Porzucone koszyki to problem całej branży e-commerce, nie ma znaczenia wielkość sklepu, jego rozpoznawalność, asortyment. Jako klienci sami często rezygnujemy z rozpoczętego już procesu zakupowego. Warto zadać sobie pytanie, dlaczego tak się dzieje. Co powoduje, że przerywamy transakcję? Mnie odstrasza konieczność podania dużej ilości danych o sobie, które w mojej ocenie nie są potrzebne sprzedawcy do realizacji zamówienia, brak ulubionej formy płatności czy wysokie koszty przesyłki, o których wcześniej nie zostałam poinformowana… Spójrzcie na swój sklep z perspektywy klienta i zastanówcie się, co może w nim zniechęcać do zakończenia transakcji. W analizie tej kwestii z pewnością pomoże wam aktualne wydanie „E-commerce & Digital Marketing”. W ramach Top tematu podpowiadamy m.in.: za pomocą jakich narzędzi badać przyczyny przerwania transakcji?; jakie rozwiązania wdrożyć, by zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?; jak komunikować się z klientem, aby dokończył zamówienie?; jak mierzyć skuteczność działań podjętych w celu przeciwdziałania zjawisku porzuconych koszyków? Dla większości e-sprzedawców zbliża się najlepszy okres sprzedażowy w roku. Jak sobie poradzić ze zwiększoną liczbą zamówień przed świętami Bożego Narodzenia? Jakie działania wdrożyć, aby uniknąć opóźnień w dostarczeniu przesyłek? Jak przedstawiać termin realizacji zamówienia w sklepie, aby uniknąć nieporozumień z klientami? Odpowiedzi na te pytania szukajcie w dziale E-logistyka. Czekamy na Wasze sugestie i propozycje tematów, które powinniśmy poruszyć w kolejnych numerach. Piszcie i dzwońcie do nas!
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDFE-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki na świecie. W 2016 roku wartość rynku e-handlu w Polsce wyniosła 35,5 mld zł. Według prognoz ekspertów w 2020 roku będą to już 63 mld zł. Chcesz poznać branżę sprzedaży internetowej od środka? Już 8 listopada w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu - największe spotkanie ludzi z branży e-commerce w Polsce
W dniach 12-13 grudnia w Warszawie już po raz dziewiąty odbędzie się konferencja Central European Digital Payments 2017 (wcześniej organizowana pod nazwą Central European Electronic Card). „E-commerce & Digital Marketing” objął ją swoim patronatem.
E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki w Polsce. Wartość tego rynku w 2014 roku wynosiła 28 mld zł – obecnie jest to ponad 36 mld zł. Każdego roku odnotowuje się wzrost na poziomie kilkunastu procent. Za tak dynamicznym rozwojem branży w kraju stoją prężnie działające firmy, chętnie stawiające na innowacyjne rozwiązania. Fundacja Polak 2.0 już od 2012 roku wyróżnia...
10., jubileuszowa edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations odbędzie 17-18 kwietnia 2018 r. w Warszawie. Czym organizatorzy zaskoczą swoich gości tym razem?
Znamy już laureatów VI edycji najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce – Ekomersy 2017. 29 listopada w warszawskim klubie Loft 44 odbyła się uroczysta Gala, podczas której wręczono statuetki.
10., jubileuszowa edycja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 w Warszawie. To najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.