E-commerce & Digital Marketing 21/2021 (listopad-styczeń)

E-commerce & Digital Marketing nr 21/2021 - Budowanie zaufania e-klienta

Budowanie zaufania e‑klienta

Najlepszy klient to lojalny klient – myślę, że zgodzą się Państwo z tym stwierdzeniem. Aby klient był wobec naszej firmy lojalny, musi darzyć ją zaufaniem. Zatem jak budować zaufanie w e-commerce? O jakie elementy strony zadbać, by klienci czuli się bezpiecznie? Na te i inne pytania w naszym Top Temacie odpowiada Katarzyna Nowak.

Rozwinięciem tego tematu są artykuły Jakuba Zeida oraz Justyny Trzupek. W tym pierwszym autor bierze pod lupę 5 błędów, najczęściej popełnianych przez e-sklepy. Znalazły się wśród nich m.in. duplikacja produktów oraz niewłaściwe wykorzystanie tagów Title oraz H1. Drugi tekst poświęcony jest błędom popełnianym przy dostawie do klienta. Warto się z nimi zapoznać – czasami eliminacja z pozoru drobnych niedociągnięć przynosi zaskakująco pozytywne rezultaty.

Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak zastosowanie AI w digital marketingu, strategia koła zamachowego w e-commerce czy promocja marki na Instagramie.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF Kup wydanie drukowane

Artykuły

Tekst otwarty Tylko on-line nr 21/2021

TOP 8 najczęściej popełnianych błędów w sklepach online

TOP 8 najczęściej popełnianych błędów w sklepach online
  • Jak tworzyć skuteczne treści, które zachęcą do zakupu?
  • Jakie elementy należy ograniczyć w kontakcie z odbiorcą, a o co szczególnie zadbać?
  • Jak zapewnić klientom intuicyjne zakupy?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 21/2021

Popularyzacja sieci 5G a e‑commerce

  • Jak popularyzacja sieci 5G wpłynie na handel elektroniczny?
  • Na jakie udogodnienia mogą liczyć konsumenci, a także właściciele i pracownicy sklepów online?
  • W jaki sposób Internet Rzeczy może pomóc w e-sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 21/2021

E‑commerce godny zaufania

E-commerce godny zaufania
  • Jak budować zaufanie w e-commerce?
  • O jakie elementy strony zadbać, by wzbudzić zaufanie klientów?
  • Jak utrzymywać zaufanie stałych klientów do e-commerce?
Czytaj więcej
nr 21/2021

5 najczęściej popełnianych błędów przez e‑sklepy

5 najczęściej popełnianych błędów przez e-sklepy
  • Jak stworzyć odpowiednią strukturę kategorii w e-sklepie?
  • W jaki sposób duplikacja produktów może zaszkodzić e-sklepom?
  • Czym grozi brak tagów kanonicznych lub ich nieprawidłowe wdrożenie?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 21/2021

6 błędów ‑ dlaczego programista nie potrafi porozumieć się z klientem?

6 błędów - dlaczego programista nie potrafi porozumieć się z klientem?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 21/2021

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy?

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy?
  • Jakie dane należy w pierwszej kolejności poddać analizie, by znaleźć zasoby finansowe i ludzkie do zajęcia się najbardziej zyskownymi działaniami w firmie?
  • Jak budować społeczność wokół swojej marki/produktu?
  • W jaki sposób powinniśmy zmienić myślenie o klientach?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Po czym poznasz, że... przepalisz dodatkowe pieniądze na marketing?

Po czym poznasz, że... przepalisz dodatkowe pieniądze na marketing?
  • Jakie wskaźniki pokazują, że z czystym sumieniem możemy podnieść wydatki na promocję?
  • Dlaczego poprawa retencji to najważniejszy cel przed rozkręceniem promocji?
  • Jak uniknąć błędu przedwczesnego skalowania (z ang. premature scaling)?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Czego na temat AI w digital marketingu nie dowiesz się z książek

Czego na temat AI w digital marketingu nie dowiesz się z książek
  • Czym jest sztuczna inteligencja i jak możesz ją wykorzystać w digital marketingu?
  • W jaki sposób sztuczna inteligencja pomaga e-commerce?
  • Jakie zagrożenia dla marketerów stanowią stronnicze algorytmy AI?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Siła napędowa i tarcia w e‑sklepie, czyli o strategii koła zamachowego w e‑commerce

Siła napędowa i tarcia w e-sklepie, czyli o strategii koła zamachowego w e-commerce
  • Jak rozkręcić biznes dzięki koncepcji koła zamachowego?
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii marketingowej zgodnie z tą koncepcją?
  • Jakie zagrożenia mogą mieć wpływ na skuteczność zastosowania koncepcji koła zamachowego?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Instapromocja, czyli e‑sklep na Instagramie

Instapromocja, czyli e-sklep na Instagramie
  • Jak zbudować markę na Instagramie?
  • Czy za pomocą Instagrama da się sprzedawać?
  • Jakie formy przekazu wybrać w zależności od marki?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Jak prowadzić LinkedIn Company Page, który sprzedaje?

Jak prowadzić LinkedIn Company Page, który sprzedaje?
  • Kim są polscy użytkownicy LinkedIn i jak się z nimi komunikować?
  • Jak skutecznie budować wiarygodny company page?
  • Jakie strategie komunikacji na LinkedIn obrały polskie brandy (case study mBank, CD Projekt Red, Żywiec Zdrój, CCC)?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Jak uniknąć najczęstszych błędów przy dostawie do klienta

Jak uniknąć najczęstszych błędów przy dostawie do klienta
  • Jak optymalizować koszty dostawy produktu do klienta bez utraty pozytywnego customer experience?
  • Jak naprawić najczęstsze błędy popełniane przez e-sklepy na etapie dostawy do klienta?
  • Jak zadbać o możliwie najbardziej wydajną pracę magazynu?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Testujemy sklep: https://www.eobuwie.com.pl

Testujemy sklep: https://www.eobuwie.com.pl
  • Czy sklep eobuwie.pl zasługuje na wysoką ocenę, gdy sprawdzimy jego funkcjonalność i ocenimy UI/UX?
  • Czy sklep spełnia nowoczesne standardy techniczne, czy też ma pewne braki?
  • Jak łatwy jest sposób składania zamówienia na eobuwie.com.pl?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Skuteczna migracja ‑ jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e‑commerce

Skuteczna migracja - jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e-commerce
  • Kiedy rozważyć migrację sklepu do nowej platformy?
  • Jakie elementy przemyśleć przed migracją?
  • Jak możliwie bezboleśnie przejść przez zmianę systemu e-commerce?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej
  • # Jak sprawdzić, które produkty/usługi cieszą się największą popularnością wśród klientów?
  • # Jak wykorzystać bazę Amazona do rozeznania rynku?
  • # Jakich innych narzędzi użyć do tej analizy?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.