E-commerce & Digital Marketing 1/2017

ECOM_01.jpg

Sprzedaż transgraniczna

Trzymacie w rękach pierwszy numer magazynu „E-commerce & Digital Marketing”. Czasopismo kierujemy do tych wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że w 100% wykorzystują potencjał swojego biznesu w Internecie. W magazynie skupimy się na sprzedaży i działaniach, które do niej prowadzą – w każdym numerze znajdziecie garść inspiracji z branży B2B i B2C.

Top tematem pierwszego wydania jest sprzedaż transgraniczna. Ekspansja na zagraniczne rynki w sprzedaży internetowej jest dużo łatwiejsza niż w sprzedaży tradycyjnej, jednak wymaga pewnego przygotowania. Jakie kwestie należy rozważyć przed uruchomieniem sprzedaży na rynkach zagranicznych? Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą achillesową naszego międzynarodowego biznesu? Jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji w sytuacji, gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów? To tylko kilka pytań, na które postaramy się odpowiedzieć w tym numerze.

Na portalu www.e-commerce-24.pl znajdziecie zestaw narzędzi, które stanowią praktyczne uzupełnienie artykułów, m.in. wzór e-maila do klienta z prośbą o rekomendację oraz reklamacji do przewoźnika, przykładową ścieżkę komunikacji z klientem w przypadku, kiedy towar jest niedostępny, zasady zabezpieczenia e-płatności. Zachęcam do podzielenia się z nami swoimi sugestiami dotyczącymi zawartości tego i kolejnych numerów magazynu.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Artykuły

nr 1/2017

Internetowa sprzedaż transgraniczna

ECOM_01_03.jpg
  • Co należy wziąć pod uwagę, planując rozszerzenie sprzedaży na kraje Europy Zachodniej i Wschodniej?
  • Jak sprawdzić, czy wykorzystywane do tej pory rozwiązania technologiczne będą w stanie obsłużyć ekspansję na inne rynki?
  • W jaki sposób rozwiązać kwestie logistyczne przy sprzedaży zagranicznej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2017

Zanim ruszysz w świat

ECOM_01_08.jpg
  • Jak zidentyfikować swój międzynarodowy potencjał?
  • Na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji zagranicznej?
  • Jakie kwestie należy rozważyć przed uruchomieniem sprzedaży na rynkach zagranicznych?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Plan ekspansji transgranicznej

ECOM_01_20.jpg
  • Jak oferować swoje produkty klientom zagranicznym?
  • Który kierunek ekspansji wybrać – wschód czy zachód?
  • Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą achillesową naszego międzynarodowego biznesu?
Czytaj więcej
nr 1/2017

3 słowa to za mało

ECOM_01_26.jpg
  • Jakie cele powinien spełniać idealny opis produktu?
  • Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągną uwagę klientów?
  • Jakie elementy powinny zawierać opisy produktów, aby podnieść pozycję strony produktu w Google i pozytywnie wpłynąć na sprzedaż?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2017

Dobra opinia to podstawa

ECOM_01_31.jpg
  • Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić?
  • Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów?
  • Jak reagować na negatywne komentarze?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Technika maksymalizowania zysków

ECOM_01_36.jpg
  • Na czym polegają metody cross-selling i up-selling?
  • W jaki sposób skutecznie zwiększyć wartość zamówienia?
  • Jak produkty komplementarne wpływają na marże w e-commerce?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Tajniki analityki

ECOM_01_41.jpg
  • Na jakie dane z Google Analytics warto zwrócić uwagę, planując swoje działania?
  • W jaki sposób wykorzystać dane z Google Analytics do zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie?
  • Gdzie szukać danych, które wskażą miejsca, w których klienci zdecydowali się na porzucenie strony sklepu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2017

Towar chwilowo niedostępny

ECOM_01_47.jpg
  • Jak komunikować klientom niedostępność towaru lub usługi, aby nie zniechęcić ich do zakupów w naszym sklepie?
  • Jak wykorzystać niedostępny produkt do zwiększenia sprzedaży?
  • Jak uniknąć negatywnych skutków usuwania produktów ze strony internetowej?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Bezpieczne e‑płatności

ECOM_01_53.jpg
  • Jak uchronić się przed kradzieżą w sieci?
  • Jak wyeliminować negatywne zjawiska związane z płatnościami online?
  • Jakie narzędzia gwarantują bezpieczeństwo transakcji?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 1/2017

Płatności online: to warto wiedzieć

SS_30_41.jpg
  • Analiza preferencji klientów w zakresie e-płatności
  • Jakie rozwiązania płatnicze sprawdzają się w środowisku mobilnym
  • Jak podnieść wartość koszyka wykorzystując różne rozwiązania płatnicze
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 1/2017

Merchandising w e‑commerce

SS_30_36.jpg
  • Jak skuteczniej zaprezentować swoją ofertę wykorzystując reguły merchandisingu
  • Jak zagospodarować stronę e-sklepu, żeby była atrakcyjna dla klientów
  • Jak zaprezentować produkty i korzyści związane z ich zakupem, żeby ułatwić kupującym decyzję zakupową
Czytaj więcej
nr 1/2017

E‑sprzedaż w Unii Europejskiej

ECOM_01_14.jpg
  • Jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji, w sytuacji gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów?
  • Jakie zapisy należy uwzględnić w regulaminie sklepu, kierując swoją ofertę do klientów za granicą?
  • W jakim państwie i w jakiej stawce przedsiębiorca prowadzący sprzedaż transgraniczną zapłaci podatek VAT?
Czytaj więcej
nr 1/2017

Odpowiedzialność za przesyłkę

ECOM_01_58.jpg
  • Kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie przesyłki podczas transportu: e-sprzedawca czy firma kurierska?
  • W jakich przypadkach sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru podczas transportu?
  • Czy sprzedawca może skutecznie uchylić się od odpowiedzialności przez odpowiednie zapisy w regulaminie sprzedaży?
Czytaj więcej

Reklama