E-commerce & Digital Marketing 4/2018

ECOM_04.jpg

Controlling w e-sklepie

Wysoka sprzedaż nie zawsze oznacza, że biznes się opłaca. Jeśli marże są niskie, a koszty działalności wysokie, to dochodowość sklepu może być zagrożona. Dlatego należy prowadzić ciągłą analizę rentowności, aby odpowiednio szybko zidentyfikować obszary wymagające optymalizacji i wdrożyć odpowiednie działania. Jak się do tego zabrać? Na jakich wskaźnikach się oprzeć? Gdzie szukać danych potrzebnych do analizy? Jak obniżyć koszty funkcjonowania sklepu? To pytania, na które szukamy odpowiedzi w ramach Top tematu.

Błąd 404 znany jest chyba każdemu użytkownikowi internetu. Budzi złość, irytację i frustrację, bo oto szukamy konkretnej treści, której pod podanym adresem po prostu nie ma. A można inaczej. Dlaczego nie wykorzystać strony z komunikatem o błędzie 404 do pozyskiwania leadów? Niektórzy robią to całkiem skutecznie, o czym przekonuje Tomasz Sąsiadek w tekście „Błąd 404 – sposób na leada”.

Nikt nie zrobi zakupów w sklepie, który nie wzbudza zaufania. A jeśli o budowaniu wiarygodności i poczucia bezpieczeństwa u klientów mowa to można w tym celu wykorzystać partnerów, którzy z nami współpracują. O tym, jak to zrobić, pisze Szymon Szirch w artykule „Dobry partner = wiarygodność”.

Czekamy na Wasze sugestie i propozycje. tematów, które powinniśmy poruszyć w kolejnych numerach. Piszcie i dzwońcie do nas!

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

E-logistyka

E-technologie

E-paragrafy

Polecamy

Archiwum