E-commerce & Digital Marketing 20/2021 (sierpień-październik)

E-commerce & Digital Marketing nr 20/2021 - Optymalizacja oferty produktowej

Optymalizacja oferty produktowej

Czy „taniej” zawsze znaczy „lepiej”? Na szczęście coraz więcej osób, i to zarówno po stronie właścicieli sklepów, producentów, jak i klientów, przekonało się, że tak nie jest. W jaki sposób cena wpływa na sposób postrzegania produktu i na sam proces zakupowy? Czy są sytuacje, w których cena nie ma znaczenia? Na te i inne pytania w naszym Top Temacie odpowiada Kamil Cupiał.

Państwa uwadze polecam także artykuł „Strona produktowa na medal”, w którym Katarzyna Nowak pokazuje, o jakie elementy strony produktowej zadbać, aby poprawić efekty pozycjonowania i jak w pełni wykorzystać jej potencjał w SEO. Jestem przekonana, że znajdą w nim Państwo mnóstwo przydatnych wskazówek, które wpłyną na poprawę wyników Państwa sklepu.

Ponadto w numerze przyglądamy się bliżej takim zagadnieniom, jak badanie efektywności kanałów digitalowych, pozyskiwanie leadów, organizacja webinarów jako element strategii content marketingowej czy rekrutacja w branży e-commerce. Nasz etatowy tester sklepów internetowych, Grzegorz Kubera, bierze natomiast pod lupę sklep Gandalf. com.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF Kup wydanie drukowane

Artykuły

nr 20/2021

Kiedy "taniej" nie znaczy "lepiej", czyli cena to (nie) wszystko

Kiedy "taniej" nie znaczy "lepiej", czyli cena to (nie) wszystko
  • W jaki sposób cena wpływa na sposób postrzegania produktu i jak oddziałuje na proces zakupowy?
  • Jak poznać sposoby kształtowania poziomu cen (i nauczyć się wybierać ten właściwy dla siebie)?
  • Dlaczego cena jest nierozerwalną cechą produktu?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Strona produktowa na medal

Strona produktowa na medal
  • Jak wykorzystać potencjał strony produktowej w SEO?
  • O jakie elementy strony produktowej zadbać, by poprawić efekty pozycjonowania?
  • Jak zoptymalizować stronę produktową, żeby była widoczna w Google i generowała ruch?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Jak sprzedawać modę w sieci?

Jak sprzedawać modę w sieci?
  • W jaki sposób prowadzić działania, aby wpłynąć na zwiększenie sprzedaży, przy okazji dbając o wizerunek, który ma bardzo silny wpływ na rozpoznawalność marki i świadomość nowych kolekcji?
  • Jak komunikować w mediach społecznościowych akcje specjalne i wyprzedaże sezonowe?
  • Dlaczego w branży modowej warto postawić na aplikację mobilną?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 20/2021

Power of pricing ‑ moc ceny

Power of pricing - moc ceny
  • Czy dla każdej grupy odbiorców należy definiować różną cenę?
  • Co sprawia, że segmentowanie cenowe podnosi zysk?
  • Jakie informacje są potrzebne do zaprojektowania odpowiedniej ceny dla danego kanału sprzedaży?
  • Jakie są ryzyka segmentowania cenowego i jak możemy nim zarządzać?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 20/2021

Jak skutecznie pozyskiwać leady?

Jak skutecznie pozyskiwać leady?
  • Jakie narzędzia najskuteczniej pomagają w pozyskiwaniu nowych leadów?
  • Na czym polegają programy referralowe?
  • Jak powinien być skonstruowany formularz internetowy do pozyskiwania leadów?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 20/2021

E‑commerce Trends Summit – odkryj, jak sprzedawać więcej!

E-commerce Trends Summit – odkryj, jak sprzedawać więcej!

Już 22 września 2021 spotkamy się w gronie ekspertów, by dzielić się wiedzą, praktycznymi wskazówkami oraz narzędziami. E-commerce Trends Summit to jedyna taka konferencja w Europie Środkowo–Wschodniej!

Czytaj więcej
nr 20/2021

Rosyjska ruletka z marketingiem. Czy warto badać efektywność digitalowych kanałów?

Rosyjska ruletka z marketingiem. Czy warto badać efektywność digitalowych kanałów?
  • Jakie KPI obrać do badania efektywności kanałów digitalowych?
  • Jakie narzędzia wykorzystać do tej analizy?
  • Na czym polega atrybucja konwersji?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Jak prowadzić i optymalizować działania reklamowe, by sprzedawać więcej

Jak prowadzić i optymalizować działania reklamowe, by sprzedawać więcej
  • Jakie jest dominujące źródło ruchu w sklepach internetowych?
  • Jak wybrać najlepsze działania reklamowe dla swojego sklepu internetowego?
  • Od czego zależy powodzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads?
Czytaj więcej
nr 20/2021

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?
  • Jak przygotować kampanię leadową?
  • Jak zwiększyć sprzedaż z pozyskanych leadów?
  • Jak zautomatyzować procesy sprzedażowe w swojej firmie?
Czytaj więcej
Promocyjny nr 20/2021

Obsługa zwrotów zakończona sukcesem

Obsługa zwrotów zakończona sukcesem

W ostatnim czasie możemy zaobserwować zwiększone zainteresowanie handlem internetowym - zakupy online to nieodłączny element funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Współcześnie coraz większa liczba klientów docenia pozytywy płynące z wygodnych zakupów przez internet. Jednym z kluczowych udogodnień, które posiadają kupujący w sieci, jest prawo do zwrotu zakupionego towaru.

Czytaj więcej
Promocyjny nr 20/2021

Szkoła systemowa ‑ rozwiń siebie i swoją firmę

Szkoła systemowa - rozwiń siebie i swoją firmę

Grupa Profesja w ramach projektu ponadnarodowego „Systemowa Szkoła” opracowała nowatorskie rozwiązanie - platformę z materiałami do edukacji zdalnej przedsiębiorców w zakresie podniesienia poziomu swoich kompetencji w obszarze zarządzania rozwojem firmy.

Czytaj więcej
Promocyjny nr 20/2021

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e‑commerce!

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e-commerce!

E-commerce i zwiększona dostępność produktów online sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi swojej pozycji na rynku. Są przez to dużo bardziej wymagający. Jakie technologie najlepiej radzą sobie ze sprostaniem wymaganiom nowoczesnego klienta?

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 20/2021

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Analizując dane sprzedażowe może okazać się, że staniemy przed koniecznością wyliczenia różnego rodzaju wskaźników czy parametrów (np. premię dla pracowników uzależnioną od różnego rodzaju kryteriów). Na szczęście do wielu takich obliczeń nie potrzebujemy żadnych skomplikowanych funkcji Excela, wystarczą nam do tego stosunkowo proste formuły.

Czytaj więcej
nr 20/2021

Prawne aspekty gier video: sprzedaż, handel oraz marketing w gamingu

Prawne aspekty gier video: sprzedaż, handel oraz marketing w gamingu
  • Jakie prawa przysługują graczowi po zakupie gry?
  • Co w sytuacji, gdy gra zawiera błędy, a gracz nie jest usatysfakcjonowany jakością zakupionego produktu?
  • Czy możliwa jest sprzedaż gier pomiędzy samymi graczami?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Testujemy sklep: GANDALF.com.pl

Testujemy sklep: GANDALF.com.pl
  • Sklep Gandalf powstał w marcu 2004 roku i od tego czasu stale się rozwija. Czy obecnie zasługuje na wysoką ocenę?
  • Gandalf może kojarzyć się z książkami, ale obecnie to rozbudowana platforma e-commerce. Czy nawigacja nie jest przez to utrudniona?
  • Czy sklep spełnia nowoczesne standardy techniczne, czy też ma pewne braki?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Jak znaleźć temat webinaru, który wyróżni się na tle konkurencji i zainteresuje odbiorców?

Jak znaleźć temat webinaru, który wyróżni się na tle konkurencji i zainteresuje odbiorców?
  • Jaki wpływ na organizację webinarów miała pandemia?
  • Dlaczego warto włączyć webinary do schematu firmowych działań content marketingowych?
  • Na czym polega social listening?
Czytaj więcej
nr 20/2021

Sprawdzone sposoby na optymalizację transportu w sektorze w e‑commerce

Sprawdzone sposoby na optymalizację transportu w sektorze w e-commerce
  • Jak rozwój branży e-commerce wpływa na rynek transportowy?
  • Jak znaleźć sprawdzonych przewoźników?
  • Skąd się biorą piki magazynowe w sektorze e-commerce i jak sobie z nimi radzić?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 20/2021

Rekrutacja w branży e‑commerce ‑ kogo i kiedy zatrudnić?

Rekrutacja w branży e-commerce - kogo i kiedy zatrudnić?
  • Jak ocenić, czy nadszedł czas na zatrudnienie nowego pracownika?
  • Jakie stanowiska powinny zostać obsadzone w pierwszej kolejności?
  • Jakie kompetencje powinien posiadać idealny kandydat?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.