E-commerce & Digital Marketing 6/2018

ECOM_06.jpg

Klient B2B w e-commerce

Wielu dyrektorów sprzedaży z firm funkcjonujących na rynku B2B wciąż uważa, że sprzedaż online jest w ich branży nieopłacalna, albo że zagraża sprzedaży offline. Tymczasem, jak pokazuje doświadczenie przedsiębiorstw, które zdecydowanie postawiły na e-commerce, jeden kanał sprzedaży wspiera drugi i zyskuje na tym cały biznes. W Top temacie pokazujemy, jak skutecznie sprzedawać w Internecie produkty i rozwiązania skierowane do klienta biznesowego. Podpowiadamy m.in., jak dotrzeć do klienta B2B, które rozwiązania B2C warto wdrożyć w sprzedaży B2B, w jaki sposób zadbać o pozytywne UX oraz jak budować swoją obecność w mediach społecznościowych.

Zapewne nieraz trafiliście na reklamę, newsletter, e-mail, gdzie nie bardzo było wiadomo, czego nadawca oczekuje od odbiorcy. Przycisk Call to Action był niewidoczny, ginął wśród innych elementów lub co gorsza, był nieaktywny. Skuteczne wezwanie do działania to podstawa udanej kampanii marketingowej. W artykule „CTA: 8 najczęstszych błędów” doradzamy, jak zaprojektować takie CTA, aby zachęcić klientów do kliknięcia.

Podziękowanie za zakup warto wykorzystać do budowania trwałej relacji z klientem. Niekonwencjonalne, spersonalizowane, sprawiające, że użytkownik poczuje się wyjątkowo, może też być skutecznym narzędziem zwiększania sprzedaży. W jaki sposób? O tym przeczytacie w artykule „Podziękowanie budujące sprzedaż”.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Artykuły

Tylko on-line nr 6/2018

Psychologia e‑klienta

ka_hand_cart.jpg
  • Jak przyspieszyć decyzje zakupowe klientów?
  • W jaki sposób budować ich lojalność?
  • Jakie kolor buttonów Call To Action wpływa na ich skuteczność?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Klient B2B w e‑commerce

ECOM_6_03.jpg
  • Jak dotrzeć do klienta B2B, sprzedając przez Internet?
  • W jaki sposób wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji?
  • Jak budować przewagę konkurencyjną?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Sprzedaż przez platformę B2B

ECOM_6_08.jpg
  • Jak skutecznie wdrożyć w firmie platformę do sprzedaży B2B, aby została zaakceptowana przez klientów i dział handlowy?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze platformy do sprzedaży B2B?
  • Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową?
Czytaj więcej
nr 6/2018

E‑commerce B2C wzorem dla B2B

ECOM_6_14.jpg
  • Jakie rozwiązania ze sprzedaży B2C warto wdrożyć w sprzedaży B2B?
  • W jaki sposób, wzorując się na rozwiązaniach B2C, lojalizować klientów biznesowych?
  • O czym warto pamiętać, wdrażając sprzedaż e-commerce dla klientów B2B, aby ich nie zniechęcić?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Media społecznościowe w sprzedaży B2B

ECOM_6_19.jpg
  • W jaki sposób budować swoją obecność w mediach społecznościowych na rynku B2B?
  • Jak wybrać portal społecznościowy odpowiedni w naszej branży?
  • Jak przygotowywać treści i materiały, aby były ciekawe i wiarygodne dla odbiorcy?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Zaproś klienta do gry

ECOM_06_24.jpg
  • Jak grywalizacja wpływa na wyniki sprzedażowe sklepu?
  • Od czego zacząć tworzenie systemu grywalizacyjnego?
  • Jak mierzyć skuteczność działań?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 6/2018

Podziękowanie budujące sprzedaż

ECOM_06_28.jpg
  • Jakie formy podziękowania warto wdrożyć w swoim sklepie, aby budować lojalność klienta?
  • Jak przez podziękowanie zaangażować klienta we współpracę?
  • Jak wykorzystać podziękowania za dokonanie zakupu do zwiększenia sprzedaży?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 6/2018

Bad Call to Action

  • Jak stworzyć Call To Action, które zachęci użytkownika do działania?
  • Gdzie najlepiej umiejscowić Call To Action?
  • Jakie błędy popełniane przy tworzeniu Call To Action zniechęcają odbiorców i obniżają skuteczność komunikacji?
Czytaj więcej
nr 6/2018

CTA: 8 najczęstszych błędów

ECOM_06_32.jpg
  • Jakie błędy najczęściej popełniają marketerzy, przygotowując Call to Action?
  • Jak zaprojektować przycisk Call to Action, aby nie odstraszyć użytkownika?
  • Na co zwrócić uwagę, aby Call to Action był skuteczny również w wersji mobilnej?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Optymalizacja współczynnika konwersji

ECOM_06_38.jpg
  • Jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim sklepie?
  • Jak budować skuteczne kampanie reklamowe?
  • Czym jest CRO i dlaczego warto je analizować?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Wyróżnić się opakowaniem

ECOM_06_44.jpg
  • Jak sprawić, by moment rozpakowywania przesyłki był dla klienta ważniejszy od samego produktu?
  • Jak wykorzystać potencjał opakowania do utrwalania własnej marki w świadomości klientów i budowania lojalności?
  • Jakie przesłanie powinno nieść ze sobą opakowanie przesyłki?
Czytaj więcej
nr 6/2018

Prokliencka polityka zwrotów

ECOM_06_50.jpg
  • Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w swoim sklepie?
  • Jak powinien wyglądać proces obsługi zwrotów, aby nie zniechęcał klienta do zakupów?
  • Co zrobić, aby zwroty przynosiły korzyści i wpływały pozytywnie na sprzedaż?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 6/2018

Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów

PL_Ecommerce24_consumer_400x250.jpg

Sprzedajesz towary za pośrednictwem internetu i szukasz kolejnego sposobu na usprawnienie obsługi klienta? Skorzystaj z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) — jest to łatwe w użyciu, poufne i bezstronne narzędzie do rozwiązywania sporów z klientami.

Czytaj więcej
nr 6/2018

Testujemy sklep: home.pl Click Shop

ECOM_06_55.jpg
  • Jak oferowane przez platformę home.pl Click Shop funkcjonalności wypadają na tle konkurencyjnych platform?
  • Jak wygląda proces konfiguracji sklepu i jego obsługi na platformie?
  • Jakie są wady i zalety zarządzania sklepem przez platformę z punktu widzenia małej firmy?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 6/2018

Podsumowanie 10. edycji Packaging Innovations

Packaging Innovations 2018 (36).jpg

– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem Marcin Suchocki, Sales Manager firmy PC Print. Trudno o lepsze podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odwiedziło ponad 5000 osób. Nasz magazyn patronował imprezie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 6/2018

InCommerce Camp już 7 czerwca w Gdyni

Już siódmego czerwca odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu eventów, skierowanych do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, same e-commercowe case’y prezentowane przez znanych praktyków z branży!
Czytaj więcej

Reklama