E-commerce & Digital Marketing 6/2018 (maj-czerwiec)

E-commerce & Digital Marketing nr 6/2018 - Klient B2B w e-commerce

Klient B2B w e‑commerce

Wielu dyrektorów sprzedaży z firm funkcjonujących na rynku B2B wciąż uważa, że sprzedaż online jest w ich branży nieopłacalna, albo że zagraża sprzedaży offline. Tymczasem, jak pokazuje doświadczenie przedsiębiorstw, które zdecydowanie postawiły na e-commerce, jeden kanał sprzedaży wspiera drugi i zyskuje na tym cały biznes. W Top temacie pokazujemy, jak skutecznie sprzedawać w Internecie produkty i rozwiązania skierowane do klienta biznesowego. Podpowiadamy m.in., jak dotrzeć do klienta B2B, które rozwiązania B2C warto wdrożyć w sprzedaży B2B, w jaki sposób zadbać o pozytywne UX oraz jak budować swoją obecność w mediach społecznościowych.

Zapewne nieraz trafiliście na reklamę, newsletter, e-mail, gdzie nie bardzo było wiadomo, czego nadawca oczekuje od odbiorcy. Przycisk Call to Action był niewidoczny, ginął wśród innych elementów lub co gorsza, był nieaktywny. Skuteczne wezwanie do działania to podstawa udanej kampanii marketingowej. W artykule „CTA: 8 najczęstszych błędów” doradzamy, jak zaprojektować takie CTA, aby zachęcić klientów do kliknięcia.

Podziękowanie za zakup warto wykorzystać do budowania trwałej relacji z klientem. Niekonwencjonalne, spersonalizowane, sprawiające, że użytkownik poczuje się wyjątkowo, może też być skutecznym narzędziem zwiększania sprzedaży. W jaki sposób? O tym przeczytacie w artykule „Podziękowanie budujące sprzedaż”.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF

Artykuły

Tylko on-line nr 6/2018

Psychologia e‑klienta

Psychologia e‑klienta
  • Jak przyspieszyć decyzje zakupowe klientów?
  • W jaki sposób budować ich lojalność?
  • Jakie kolor buttonów Call To Action wpływa na ich skuteczność?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Klient B2B w e‑commerce

Klient B2B w e‑commerce
  • Jak dotrzeć do klienta B2B, sprzedając przez Internet?
  • W jaki sposób wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji?
  • Jak budować przewagę konkurencyjną?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Sprzedaż przez platformę B2B

Sprzedaż przez platformę B2B
  • Jak skutecznie wdrożyć w firmie platformę do sprzedaży B2B, aby została zaakceptowana przez klientów i dział handlowy?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze platformy do sprzedaży B2B?
  • Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową?
Czytaj więcej
nr 6/2018

E‑commerce B2C wzorem dla B2B

E‑commerce B2C wzorem dla B2B
  • Jakie rozwiązania ze sprzedaży B2C warto wdrożyć w sprzedaży B2B?
  • W jaki sposób, wzorując się na rozwiązaniach B2C, lojalizować klientów biznesowych?
  • O czym warto pamiętać, wdrażając sprzedaż e-commerce dla klientów B2B, aby ich nie zniechęcić?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Media społecznościowe w sprzedaży B2B

Media społecznościowe w sprzedaży B2B
  • W jaki sposób budować swoją obecność w mediach społecznościowych na rynku B2B?
  • Jak wybrać portal społecznościowy odpowiedni w naszej branży?
  • Jak przygotowywać treści i materiały, aby były ciekawe i wiarygodne dla odbiorcy?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Zaproś klienta do gry

Zaproś klienta do gry
  • Jak grywalizacja wpływa na wyniki sprzedażowe sklepu?
  • Od czego zacząć tworzenie systemu grywalizacyjnego?
  • Jak mierzyć skuteczność działań?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 6/2018

Podziękowanie budujące sprzedaż

Podziękowanie budujące sprzedaż
  • Jakie formy podziękowania warto wdrożyć w swoim sklepie, aby budować lojalność klienta?
  • Jak przez podziękowanie zaangażować klienta we współpracę?
  • Jak wykorzystać podziękowania za dokonanie zakupu do zwiększenia sprzedaży?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 6/2018

Bad Call to Action

  • Jak stworzyć Call To Action, które zachęci użytkownika do działania?
  • Gdzie najlepiej umiejscowić Call To Action?
  • Jakie błędy popełniane przy tworzeniu Call To Action zniechęcają odbiorców i obniżają skuteczność komunikacji?
Czytaj więcej
nr 6/2018

CTA: 8 najczęstszych błędów

CTA: 8 najczęstszych błędów
  • Jakie błędy najczęściej popełniają marketerzy, przygotowując Call to Action?
  • Jak zaprojektować przycisk Call to Action, aby nie odstraszyć użytkownika?
  • Na co zwrócić uwagę, aby Call to Action był skuteczny również w wersji mobilnej?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Optymalizacja współczynnika konwersji

Optymalizacja współczynnika konwersji
  • Jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim sklepie?
  • Jak budować skuteczne kampanie reklamowe?
  • Czym jest CRO i dlaczego warto je analizować?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Wyróżnić się opakowaniem

Wyróżnić się opakowaniem
  • Jak sprawić, by moment rozpakowywania przesyłki był dla klienta ważniejszy od samego produktu?
  • Jak wykorzystać potencjał opakowania do utrwalania własnej marki w świadomości klientów i budowania lojalności?
  • Jakie przesłanie powinno nieść ze sobą opakowanie przesyłki?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Prokliencka polityka zwrotów

Prokliencka polityka zwrotów
  • Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w swoim sklepie?
  • Jak powinien wyglądać proces obsługi zwrotów, aby nie zniechęcał klienta do zakupów?
  • Co zrobić, aby zwroty przynosiły korzyści i wpływały pozytywnie na sprzedaż?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 6/2018

Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów

Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów

Sprzedajesz towary za pośrednictwem internetu i szukasz kolejnego sposobu na usprawnienie obsługi klienta? Skorzystaj z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) — jest to łatwe w użyciu, poufne i bezstronne narzędzie do rozwiązywania sporów z klientami.

Czytaj więcej
nr 6/2018

Testujemy sklep: home.pl Click Shop

Testujemy sklep: home.pl Click Shop
  • Jak oferowane przez platformę home.pl Click Shop funkcjonalności wypadają na tle konkurencyjnych platform?
  • Jak wygląda proces konfiguracji sklepu i jego obsługi na platformie?
  • Jakie są wady i zalety zarządzania sklepem przez platformę z punktu widzenia małej firmy?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 6/2018

Podsumowanie 10. edycji Packaging Innovations

Podsumowanie 10. edycji Packaging Innovations

– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem Marcin Suchocki,...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 6/2018

InCommerce Camp już 7 czerwca w Gdyni

Już siódmego czerwca odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu eventów, skierowanych do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, same e-commercowe case’y prezentowane przez znanych praktyków z branży!
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.