Czy „taniej” zawsze znaczy „lepiej”? Na szczęście coraz więcej osób, i to zarówno po stronie właścicieli sklepów, producentów, jak i klientów, przekonało się, że tak nie jest. W jaki sposób cena wpływa na sposób postrzegania produktu i na sam proces zakupowy? Czy są sytuacje, w których cena nie ma znaczenia? Na te i inne pytania w naszym Top Temacie odpowiada Kamil Cupiał.
Państwa uwadze polecam także artykuł „Strona produktowa na medal”, w którym Katarzyna Nowak pokazuje, o jakie elementy strony produktowej zadbać, aby poprawić efekty pozycjonowania i jak w pełni wykorzystać jej potencjał w SEO. Jestem przekonana, że znajdą w nim Państwo mnóstwo przydatnych wskazówek, które wpłyną na poprawę wyników Państwa sklepu.
Ponadto w numerze przyglądamy się bliżej takim zagadnieniom, jak badanie efektywności kanałów digitalowych, pozyskiwanie leadów, organizacja webinarów jako element strategii content marketingowej czy rekrutacja w branży e-commerce. Nasz etatowy tester sklepów internetowych, Grzegorz Kubera, bierze natomiast pod lupę sklep Gandalf. com.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF Kup wydanie drukowaneJuż 22 września 2021 spotkamy się w gronie ekspertów, by dzielić się wiedzą, praktycznymi wskazówkami oraz narzędziami. E-commerce Trends Summit to jedyna taka konferencja w Europie Środkowo–Wschodniej!
W ostatnim czasie możemy zaobserwować zwiększone zainteresowanie handlem internetowym - zakupy online to nieodłączny element funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Współcześnie coraz większa liczba klientów docenia pozytywy płynące z wygodnych zakupów przez internet. Jednym z kluczowych udogodnień, które posiadają kupujący w sieci, jest prawo do zwrotu zakupionego towaru.
Grupa Profesja w ramach projektu ponadnarodowego „Systemowa Szkoła” opracowała nowatorskie rozwiązanie - platformę z materiałami do edukacji zdalnej przedsiębiorców w zakresie podniesienia poziomu swoich kompetencji w obszarze zarządzania rozwojem firmy.
E-commerce i zwiększona dostępność produktów online sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi swojej pozycji na rynku. Są przez to dużo bardziej wymagający. Jakie technologie najlepiej radzą sobie ze sprostaniem wymaganiom nowoczesnego klienta?
Analizując dane sprzedażowe może okazać się, że staniemy przed koniecznością wyliczenia różnego rodzaju wskaźników czy parametrów (np. premię dla pracowników uzależnioną od różnego rodzaju kryteriów). Na szczęście do wielu takich obliczeń nie potrzebujemy żadnych skomplikowanych funkcji Excela, wystarczą nam do tego stosunkowo proste formuły.
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.