O tym, że e-commerce to najszybciej rosnący kanał sprzedaży, nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak sprzedaż usług w internecie? Wciąż jest wielu sceptyków, którzy uważają, że się nie da. My chcemy pokazać, że jednak się da. Dlatego w Top temacie pokazujemy m.in. jak się wyróżnić, sprzedając swoje usługi w sieci, jak przedstawić ofertę na stronie, jak budować pozytywne UX i jakie modele płatności sprawdzą się przy sprzedaży konkretnych usług.
Z kolei w dziale E-inspiracje ruszamy z serią artykułów, w których będziemy oceniać funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Cykl ma być inspiracją, która pozwoli wam spojrzeć na swój sklep oczami klientów i zastanowić się, na ile wdrożone w nim funkcjonalności są przyjazne użytkownikom. Na początek na tapetę wzięliśmy sklep intercity.pl. O wielu opisywanych w artykule problemach po raz kolejny mogłam się przekonać, kiedy w połowie stycznia w pociągu relacji Berlin-Warszawa część pasażerów miała bilety na miejsca, których nie było we wskazanym wagonie…
I na koniec polecam tekst „Lead leadowi nierówny”, w którym podpowiadamy, jak pozyskać wartościowe leady i przełożyć je na wzrost sprzedaży. Nie ma bowiem nic gorszego niż spora baza kontaktów, z których tylko niewielka część ma jakikolwiek potencjał sprzedażowy.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDFOpcja handlu za pośrednictwem sieci kusi coraz szerszą grupę przedsiębiorców. E-commerce to nie tylko rozbudowane platformy gigantów rynku, ale także sklepy prywatnych użytkowników promujących swoje produkty bądź towary zakupione na aukcjach internetowych. Różnice pomiędzy tymi działalnościami są znaczne, także w kwestii bezpieczeństwa. Czy e-sklepy o mniejszym zasięgu także powinny obawiać się hakerskich...
Dziesiąta, jubileuszowa edycja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w dniach 13–14 marca 2018 w Warszawie. To najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.
26 kwietnia w Warszawie odbędzie się piąta edycja konferencji „E-commerce Summit” poświęcona detalicznej sprzedaży internetowej.
Jak powinno wyglądać idealne opakowanie? Na to pytanie spróbują odpowiedzieć eksperci z branży opakowań, technolodzy i brand managerowie, którzy wystąpią podczas 10. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 17-18 kwietnia 2018 r. w Warszawie. Podczas Targów odbędzie się 30 branżowych wykładów, czyli aż 15 godzin eksperckich prezentacji w ramach 2 stref workshops!
Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany, dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 9 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.
Targi Packaging Innovations stanowią odpowiedź na stereotypowe podejście do kwestii opakowań, a ich znakiem rozpoznawczym są nowatorskie i przepełnione świeżością formy. 10. jubileuszowa edycja odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia 2018 r. w Centrum EXPO XXI Warszawa.
Już 18 kwietnia w Kawiarni Muzycznej Fama w Białymstoku odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu InCommerce skierowane do osób działających w branżach digital marketingowej i e-commerce. Wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji.
Właśnie ukazał się na rynku nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać 25 maja 2018 r.
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.