Dokonując zakupów w sieci zauważyłam, że coraz częściej to nie cena stanowi dla mnie główne kryterium zakupowe. Liczy się również przejrzysty proces składania zamówienia, różne opcje dostawy i płatności, a także jakość obsługi klienta. Jak pokazują liczne badania – takich klientów jak ja jest coraz więcej. Również coraz więcej właścicieli e-sklepów dostrzega, że konkurowanie ceną po prostu się nie opłaca i lepiej postawić na ponadprzeciętną obsługę klienta. Na czym polega taka ponadprzeciętna obsługa? Piszemy o tym w Top temacie. Dowiecie się z niego również, jakie wskaźniki dotyczące obsługi klienta warto mierzyć, jakie rozwiązania wykorzystują najbardziej znane polskie i zagraniczne marki w obszarze obsługi klienta, a także co jest napiwkiem dla sklepów internetowych i dlaczego warto o niego walczyć. Czat to rozwiązanie stosowane już w wielu sklepach internetowych, jednak nie zawsze działa sprawnie. Komunikując się w ten sposób klient oczekuje odpowiedzi niemal natychmiast i jeśli jej nie otrzymuje, zazwyczaj idzie do innego sklepu. Czy stać cię na to, aby tracić klientów w ten sposób? Jeśli nie, musisz zadbać o wysoki standard obsługi również w tym kanale. Jak to zrobić? Przeczytasz o tym w artykule „Odpowiedź tu i teraz” Marka Bartnikowskiego.
14 września 2019 we wszystkich państwach UE zaczną obowiązywać nowe standardy techniczne dotyczące silnego uwierzytelniania klienta. Co prawda, adresowane są one do dostawców usług płatniczych, ale kształtują warunki rozwoju e-sprzedaży. Co warto w tym temacie wiedzieć? Zapraszam do lektury artykułu Bartosza Wojciechowskiego „E-płatności: silne uwierzytelnienie klienta” i całego numeru!
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDFSprzedaż w Polsce to dla wielu praktyków e-commerce tylko początek. Dążąc do dywersyfikacji rynków i zwiększenia poziomu sprzedaży często kierują się w stronę zachodniej granicy naszego kraju i rozpoczynają sprzedaż w Niemczech.
Retail Challenge Poland 2020 to strategiczne forum liderów sektora, które odbędzie się w dniach 11-12 września 2019 w Warszawie. W programie aż 10 specjalistycznych sesji tematycznych, podczas których odpowiemy na wyzwania jakie stoją przed decydentami branży handlowej, m.in. marketerami, logistykami, HR-owcami. Formuła spotkania zakłada wspólną dla wszystkich uczestników sesję plenarną, a potem...
Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.
Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji to dla wielu firm nie lada wyzwanie.
Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce.
Szczyt CSA 2019 w Kolonii - „E-Mail just for you” większą relewancją i doświadczeniem użytkownika
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.