Najlepszy klient to lojalny klient – myślę, że zgodzą się Państwo z tym stwierdzeniem. Aby klient był wobec naszej firmy lojalny, musi darzyć ją zaufaniem. Zatem jak budować zaufanie w e-commerce? O jakie elementy strony zadbać, by klienci czuli się bezpiecznie? Na te i inne pytania w naszym Top Temacie odpowiada Katarzyna Nowak.
Rozwinięciem tego tematu są artykuły Jakuba Zeida oraz Justyny Trzupek. W tym pierwszym autor bierze pod lupę 5 błędów, najczęściej popełnianych przez e-sklepy. Znalazły się wśród nich m.in. duplikacja produktów oraz niewłaściwe wykorzystanie tagów Title oraz H1. Drugi tekst poświęcony jest błędom popełnianym przy dostawie do klienta. Warto się z nimi zapoznać – czasami eliminacja z pozoru drobnych niedociągnięć przynosi zaskakująco pozytywne rezultaty.
Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak zastosowanie AI w digital marketingu, strategia koła zamachowego w e-commerce czy promocja marki na Instagramie.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF Kup wydanie drukowaneO cyfrowej transformacji słyszymy przynajmniej od kilku lat. W ostatnich dwóch, polskie firmy dokonały ogromnego skoku w procesie digitalizacji. Znaczący wpływ na taką sytuacje ma pandemia, podczas której polscy przedsiębiorcy szukają nowych dróg dotarcia do potencjalnego klienta.
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.