E-commerce & Digital Marketing 5/2018 (marzec-kwiecień)

E-commerce & Digital Marketing nr 5/2018 - Sprzedaż usług w sieci

Sprzedaż usług w sieci

O tym, że e-commerce to najszybciej rosnący kanał sprzedaży, nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak sprzedaż usług w internecie? Wciąż jest wielu sceptyków, którzy uważają, że się nie da. My chcemy pokazać, że jednak się da. Dlatego w Top temacie pokazujemy m.in. jak się wyróżnić, sprzedając swoje usługi w sieci, jak przedstawić ofertę na stronie, jak budować pozytywne UX i jakie modele płatności sprawdzą się przy sprzedaży konkretnych usług.

Z kolei w dziale E-inspiracje ruszamy z serią artykułów, w których będziemy oceniać funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Cykl ma być inspiracją, która pozwoli wam spojrzeć na swój sklep oczami klientów i zastanowić się, na ile wdrożone w nim funkcjonalności są przyjazne użytkownikom. Na początek na tapetę wzięliśmy sklep intercity.pl. O wielu opisywanych w artykule problemach po raz kolejny mogłam się przekonać, kiedy w połowie stycznia w pociągu relacji Berlin-Warszawa część pasażerów miała bilety na miejsca, których nie było we wskazanym wagonie…

I na koniec polecam tekst „Lead leadowi nierówny”, w którym podpowiadamy, jak pozyskać wartościowe leady i przełożyć je na wzrost sprzedaży. Nie ma bowiem nic gorszego niż spora baza kontaktów, z których tylko niewielka część ma jakikolwiek potencjał sprzedażowy.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF

Artykuły

Tekst otwarty nr 5/2018

Posmakować usługi przez Internet

Posmakować usługi przez Internet
  • Jak się wyróżnić, sprzedając swoje usługi przez Internet?
  • Jak umożliwić testowanie każdej usługi przez Internet?
  • Jak zbudować i wykorzystać wizerunek eksperta w procesie sprzedaży usługi?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Płatność przed czy po?

Płatność przed czy po?
  • Jakie modele płatności obowiązują przy sprzedaży usług w sieci?
  • Jakie wady i zalety ma każdy z modeli płatności z punktu widzenia klienta i usługodawcy?
  • Który model płatności będzie najkorzystniejszy w przypadku konkretnych usług?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Usługa jako wartość dodana

Usługa jako wartość dodana
  • Jak skutecznie sprzedawać produkt, do którego wartość dodaną stanowi usługa?
  • Jak przedstawić ofertę na stronie, żeby była czytelna?
  • Jak komunikować klientowi dodatkową wartość?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

Sezonowość w sprzedaży internetowej

Sezonowość w sprzedaży internetowej
  • Jak optymalizować koszty wynikające z sezonowości sprzedaży?
  • Jak zwiększyć sprzedaż w martwych okresach?
  • Jak wykorzystać peaki sprzedażowe do zniwelowania problemu sezonowości?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Zrozumieć swoich klientów

Zrozumieć swoich klientów
  • Jak stworzyć profil klienta (buyer personę)?
  • Po co tworzyć persony i jak ich używać?
  • Jak wykorzystać buyer personę do planowania działań sprzedażowych i promocyjnych?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Pozytywne UX w sprzedaży usług

  • Jak skutecznie sprzedawać usługi w Internecie, takie jak np. kredyty czy wynajem powierzchni biurowych?
  • Jak budować pozytywne UX, sprzedając usługi w Internecie?
  • Jak pozyskiwać tzw. gorące leady w sprzedaży usług online?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 5/2018

8 zasad analityki internetowej

  • Jak wykorzystać metodę 5 „dlaczego” w analizie danych?
  • Jakie dane powinny się znaleźć w dokumentacji analitycznej?
  • W jaki sposób opracować KPI, aby analizy były użyteczne?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Skuteczny link building

Skuteczny link building
  • Na czym polega link building?
  • W jaki sposób link building wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach?
  • Jak znaleźć miejsca do linkowania odpowiednie dla naszego biznesu?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Lead leadowi nierówny

Lead leadowi nierówny
  • Na co zwrócić uwagę w procesie pozyskiwania leadów?
  • Jak opracować skuteczny system lead scoringu?
  • Jakie działania wpływają negatywnie na efektywność pozyskiwania wartościowych leadów?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Omnichannel w e‑sklepie

Omnichannel w e‑sklepie
  • Co ma kluczowe znaczenie dla sprawnej obsługi klienta w modelu omnichannel?
  • W jaki sposób zapewnić spójność w komunikacji z klientem niezależnie od kanału, przez który się z nami kontaktuje?
  • Jakie rozwiązania warto wdrożyć, aby zapewnić skuteczną i spójną obsługę w swoim sklepie?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Sprzedawać z aplikacją mobilną

  • Jak wykorzystać aplikację mobilną do zwiększenia sprzedaży w sklepie?
  • Na co zwrócić uwagę, projektując aplikację, aby odpowiadała oczekiwaniom klientów?
  • Jakie rozwiązania warto wykorzystać w aplikacji, aby spełniła ona swoją rolę?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 5/2018

Mały e‑commerce, duże zagrożenie?

Mały e‑commerce, duże zagrożenie?

Opcja handlu za pośrednictwem sieci kusi coraz szerszą grupę przedsiębiorców. E-commerce to nie tylko rozbudowane platformy gigantów rynku, ale także sklepy prywatnych użytkowników promujących swoje produkty bądź towary zakupione na aukcjach internetowych. Różnice pomiędzy tymi działalnościami są znaczne, także w kwestii bezpieczeństwa. Czy e-sklepy o mniejszym zasięgu także powinny obawiać się hakerskich...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 5/2018

Obowiązki e‑sprzedawcy

  • Jakie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych ciążą na e-sprzedawcy?
  • Jakie informacje należy zawrzeć w regulaminie sklepu, aby spełniał on najnowsze wymagania prawne?
  • Co zmieni się w kwestii obowiązków e-sprzedawców w związku z wejściem w życie RODO oraz rozporządzenia e-Privacy?
Czytaj więcej
nr 5/2018

Podatek od sprzedaży e‑usług

  • Z jakimi obowiązkami i ryzykami podatkowymi wiąże się sprzedaż usług przez Internet?
  • Jak prawidłowo opodatkowywać takie transakcje?
  • W jaki sposób robić to najkorzystniej?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 5/2018

Przegląd platform sprzedażowych

  • Kiedy warto prowadzić sprzedaż za pośrednictwem platform sprzedażowych?
  • Jakie kryteria wziąć pod uwagę, wybierając platformę sprzedażową?
  • Na co zwrócić uwagę, prowadząc sprzedaż przez Allegro, Amazona i Hurtum?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

Testujemy sklep: intercity.pl

Testujemy sklep: intercity.pl
  • Jak wygląda UX podczas zakupu biletów w serwisie intercity.pl?
  • Co należy poprawić, aby proces zakupu biletu przez stronę intercity.pl był przyjazny pasażerom?
  • Jak serwis PKP Intercity oceniają eksperci z branży e-commerce?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

Poland & CEE Retail Summit po raz dziesiąty

Poland & CEE Retail Summit po raz dziesiąty

Dziesiąta, jubileuszowa edycja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w dniach 13–14 marca 2018 w Warszawie. To najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

E‑commerce Summit 2018

E‑commerce Summit 2018

26 kwietnia w Warszawie odbędzie się piąta edycja konferencji „E-commerce Summit” poświęcona detalicznej sprzedaży internetowej.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

Opakowanie wspierające sprzedaż, czyli Packaging Innovations 2018

Opakowanie wspierające sprzedaż, czyli Packaging Innovations 2018

Jak powinno wyglądać idealne opakowanie? Na to pytanie spróbują odpowiedzieć eksperci z branży opakowań, technolodzy i brand managerowie, którzy wystąpią podczas 10. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 17-18 kwietnia 2018 r. w Warszawie. Podczas Targów odbędzie się 30 branżowych wykładów, czyli aż 15 godzin eksperckich prezentacji w ramach 2 stref workshops!

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

V Kongres Dyrektorów E‑commerce

V Kongres Dyrektorów E‑commerce

Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany, dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 9 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

Opakowania poza szablonem

Opakowania poza szablonem

Targi Packaging Innovations stanowią odpowiedź na stereotypowe podejście do kwestii opakowań, a ich znakiem rozpoznawczym są nowatorskie i przepełnione świeżością formy. 10. jubileuszowa edycja odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia 2018 r. w Centrum EXPO XXI Warszawa.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

InCommerce tym razem w Białymstoku

InCommerce tym razem w Białymstoku

Już 18 kwietnia w Kawiarni Muzycznej Fama w Białymstoku odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu InCommerce skierowane do osób działających w branżach digital marketingowej i e-commerce. Wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 5/2018

„RODO w e‑commerce” – praktyczny poradnik dla e‑biznesu

„RODO w e‑commerce” – praktyczny poradnik dla e-biznesu

Właśnie ukazał się na rynku nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać 25 maja 2018 r.

Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.