Ostatnio spotkałam się z porównaniem sklepu internetowego bez dobrego contentu do sklepu stacjonarnego, z którego wymiotło wszystkich sprzedawców. Słyszymy, że dobry content broni się sam. I że content ma sprzedawać. To dlaczego czasem go nie doceniamy, dlaczego pozbawiamy nasz sklep głównej siły sprzedażowej? Bo w kwestiach contentowych dużo tematów robimy na wyczucie, wg utartych schematów i bez twardego backgroundu w postaci danych na temat naszych odbiorców i ich konkretnych potrzeb. Wiele e-sklepów nawet nie zdaje sobie sprawy, że ich treści są niespójne, powtarzalne i wyłącznie marketingowe. Tymczasem, wszystkie badania i statystyki potwierdzają, że użytkownicy wyszukiwarek najbardziej cenią treści poradnikowe, kontekstowe i merytoryczne. Czyli takie, które nie tylko budują ich zaangażowanie, umacniają znaczenie marki, ale są też najbardziej cenione przez algorytm Panda, który może znacząco podnieść ich pozycję w TOP 10 Google. Zaopiekowanie się contentem może przynieść naprawdę wymierne korzyści! Aby zainspirować czytelników do poszukiwań optymalnych rozwiązań contentowych publikujemy w numerze listę top 5 sprawdzonych narzędzi do content marketingu, bierzemy pod lupę różne, bardziej lub mniej udane strategie contentowe oraz pokazujemy, jak w praktyce e-sklepu wykorzystać społeczny dowód słuszności, czyli pozwolić naszym klientom tworzyć content o największej wartości – rekomendacje. Bo przecież content is king, recommendation – queen. I wszystko w temacie.
Zapraszam również do kontaktu z Redakcją – dajcie znać, jak Wam się podobał numer, jakich tematów powinno być więcej, a jakich mniej. Czekam na wasze opinie!
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup wydanie drukowane Kup PDFAnaliza otoczenia firmy to nie tylko analiza konkurentów. To badanie rynkowych szans, analiza własnych zasobów i finalne zderzenie, co nasza firma może robić lepiej i jak powinna unikać zagrożeń. Jak zatem wykonać dobrą analizę otoczenia? Jakich metod użyć? Jak uniknąć błędu marki Gerber i Grycan? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!
Polska znajduje się wśród krajów o najwyższej dynamice wzrostu sektora e-commerce. Szacunki na rok 2019 mówią o osiągnięciu pułapu 45, a nawet 50 miliardów złotych w handlu online, według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2019” już 62% internautów robi zakupy w Internecie.
Dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 1 kwietnia na zaproszenie MTP – organizatora Golden Marketing Conference by wygłosić prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol'and'Rock”....
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.