E-commerce & Digital Marketing 6/2018

ECOM_06.jpg

Klient B2B w e-commerce

Wielu dyrektorów sprzedaży z firm funkcjonujących na rynku B2B wciąż uważa, że sprzedaż online jest w ich branży nieopłacalna, albo że zagraża sprzedaży offline. Tymczasem, jak pokazuje doświadczenie przedsiębiorstw, które zdecydowanie postawiły na e-commerce, jeden kanał sprzedaży wspiera drugi i zyskuje na tym cały biznes. W Top temacie pokazujemy, jak skutecznie sprzedawać w Internecie produkty i rozwiązania skierowane do klienta biznesowego. Podpowiadamy m.in., jak dotrzeć do klienta B2B, które rozwiązania B2C warto wdrożyć w sprzedaży B2B, w jaki sposób zadbać o pozytywne UX oraz jak budować swoją obecność w mediach społecznościowych.

Zapewne nieraz trafiliście na reklamę, newsletter, e-mail, gdzie nie bardzo było wiadomo, czego nadawca oczekuje od odbiorcy. Przycisk Call to Action był niewidoczny, ginął wśród innych elementów lub co gorsza, był nieaktywny. Skuteczne wezwanie do działania to podstawa udanej kampanii marketingowej. W artykule „CTA: 8 najczęstszych błędów” doradzamy, jak zaprojektować takie CTA, aby zachęcić klientów do kliknięcia.

Podziękowanie za zakup warto wykorzystać do budowania trwałej relacji z klientem. Niekonwencjonalne, spersonalizowane, sprawiające, że użytkownik poczuje się wyjątkowo, może też być skutecznym narzędziem zwiększania sprzedaży. W jaki sposób? O tym przeczytacie w artykule „Podziękowanie budujące sprzedaż”.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Archiwum