E-commerce & Digital Marketing 19/2021 (maj-lipiec)

E-commerce & Digital Marketing nr 19/2021 - Customer experience

Customer experience

To, jakie odczucia będą towarzyszyły naszemu klientowi przed, w trakcie i po dokonaniu zakupu, może mieć kluczowe znaczenie dla jego przyszłych decyzji, a także ogólnego stosunku do sklepu i marki. Co zrobić, żeby wrażenia były pozytywne? Jak dopasować customer experience do panujących trendów, sytuacji gospodarczej czy pandemicznej? Jak content wpływa na doświadczenia konsumenta? W jaki sposób innym udaje się budować jego lojalność? To tylko nieliczne z pytań, na które odpowiadamy w bieżącym wydaniu magazynu. Szczególnie polecam Państwa uwadze moją rozmowę z Tomaszem Sobczakiem, Regional Sales & Business Development Managerem Findwise (część Tieto EVRY), w której skupiamy się na trendach w customer service, trudnej sztuce zarządzania wiedzą w call center oraz wsparciu technologicznym dla obsługi klienta. Bardzo ciekawa perspektywa, bo człowieka, który podchodzi do tematu trendów i obsługi od strony technologii, którego doświadczenia są takie, że trudny klient to taki, który nie jest zdecydowany i któremu trzeba pokazać różnorodność produktów w naszym sklepie, cały czas mając na uwadze, że technologia w postaci wyszukiwarek, chatbotów czy CRM-ów jest w stanie wesprzeć nas na każdym z etapów tego procesu. Ponadto w numerze bierzemy pod lupę fenomen sklepów jednoproduktowych, pokazujemy, jak liczyć wartość klienta w B2B oraz szczegółowo analizujemy sklep internetowy IKEA.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF

Artykuły

Tekst otwarty nr 19/2021

Customer experience: mistrzowskie rozwiązania

Customer experience: mistrzowskie rozwiązania
  • Czy CX wzmacnia pozycję marki i przewagę konkurencyjną?
  • Dlaczego doświadczenia klienta mogą być złe i o co warto zadbać, by to zmienić?
  • Jak innym udało się poprawić CX na różnych punktach styku klienta z marką?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Customer Experience Map krok po kroku

Customer Experience Map krok po kroku
  • Czym jest mapa doświadczeń klienta?
  • Jak krok po kroku stworzyć użyteczną mapę?
  • Jak wykorzystanie tego narzędzia wpływa na działalność twojego biznesu?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Jak poprawić doświadczenie klienta za pomocą treści

Jak poprawić doświadczenie klienta za pomocą treści
  • Od czego zacząć planowanie strategii content marketingowej?
  • W jaki sposób kreować doświadczenie klienta za pomocą treści?
  • Jak budować wizerunek marki w mediach społecznościowych?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Zbuduj pozytywny customer experience dzięki bezpiecznej i szybkiej dostawie

Zbuduj pozytywny customer experience dzięki bezpiecznej i szybkiej dostawie
  • Jak przy pomocy procesów logistycznych budować pozytywne relacje z klientem?
  • Dlaczego jeden przewoźnik to za mało?
  • Jak nie stracić klienta tylko dlatego, że nie lubi przewoźnika?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 19/2021

Trudny klient to klient niezdecydowany

Trudny klient to klient niezdecydowany

O trendach w customer service, trudnej sztuce zarządzania wiedzą w call center oraz wsparciu technologicznym dla obsługi klienta online rozmawiamy z Tomaszem Sobczakiem, Regional Sales & Business Development Managerem Findwise (część TietoEVRY). Od ponad 10 lat pracuje z technologiami wyszukiwania (m.in. Apache Solr, Elasticsearch) jako programista, konsultant, w ostatnim czasie także manager sprzedaży....

Czytaj więcej
nr 19/2021

Ku bezpiecznym łańcuchom dostaw: feedback zakupowy

Ku bezpiecznym łańcuchom dostaw: feedback zakupowy
  • Dlaczego warto poświęcać większą uwagę przekazywaniu informacji zwrotnej klientom?
  • Czym właściwie jest feedback zakupowy?
  • Dlaczego brakuje feedbacku w biznesie?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Jeden produkt, jeden sklep, wielu klientów

Jeden produkt, jeden sklep, wielu klientów
  • Jakie są wady i zalety sklepów jednoproduktowych?
  • Dla kogo to najlepsze rozwiązanie?
  • Na co zwrócić uwagę zakładając sklep z jednym produktem?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 19/2021

Modele atrybucji, czyli jak mierzyć realne efekty kampanii marketingowych

  • Jak analizować wydatki na reklamy cyfrowe?
  • Jakich danych powinien dostarczać dział marketingu działowi finansowemu?
  • Jak efektywnie kształtować współpracę na linii finanse – marketing, aby skutecznie analizować efekty marketingowe?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Jaki jest twój klient?

Jaki jest twój klient?
  • Co ma znaczenie dla polskiego klienta w sieci?
  • Jak poprawić doświadczenia zakupowe klientów?
  • Jak utrzymać lojalność klientów?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Jak zmienia się podejście do wydawania dużych pieniędzy w sieci? E‑commerce na rynku motoryzacyjnym

Jak zmienia się podejście do wydawania dużych pieniędzy w sieci? E-commerce na rynku motoryzacyjnym
  • Kto kupuje samochody w internecie?
  • A kto sprzedaje i co z tego ma?
  • Jakie czynniki decydują o tym, że wydajemy dużo online?
Czytaj więcej
nr 19/2021

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?
  • Czym jest CLTV?
  • Ile tak naprawdę wart jest klient?
  • Dlaczego warto znać wartość życiową klienta?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 19/2021

Szefie, potrzebny dodatkowy rabat!

Szefie, potrzebny dodatkowy rabat!

W wielu firmach handlowych ich właściciele bądź też zwierzchnicy działów sprzedaży regularnie spotykają się z prośbami swoich handlowców odnośnie udzielenia obsługiwanym przez nich klientom dodatkowych rabatów promocyjnych. Warto jednak mieć świadomość jak faktyczna wartość rabatu, którego zdecydujemy się udzielić, wpłynie na generowaną przez firmę masę marży, a tym samym profitowość prowadzonych działań...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 19/2021

WMS kontra ERP

WMS kontra ERP

Na rynku dostępny jest szeroki wachlarz systemów klasy WMS i ERP. Systemy te na przestrzeni lat doczekały się wielu zaawansowanych funkcjonalności. Coraz częściej systemy przeznaczone np. do obsługi magazynów są wyposażane w funkcje charakterystyczne dla systemów ERP i jednocześnie w drugą stronę – oprogramowanie ERP obejmuje domeny, które do niedawna zarezerwowane były dla bardziej specjalizowanych...

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 19/2021

Jak Digital Signage wspiera konwersję w e‑commerce?

Jak Digital Signage wspiera konwersję w e-commerce?

Jak, wykorzystując nowoczesne technologie, zwiększyć wartość koszyka i konwersję w e-commerce? Z pomocą przychodzą profesjonalne monitory Samsung, które nie tylko umożliwiają zdalne i intuicyjne zarządzanie treścią, personalizują przekaz oraz przyciągają uwagę klientów poza sklepem i w jego wnętrzu.

Czytaj więcej
nr 19/2021

Testujemy sklep: www.ikea.com/pl

Testujemy sklep: www.ikea.com/pl
  • To pierwszy serwis e-commerce, który uzyskał ocenę 10/10 w naszych testach. Dlaczego przyznaliśmy tak wysokie noty?
  • Czy e-sklep może oferować interaktywne elementy prosprzedażowe?
  • Czy można zaprojektować bardzo rozbudowaną stronę, która jest zarazem bardzo prosta w obsłudze?
Czytaj więcej
nr 19/2021

11 błędów w pozycjonowaniu

11 błędów w pozycjonowaniu
  • Jakie błędy najczęściej powtarzają się w pozycjonowaniu?
  • Jak błędna optymalizacja witryny wpływa na efekty SEO?
  • Jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 19/2021

Zapytaj chatbota czyli o roli chatbota w biznesie online oraz o tym, czego unikać, aby nie zrazić klientów

Zapytaj chatbota czyli o roli chatbota w biznesie online oraz o tym, czego unikać, aby nie zrazić klientów
  • Kiedy chatbot może się przydać a kiedy niekoniecznie?
  • Jakie są błędy kardynalne przy projektowaniu chatbotów?
  • Dlaczego chatbot może narobić więcej szkód niż pożytku?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.