E-commerce & Digital Marketing 3/2017

ECOM_03.jpg

Ratowanie porzuconych koszyków

Porzucone koszyki to problem całej branży e-commerce, nie ma znaczenia wielkość sklepu, jego rozpoznawalność, asortyment. Jako klienci sami często rezygnujemy z rozpoczętego już procesu zakupowego. Warto zadać sobie pytanie, dlaczego tak się dzieje. Co powoduje, że przerywamy transakcję? Mnie odstrasza konieczność podania dużej ilości danych o sobie, które w mojej ocenie nie są potrzebne sprzedawcy do realizacji zamówienia, brak ulubionej formy płatności czy wysokie koszty przesyłki, o których wcześniej nie zostałam poinformowana… Spójrzcie na swój sklep z perspektywy klienta i zastanówcie się, co może w nim zniechęcać do zakończenia transakcji. W analizie tej kwestii z pewnością pomoże wam aktualne wydanie „E-commerce & Digital Marketing”. W ramach Top tematu podpowiadamy m.in.: za pomocą jakich narzędzi badać przyczyny przerwania transakcji?; jakie rozwiązania wdrożyć, by zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?; jak komunikować się z klientem, aby dokończył zamówienie?; jak mierzyć skuteczność działań podjętych w celu przeciwdziałania zjawisku porzuconych koszyków? Dla większości e-sprzedawców zbliża się najlepszy okres sprzedażowy w roku. Jak sobie poradzić ze zwiększoną liczbą zamówień przed świętami Bożego Narodzenia? Jakie działania wdrożyć, aby uniknąć opóźnień w dostarczeniu przesyłek? Jak przedstawiać termin realizacji zamówienia w sklepie, aby uniknąć nieporozumień z klientami? Odpowiedzi na te pytania szukajcie w dziale E-logistyka. Czekamy na Wasze sugestie i propozycje tematów, które powinniśmy poruszyć w kolejnych numerach. Piszcie i dzwońcie do nas!

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Artykuły

Tylko on-line nr 3/2017

Wypłynąć na przedświątecznej fali

  • Jak wykorzystać przedświąteczny szczyt sprzedaży do przebicia się ze swoją ofertą?
  • Jakie rozwiązania promocyjne warto wdrożyć, aby zwiększyć konwersję na stronie sklepu?
  • Na co zwrócić uwagę w przedświątecznej komunikacji z klientami?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Zatrzymać klienta w sklepie

ECOM_03_03.jpg
  • Dlaczego klienci w ostatniej chwili porzucają zakupy?
  • Jakie czynniki w e-sklepie zniechęcają klientów do dokończenia zakupów?
  • W jaki sposób zatrzymać klienta w sklepie i zachęcić do dokończenia zakupów?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

Walka o odzyskanie klienta

ECOM_03_08.jpg
  • Za pomocą jakich narzędzi badać przyczyny zjawiska porzuconych koszyków?
  • W jaki sposób przywrócić klienta na ścieżkę zakupową?
  • Co i w jaki sposób komunikować klientom, którzy porzucili koszyk?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Nie pozwolić mu odejść

ECOM_03_14.jpg
  • Dlaczego klienci nie kończą zamówienia i porzucają koszyki?
  • Jak komunikować się z klientem, by dokończył zamówienie?
  • Jakie rozwiązania warto wdrożyć, by zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Skuteczny sposób na porzucenia?

ECOM_03_18.jpg
  • Dlaczego klienci porzucają koszyk zakupowy?
  • Jak przeciwdziałać porzucaniu koszyka zakupowego przez klientów?
  • Jak mierzyć skuteczność działań podjętych w celu przeciwdziałania zjawisku porzuconych koszyków?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

Analiza konkurencji dzięki SEO

ECOM_03_24.jpg
  • Jak przeprowadzić analizę konkurencji z wykorzystaniem SEO?
  • Jak sprawdzić, w odpowiedzi na jakie frazy w wyszukiwarce pojawia się bezpośrednia konkurencja?
  • Jak wykorzystać słabe strony witryn konkurentów do budowania przewagi swojego sklepu w wynikach wyszukiwania?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Lead nurturing 2.0

ECOM_03_30.jpg
  • Jak skutecznie badać potencjał leadów?
  • Jak skonstruować model lead nurturingu?
  • Na co zwrócić uwagę, wdrażając system lead nurturingu?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Zaangażuj i sprzedaj!

ECOM_03_33.jpg
  • Jak zbudować w social media społeczność oddaną marce?
  • Na co zwrócić uwagę, podejmując współpracę z influencerami?
  • Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na konwersję w sklepie internetowym?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Żeby doszło na czas

ECOM_03_43.jpg
  • Jak sprawić, aby obsługa w naszym sklepie była zgodna z oczekiwaniami klienta?
  • Jak przedstawiać termin realizacji zamówienia w sklepie, aby uniknąć nieporozumień z klientami?
  • Jakie działania wdrożyć, aby w okresie zwiększonej liczby zamówień uniknąć opóźnień w realizacji przesyłek?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Fulfilment: TAK czy NIE?

ECOM_03_48.jpg
  • Kiedy warto wdrożyć fulfilment w swoim sklepie?
  • Jak obliczyć koszty obsługi jednego zamówienia w ramach własnego centrum logistycznego oraz przy wdrożeniu usługi fulfilmentu?
  • Na co zwrócić uwagę, podpisując umowę z operatorem oferującym usługę fulfilmentu?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Mobilność w 7 krokach

ECOM_03_54.jpg
  • Jak dostosować stronę sklepu do urządzeń mobilnych?
  • W jaki sposób sprawdzić prędkość ładowania strony?
  • Jak stworzyć formularz zakupu przyjazny dla mobilnego klienta?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Regulamin sklepu internetowego

ECOM_03_58.jpg
  • Jakie elementy powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?
  • Jakich zapisów należy unikać w regulaminie?
  • Kiedy można zmienić regulamin?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 3/2017

E‑commerce’owe trendy przyszłości

  • Jakie trendy w najbliższym czasie zdominują zakupy w sieci?
  • Na jakie rozwiązania warto zwrócić uwagę w odniesieniu do oczekiwań klientów?
  • Jak wykorzystać mobile do promocji sklepu, kiedy większość transakcji klienci przeprowadzają na komputerze?
Czytaj więcej
nr 3/2017

Click & collect w praktyce

ECOM_03_38.jpg
  • Na czym polega usługa click & collect?
  • Jak rozwijać swój internetowy biznes w systemie click & collect?
  • Jak wdrożyć usługę click & collect w swoim e-sklepie, jeżeli nie dysponujemy wielką siecią salonów stacjonarnych?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

XIII Targi eHandlu w Warszawie

press11.jpg

E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki na świecie. W 2016 roku wartość rynku e-handlu w Polsce wyniosła 35,5 mld zł. Według prognoz ekspertów w 2020 roku będą to już 63 mld zł. Chcesz poznać branżę sprzedaży internetowej od środka? Już 8 listopada w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu - największe spotkanie ludzi z branży e-commerce w Polsce

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

Central European Digital Payments 2017

W dniach 12-13 grudnia w Warszawie już po raz dziewiąty odbędzie się konferencja Central European Digital Payments 2017 (wcześniej organizowana pod nazwą Central European Electronic Card). „E-commerce & Digital Marketing” objął ją swoim patronatem.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

Najważniejsze nagrody branży e‑commmerce EKOMERSY 2017

15134562_1812069769080957_1298339046041047288_n.jpg

E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki w Polsce. Wartość tego rynku w 2014 roku wynosiła 28 mld zł – obecnie jest to ponad 36 mld zł. Każdego roku odnotowuje się wzrost na poziomie kilkunastu procent. Za tak dynamicznym rozwojem branży w kraju stoją prężnie działające firmy, chętnie stawiające na innowacyjne rozwiązania. Fundacja Polak 2.0 już od 2012 roku wyróżnia je w konkursie Ekomersy.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

Packaging Innovations 2018

Targi Packaging Innovations (1).jpg

10., jubileuszowa edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations odbędzie 17-18 kwietnia 2018 r. w Warszawie. Czym organizatorzy zaskoczą swoich gości tym razem?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

Ekomersy 2017 rozdane

ekomersy4.jpeg

Znamy już laureatów VI edycji najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce – Ekomersy 2017. 29 listopada w warszawskim klubie Loft 44 odbyła się uroczysta Gala, podczas której wręczono statuetki.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2017

X edycja Poland & CEE Retail Summit

Retail 2017_3.jpg

10., jubileuszowa edycja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 w Warszawie. To najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.

Czytaj więcej

Reklama