E-commerce & Digital Marketing 16/2020 (sierpień-październik)

E-commerce & Digital Marketing nr 16/2020 - Płynność finansowa

Płynność finansowa

Czym jest dla Państwa płynność finansowa? Czy tym samym, czym była jeszcze pół roku temu? Czy zaczęliście może, w obliczu kryzysu, który dotyka nas wszystkich, zadawać sobie pytania: Na jak długo starczy nam gotówki? Co jest ważniejsze – zysk czy cash?

Coraz więcej mamy przykładów firm, które generowały zyski, ale popadły w tarapaty ze względu na brak płynności finansowej. Nie jest inaczej w e-commerce. Dlatego tematem bieżącego wydania jest płynność finansowa. Podpowiadamy naszym czytelnikom, jak zarządzać planowanymi wpływami i wydatkami, aby być w stanie na bieżąco regulować zobowiązania z tytułu podatków, wynagrodzeń itp. Radzimy, jak zabezpieczyć źródła finansowania m.in. poprzez optymalizację kapitału obrotowego. I wreszcie uświadamiamy, że zatory płatnicze na rynku mogą odbić się rykoszetem na sytuacji firm bezpośrednio niedotkniętych kryzysem. Temat ważny i niezmiernie aktualny, dlatego gorąco zapraszam do lektury!

Co jeszcze w wydaniu? 5 złotych zasad webdesignu – dla początkujących i tych bardziej wtajemniczonych. Call To Action w praktyce e-commerce. Poradnik, jak zoptymalizować video pod SEO. Wytyczne, jak prowadzić webinary, aby przesunąć klientów nieco dalej w lejku sprzedażowym. I wiele innych tematów, które na pewno Was zainteresują! Miłej lektury!

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup wydanie drukowane Kup PDF

Artykuły

nr 16/2020

Jak poprawić ściągalność gotówki w firmie?

Jak poprawić ściągalność gotówki w firmie?

Płynność finansowa to priorytet w czasach dekoniunktury. W niniejszym artykule opisane zostały możliwe do wprowadzenia w firmie usprawnienia, które pomogą nie tylko zwiększyć ściągalność gotówki, ale także uchronić firmę przed utratą płynności.

Czytaj więcej
nr 16/2020

KREDYT KUPIECKI ‑ ciekawe finansowanie czy biznesowy risky fun?

KREDYT KUPIECKI - ciekawe finansowanie czy biznesowy risky fun?
  • Czym jest kredyt handlowy?
  • Warto skorzystać, czy może jednak nie?
  • Dlaczego to ważna część zdrowej, rynkowej gry?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Dwie strony płynności finansowej. Faktoring sprzedażowy i zakupowy

Dwie strony płynności finansowej. Faktoring sprzedażowy i zakupowy

Nawet z perspektywy laika, szeroko pojęty e-biznes dzisiaj wygląda zupełnie inaczej, niż przed wybuchem pandemii koronawirusa. Z wymuszonym okolicznościami przeniesieniem działalności handlowej i usługowej do kanału online wiążą się zakłócenia w łańcuchach dostaw oraz zmiany w zakresie podaży i dystrybucji. Nie są to bynajmniej chwilowe, przemijające trendy w gospodarce.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 16/2020

Webinary ‑ kluczowe w e‑sprzedaży

Webinary - kluczowe w e-sprzedaży
  • Jak zdobyć odbiorców, którzy wezmą udział w webinarium?
  • Jak zaplanować promocję webinarium?
  • Z jakich narzędzi skorzystać w zależności od potrzeb?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 16/2020

Klient nie/rentowny. Jak badać rentowność klientów według kanałów sprzedaży?

Klient nie/rentowny. Jak badać rentowność klientów według kanałów sprzedaży?

Badanie rentowności klientów jest istotnym zagadnieniem w przedsiębiorstwach, w szczególności w sytuacji, w której danemu klientowi oferowane są preferencyjne ceny. Może się zdarzyć wówczas, że choć pozornie marża uzyskiwana we współpracy z danym klientem pozostaje na akceptowalnym poziomie, to po uwzględnieniu wszystkich kosztów związanych z obsługą danego klienta okaże się, że jest to klient nierentowny...

Czytaj więcej
nr 16/2020

5 złotych zasad webdesignu

5 złotych zasad webdesignu
  • Na co zwrócić uwagę projektując sklep internetowy lub stronę www?
  • Z jakich platform skorzystać, w zależności od potrzeb i celów?
  • Na jakich stronach się wzorować?
Czytaj więcej
nr 16/2020

CTA. Jak zachęcić klienta do działania?

CTA. Jak zachęcić klienta do działania?
  • Co to jest i do czego służy CTA?
  • W jaki sposób nie należy komunikować się z klientem?
  • Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 16/2020

Kiedy migrować sklep internetowy? ‑ 7 znaków rozpoznawczych

  • Jakie symptomy powinny zmusić właściciela e-commerce do przeniesienia sklepu na inny system?
  • Jakie błędy uniemożliwiają lub utrudniają zakupy?
  • Jakiego systemu należy szukać, aby był optymalnie dopasowany do potrzeb firmy?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Na jak długo starczy nam gotówki? Zarządzanie cash flow w branży e‑commerce

Na jak długo starczy nam gotówki? Zarządzanie cash flow w branży e-commerce
  • Dlaczego w obliczu kryzysu wywołanego przez COVID-19 płynność finansowa warunkuje decyzje biznesowe?
  • Jak zarządzać planowanymi wpływami i wydatkami, aby być w stanie na bieżąco regulować zobowiązania?
  • Jak wykorzystać analizę scenariuszy do podejmowania decyzji dotyczących przyszłości?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Zintegruj program fakturujący z rozwiązaniami e‑commerce ‑ multi‑integracje. Jak okiełznać najlepsze narzędzia i rozwiązania wspierające e‑commerce?

Zintegruj program fakturujący z rozwiązaniami e-commerce - multi-integracje. Jak okiełznać najlepsze narzędzia i rozwiązania wspierające e-commerce?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 16/2020

Cloud is the limit? Czyli o rozwiązaniach chmurowych w branży e‑commerce

Cloud is the limit? Czyli o rozwiązaniach chmurowych w branży e-commerce
  • Jak epidemia koronawirusa wpływa na podejście branży e-commerce do rozwiązań chmurowych?
  • Jakie są przewagi chmury nad stacjonarnymi serwerami?
  • Kiedy warto skorzystać z rozwiązań typu SaaS?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Działalność B+R w sektorze technologii informatycznych

Działalność B+R w sektorze technologii informatycznych

IT jest dziedziną, która nieustannie ewoluuje, jednak ze względu na specyfikę działań prowadzących do wprowadzenia innowacji, polegającą w przeważającej mierze na pracy, której rezultaty są niematerialne, niezwykle trudno określić, które działania realizowane w IT stanowią działalność badawczo-rozwojową (B+R), a które są regularnymi działaniami o charakterze nieinnowacyjnym.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 16/2020

Źródła wzrostu w e‑commerce – trendy konsumenckie a sprzedaż

  • Jak wiedza o potrzebach konsumenckich wpływa na sukces e-sklepu?
  • Kto jest najlepszym ambasadorem marki na zewnątrz?
  • Czy bycie eco-friendly to większe koszty dla firmy?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Video skazane na sukces

Video skazane na sukces
  • Jak przygotować video do internetu?
  • Dodać video na stronę czy osadzić film na YouTube?
  • Jak przygotować video na YouTube?
  • Jak zoptymalizować video pod SEO?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Co wpływa na widoczność sklepu w Google?

Co wpływa na widoczność sklepu w Google?
  • Jak zrobić użytek z narzędzia Google Page Speed Insights, aby sprawdzić szybkość ładowania strony?
  • Jakie działania wspierają, a jakie szkodzą architekturze treści?
  • Dlaczego user-generated content tak dobrze wpływa na SEO strony?
Czytaj więcej
nr 16/2020

5 grzechów głównych cross border e‑commerce

5 grzechów głównych cross border e-commerce
  • Jakie rozwiązania sprawdzone w Polsce niekoniecznie sprawdzą się za granicą?
  • Jak skutecznie konkurować o udział w rynku z lokalnymi sklepami?
  • Jak krok po kroku zbudować zaufanie na nowym rynku?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Testujemy sklep: aptekagemini.pl

Testujemy sklep: aptekagemini.pl
  • Czy dobrej jakości sklep może opierać się na gotowej platformie e-commerce, czy powinien mieć autorskie rozwiązanie technologiczne?
  • Czy brak aplikacji mobilnej wystarczy, jeśli sklep ma responsywny design?
  • Jakie funkcje są absolutnie niezbędne w e-sklepie?
Czytaj więcej
nr 16/2020

Mapy drogowe produktu ‑ nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Czytaj więcej
nr 16/2020

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Czytaj więcej
nr 16/2020

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Czytaj więcej
nr 16/2020

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 16/2020

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?

Czytaj więcej

Reklama