E-commerce & Digital Marketing 7/2018

ECOM_07.jpg

RODO w E-SKLEPIE

RODO to temat, którym w ostatnich tygodniach żyje cały kraj, a osoby działające w branży e-commerce w szczególności. Pojawiło się mnóstwo poradników, artykułów i szkoleń wyjaśniających, jak wdrożyć RODO. Przekroczyliśmy magiczną datę 25 maja, każdy z nas otrzymał dziesiątki e-maili od firm wyjaśniających, w jaki sposób przetwarzają one nasze dane osobowe. Nadal jednak nie wszystko jest jasne. Dlatego tym razem na łamach Top tematu piszemy o RODO i skutkach, które za sobą niesie dla sprzedaży internetowej. Podpowiadamy m.in., w jaki sposób przeprowadzić analizę ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych, co musi zawierać formularz zamówienia, by można było wykorzystywać dane osobowe w kilku celach, oraz jak realizować prawo do bycia zapomnianym i ograniczenia przetwarzania, by nie stracić możliwości wysyłania mailingów i prowadzenia promocji w inny sposób.

Konkurencja w e-commerce jest ogromna, dlatego konkurowanie ceną już nie wystarczy. No i jest nieopłacalne. W jakich obszarach funkcjonowania sklepu szukać przewagi konkurencyjnej? Jakie narzędzia pomagają w budowaniu przewagi konkurencyjnej? O tym również przeczytacie w tym numerze.

Z chwilą gdy trzymacie bieżący numer w rękach, mistrzostwa świata w piłce nożnej zbliżają się do decydującej fazy. Transmisje możemy oglądać w TVP. Czempionat sprzed czterech lat transmitował natomiast Polsat, m.in. poprzez Ipla.tv. Fani piłki nożnej korzystający z tego portalu wiedzą, że nie wszystko działało, jak trzeba. Dlatego tym razem w naszej serii „Testujemy sklep” postanowiliśmy wziąć na tapetę właśnie ten serwis.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Archiwum