Dobra baza klientów to podstawa sukcesu nie tylko sklepu internetowego, ale każdego biznesu. Jednak w czasach, kiedy bazę kontaktów można kupić bez problemu (i RODO nie ma tu nic do rzeczy), wielu właścicieli e-sklepów idzie na łatwiznę. Bo budowanie własnej bazy to proces żmudny i długotrwały. Praktyka pokazuje jednak, że opłacalny, bo akcje marketingowe najlepsze wyniki przynoszą wówczas, gdy są przeprowadzane na własnych bazach. I to nawet czterokrotnie! Dlatego warto podjąć ten trud. Z Top tematu dowiecie się, które ze źródeł pozyskiwania klientów są najbardziej efektywne, jak zachęcić potencjalnych klientów do wyrażenia zgody marketingowej oraz dlaczego marketing referencyjny jest jednym z najlepszych narzędzi do budowania własnej bazy kontaktów.
Często rezygnuję z zakupów w sklepie, który nie oferuje najwygodniejszej dla mnie formy dostawy – do Paczkomatu. Przebieg procesów logistycznych coraz częściej decyduje o tym, czy klient wybierze nasz sklep oraz czy do nas wróci po pierwszym zakupie, czy pójdzie do konkurencji. W przygotowanym przez nas Dodatku specjalnym „Logistyka w E-commerce” znajdziecie wskazówki, jak te procesy optymalizować, zarówno jeśli chodzi o czas, jak i o koszty, i zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia w tym obszarze.
Nieuczciwa konkurencja nie omija również sklepów internetowych. Przybiera przy tym różne formy: od typosquattingu, przez meta-tagging, po keyword stuffing. Jak z nią walczyć? Czy chcąc chronić swoją markę warto zarejestrować znak towarowy? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w artykule Katarzyny Pośpiech-Białas.
PS. Z uwagi na Dodatek specjalny to wydanie magazynu ma o 8 stron więcej. Życzę wam inspirującej lektury!
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDFZ roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć...
Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Całkowicie odchodzimy od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny...
Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć...
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.