Nie odkryję Ameryki stwierdzeniem, że sukces w dotarciu do klienta zależy w dużej mierze od tego, żeby klient... wiedział o naszym istnieniu. Bardzo popularnym, a w dzisiejszych – bardziej cyfrowych niż kiedykolwiek – czasach, wręcz niezbędnym sposobem na zwiększenie swojej widoczności w wyszukiwarkach internetowych są odpowiednie działania SEO. Odpowiednie, czyli jakie? Temu zagadnieniu poświęciliśmy nasz Top Temat.
Jak sprawić, by nasza widoczność w Google wyraźnie wzrosła? Jakich pułapek się wystrzegać? Czy możliwe jest osiągnięcie takich samych wyników w SEO, jak nasza konkurencja? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie w tekstach Sebastiana Heymanna i Katarzyny Nowak.
Marketing internetowy jest szczególnie trudny w przypadku aptek internetowych, które podlegają wielu ograniczeniom. Produkty lecznicze objęte są zakazem reklamowania, w ich przypadku należy też szczególnie uważać na brak niemożliwych do zrealizowania czy choćby podlegających dyskusji efektów oraz informować o możliwych działaniach niepożądanych. W jaki zatem sposób dbać o wizerunek apteki internetowej w mediach społecznościowych? O tym piszą Sandra Kluza i Daria Kwapich – gorąco polecam ten artykuł, nie tylko właścicielom e-aptek, ale też ich klientom!
Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak audyt UX w świecie e-commerce, rozliczanie efektów współpracy z agencją PR czy kampanie PPC.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup wydanie drukowane Kup PDFWraz z rozwojem rynku e-commerce bardzo dynamicznie rośnie liczba najróżniejszych formatów reklamowych i narzędzi wpływających na wzrost efektywności i sprzedaży w sklepie. Czy wszystkie sprawdzą się w przypadku danego sklepu? Nie wiem! Pokażę jednak, jak sprawdzić ich opłacalność.
Jak poprzez stronę internetową zyskać nowych klientów? Jednym z najskuteczniejszych sposobów będzie zadbanie o jej widoczność w wyszukiwarkach, zwłaszcza w Google. W artykule znajdziesz podpowiedzi, jak rozpocząć przygodę z SEO, tak by twoja strona stała się skutecznym narzędziem sprzedażowym.
Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin? Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.