E-commerce & Digital Marketing 1/2017 (lipiec-sierpień)

E-commerce & Digital Marketing nr 1/2017 - Sprzedaż transgraniczna

Sprzedaż transgraniczna

Trzymacie w rękach pierwszy numer magazynu „E-commerce & Digital Marketing”. Czasopismo kierujemy do tych wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że w 100% wykorzystują potencjał swojego biznesu w Internecie. W magazynie skupimy się na sprzedaży i działaniach, które do niej prowadzą – w każdym numerze znajdziecie garść inspiracji z branży B2B i B2C.

Top tematem pierwszego wydania jest sprzedaż transgraniczna. Ekspansja na zagraniczne rynki w sprzedaży internetowej jest dużo łatwiejsza niż w sprzedaży tradycyjnej, jednak wymaga pewnego przygotowania. Jakie kwestie należy rozważyć przed uruchomieniem sprzedaży na rynkach zagranicznych? Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą achillesową naszego międzynarodowego biznesu? Jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji w sytuacji, gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów? To tylko kilka pytań, na które postaramy się odpowiedzieć w tym numerze.

Na portalu www.e-commerce-24.pl znajdziecie zestaw narzędzi, które stanowią praktyczne uzupełnienie artykułów, m.in. wzór e-maila do klienta z prośbą o rekomendację oraz reklamacji do przewoźnika, przykładową ścieżkę komunikacji z klientem w przypadku, kiedy towar jest niedostępny, zasady zabezpieczenia e-płatności. Zachęcam do podzielenia się z nami swoimi sugestiami dotyczącymi zawartości tego i kolejnych numerów magazynu.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF

Artykuły

nr 1/2017

Internetowa sprzedaż transgraniczna

Internetowa sprzedaż transgraniczna
  • Co należy wziąć pod uwagę, planując rozszerzenie sprzedaży na kraje Europy Zachodniej i Wschodniej?
  • Jak sprawdzić, czy wykorzystywane do tej pory rozwiązania technologiczne będą w stanie obsłużyć ekspansję na inne rynki?
  • W jaki sposób rozwiązać kwestie logistyczne przy sprzedaży zagranicznej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2017

Zanim ruszysz w świat

Zanim ruszysz w świat
  • Jak zidentyfikować swój międzynarodowy potencjał?
  • Na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji zagranicznej?
  • Jakie kwestie należy rozważyć przed uruchomieniem sprzedaży na rynkach zagranicznych?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Plan ekspansji transgranicznej

Plan ekspansji transgranicznej
  • Jak oferować swoje produkty klientom zagranicznym?
  • Który kierunek ekspansji wybrać – wschód czy zachód?
  • Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą achillesową naszego międzynarodowego biznesu?
Czytaj więcej
nr 1/2017

3 słowa to za mało

3 słowa to za mało
  • Jakie cele powinien spełniać idealny opis produktu?
  • Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągną uwagę klientów?
  • Jakie elementy powinny zawierać opisy produktów, aby podnieść pozycję strony produktu w Google i pozytywnie wpłynąć na sprzedaż?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2017

Dobra opinia to podstawa

Dobra opinia to podstawa
  • Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić?
  • Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów?
  • Jak reagować na negatywne komentarze?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Technika maksymalizowania zysków

Technika maksymalizowania zysków
  • Na czym polegają metody cross-selling i up-selling?
  • W jaki sposób skutecznie zwiększyć wartość zamówienia?
  • Jak produkty komplementarne wpływają na marże w e-commerce?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Tajniki analityki

Tajniki analityki
  • Na jakie dane z Google Analytics warto zwrócić uwagę, planując swoje działania?
  • W jaki sposób wykorzystać dane z Google Analytics do zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie?
  • Gdzie szukać danych, które wskażą miejsca, w których klienci zdecydowali się na porzucenie strony sklepu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2017

Towar chwilowo niedostępny

Towar chwilowo niedostępny
  • Jak komunikować klientom niedostępność towaru lub usługi, aby nie zniechęcić ich do zakupów w naszym sklepie?
  • Jak wykorzystać niedostępny produkt do zwiększenia sprzedaży?
  • Jak uniknąć negatywnych skutków usuwania produktów ze strony internetowej?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Bezpieczne e‑płatności

Bezpieczne e‑płatności
  • Jak uchronić się przed kradzieżą w sieci?
  • Jak wyeliminować negatywne zjawiska związane z płatnościami online?
  • Jakie narzędzia gwarantują bezpieczeństwo transakcji?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 1/2017

Płatności online: to warto wiedzieć

Płatności online: to warto wiedzieć
  • Analiza preferencji klientów w zakresie e-płatności
  • Jakie rozwiązania płatnicze sprawdzają się w środowisku mobilnym
  • Jak podnieść wartość koszyka wykorzystując różne rozwiązania płatnicze
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 1/2017

Merchandising w e‑commerce

Merchandising w e‑commerce
  • Jak skuteczniej zaprezentować swoją ofertę wykorzystując reguły merchandisingu
  • Jak zagospodarować stronę e-sklepu, żeby była atrakcyjna dla klientów
  • Jak zaprezentować produkty i korzyści związane z ich zakupem, żeby ułatwić kupującym decyzję zakupową
Czytaj więcej
nr 1/2017

E‑sprzedaż w Unii Europejskiej

E‑sprzedaż w Unii Europejskiej
  • Jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji, w sytuacji gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów?
  • Jakie zapisy należy uwzględnić w regulaminie sklepu, kierując swoją ofertę do klientów za granicą?
  • W jakim państwie i w jakiej stawce przedsiębiorca prowadzący sprzedaż transgraniczną zapłaci podatek VAT?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Odpowiedzialność za przesyłkę

Odpowiedzialność za przesyłkę
  • Kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie przesyłki podczas transportu: e-sprzedawca czy firma kurierska?
  • W jakich przypadkach sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru podczas transportu?
  • Czy sprzedawca może skutecznie uchylić się od odpowiedzialności przez odpowiednie zapisy w regulaminie sprzedaży?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.