
  • W jaki sposób generować ruch na stronie swojego sklepu?
  • Jaki typ ruchu jest najbardziej wartościowy i gwarantuje największą konwersję?
  • Jaką strategię marketingu internetowego przyjąć dla swojego sklepu, aby była skuteczna i opłacalna?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Sztuka niemarnowania leadów

ECOM_10_37.jpg
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • W jaki sposób mierzyć lead response time?
  • Jak poprawić szybkość odpowiedzi na zapytania klientów?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Budowanie bazy mailingowej

ECOM_12_8.jpg
  • Jak budować efektywną bazę mailingową?
  • Jak zachęcić potencjalnych klientów do wyrażenia zgody marketingowej?
  • O co należy zadbać, aby nasza baza była w zgodzie z RODO?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.