E-commerce & Digital Marketing 5/2018

ECOM_05.jpg

Sprzedaż usług w sieci

O tym, że e-commerce to najszybciej rosnący kanał sprzedaży, nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak sprzedaż usług w internecie? Wciąż jest wielu sceptyków, którzy uważają, że się nie da. My chcemy pokazać, że jednak się da. Dlatego w Top temacie pokazujemy m.in. jak się wyróżnić, sprzedając swoje usługi w sieci, jak przedstawić ofertę na stronie, jak budować pozytywne UX i jakie modele płatności sprawdzą się przy sprzedaży konkretnych usług.

Z kolei w dziale E-inspiracje ruszamy z serią artykułów, w których będziemy oceniać funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Cykl ma być inspiracją, która pozwoli wam spojrzeć na swój sklep oczami klientów i zastanowić się, na ile wdrożone w nim funkcjonalności są przyjazne użytkownikom. Na początek na tapetę wzięliśmy sklep intercity.pl. O wielu opisywanych w artykule problemach po raz kolejny mogłam się przekonać, kiedy w połowie stycznia w pociągu relacji Berlin-Warszawa część pasażerów miała bilety na miejsca, których nie było we wskazanym wagonie…

I na koniec polecam tekst „Lead leadowi nierówny”, w którym podpowiadamy, jak pozyskać wartościowe leady i przełożyć je na wzrost sprzedaży. Nie ma bowiem nic gorszego niż spora baza kontaktów, z których tylko niewielka część ma jakikolwiek potencjał sprzedażowy.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Archiwum