Current issue

Advertisement

Partners

Go to

E-sprzedaż

no. 12/2019

Czy kryzysy sprzedają?

ECOM_12_30.png
  • Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
  • Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
  • Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
Read more
Open access no. 12/2019

Dlaczego twój sklep nie sprzedaje?

ECOM_12_25.jpg
  • Jak uniknąć powszechnych błędów, które zaniżają sprzedaż?
  • W jaki sposób podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie?
  • Jakie rozwiązania w celu zwiększenia konwersji stosują najlepsze polskie e-sklepy?
Read more
Open access no. 12/2019

Sprzedaż przez porównywarki cen

ECOM_12_20.jpg
  • Kiedy warto umieścić swoją ofertę w porównywarkach cenowych?
  • O czym należy pamiętać dodając ofertę do porównywarek cen?
  • W jaki sposób przygotować swoją ofertę pod wyszukiwarki cen, aby zwiększyć sprzedaż w tym kanale?
Read more
no. 12/2019

Od klienta do ambasadora sklepu

feedback-3240007_960_720.jpg
  • Na czym polega marketing referencyjny?
  • Jak nagradzać klientów, żeby opłacało im się polecać sklep?
  • Na co zwrócić uwagę wdrażając marketing referencyjny w swoim sklepie?
Read more

Digital marketing

no. 12/2019

Nie polecam tego sklepu

ECOM_12_40.jpg
  • W jaki sposób przeprowadzić audyt wizerunku sklepu?
  • Jakie elementy warto regularnie monitorować w ramach audytu wizerunku sklepu?
  • Jak wykorzystać audyt do budowy lub aktualizacji swojej strategii biznesowej?
Read more
no. 12/2019

Sprzedaż za pomocą emocji

ECOM_12_35.jpg
  • Na czym polega marketing emocjonalny?
  • W jaki sposób wykorzystać narzędzia marketingu emocjonalnego, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
  • Jak marketing emocjonalny stosują największe marki?
Read more
On-line only no. 12/2019

Emocje w służbie sprzedaży

  • Czym jest marketing emocji i jak stosować go w praktyce?
  • Jakiego typu emocje klientów można wykorzystać w e-sprzedaży?
  • Gdzie leży granica między marketingiem wykorzystującym do sprzedaży emocje a manipulacją klientem?
Read more
no. 11/2019

Uwaga: nowy produkt!

ECOM_11_45.jpg
  • Jak zaplanować kampanię e-mailingową promującą nowy produkt w ofercie sklepu?
  • W jaki sposób mówić o nowym produkcie, aby zachęcić klientów do zakupu?
  • Jakie działania poza e-mail marketingiem warto wdrożyć, aby promocja nowego produktu odniosła większy sukces?
Read more

E-logistyka

Promotional no. 12/2019

Czy CRM w e‑commerce to tylko narzędzie do zarządzania sprzedażą?

  • Budowanie relacji z klientem sklepu internetowego jest trudniejsze niż w tradycyjnej sprzedaży.
  • Nowoczesne narzędzia wspomagające pracę specjalistów e-commerce powinny dawać więcej niż tradycyjny CRM.
  • Obsługa wsparcia klienta i serwisowania to procesy coraz częściej wspierane w systemach CRM stosowanych w e-commerce.
Read more
no. 12/2019

Umowa z firmą kurierską

ECOM_12_62.jpg
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy usług kurierskich dla swojego sklepu?
  • Jakimi kryteriami kierować się, dokonując wyboru?
  • Na jakie zapisy w umowie zwrócić szczególną uwagę?
Read more
no. 12/2019

Najlepsza dostawa ever

ECOM_12_58.jpg
  • Jak budować niepowtarzalne CX w obszarze dostawy produktu?
  • Jak wykorzystać opakowanie produktu do budowania zaangażowania klienta?
  • Jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą efekty?
Read more
no. 12/2019

Automatyzacja procesów magazynowych

ECOM_12_54.jpg
  • Dlaczego warto automatyzować procesy magazynowe?
  • W jaki sposób można zbudować przewagę konkurencyjną za pomocą automatyzacji procesów magazynowych?
  • Na co warto zwrócić uwagę wybierając system WMS?
Read more

E-technologie

no. 12/2019

Machine learning w e‑commerce

ECOM_12_78.jpg
  • Na czym polega machine learning i dlaczego staje się coraz popularniejszy?
  • W jaki sposób można zastosować machine learning w e-commerce?
  • Od czego zacząć, jeśli chcemy wdrożyć machine learning w swoim sklepie?
Read more
no. 12/2019

Wytycz drogę robotowi

ECOM_12_75.png
  • Czym jest sitemapa i jak wpływa na pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce?
  • Jak wygenerować sitemapę dla swojego sklepu?
  • Jakie błędy najczęściej pojawiają się w sitemapach?
Read more
no. 11/2019

Już niedługo największe spotkanie branży retail w Polsce!

retail_900x900_reklama_fb_3.png

Retail Challenge Poland 2020 to strategiczne forum liderów sektora, które odbędzie się w dniach 11-12 września 2019 w Warszawie. W programie aż 10 specjalistycznych sesji tematycznych, podczas których odpowiemy na wyzwania jakie stoją przed decydentami branży handlowej, m.in. marketerami, logistykami, HR-owcami. Formuła spotkania zakłada wspólną dla wszystkich uczestników sesję plenarną, a potem...

Read more
On-line only no. 11/2019

Niemiecki EBAY ‑ naturalny kierunek polskiego e‑commerce

Sprzedaż w Polsce to dla wielu praktyków e-commerce tylko początek. Dążąc do dywersyfikacji rynków i zwiększenia poziomu sprzedaży często kierują się w stronę zachodniej granicy naszego kraju i rozpoczynają sprzedaż w Niemczech.

Read more

E-paragrafy

no. 12/2019

Nieuczciwa konkurencja

ECOM_12_83.jpg
  • Na czym polega nieuczciwa konkurencja w e-commerce?
  • W jaki sposób bronić się przed nieuczciwą konkurencją?
  • Czy warto zarejestrować znak towarowy?
Read more
no. 11/2019

E‑płatności: silne uwierzytelnienie klienta

ECOM_11_74.jpg
  • Czym jest silne uwierzytelnianie klienta w świetle nowych Standardów Technicznych?
  • Na czym polega nowy standard EMV 3DS 2.0, usprawniający e-płatności?
  • Jak nowe Standardy Techniczne wpływają na działalność e-sprzedawców w zakresie usług płatniczych?
Read more
On-line only no. 11/2019

Sprzedaż transgraniczna a RODO

  • Jakie obowiązki ciążą na e-sprzedających jako administratorach danych osobowych w związku ze sprzedażą na terenie UE?
  • Jak sprzedający może poradzić sobie z transferem danych osobowych klientów poza UE?
  • Kiedy podmiot danych może wyrazić zgodę na ich transfer poza UE?
Read more
no. 10/2019

Koniec geoblokowania

ECOM_10_74.jpg
  • Jakie podmioty objęte są ochroną przed geoblokowaniem?
  • Kiedy można klienta przekierować do alternatywnej wersji interfejsu internetowego?
  • W jaki sposób geoblokowanie wpłynie na warunki transakcji płatniczych?
Read more

E-inspiracje

Open access On-line only no. 12/2019

Traffic Day 2019 #KONIECTEORII – Widzimy się 7 listopada w Warszawie!

Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Całkowicie odchodzimy od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny...

Read more
On-line only no. 12/2019

To jest marketing! (książka Setha Godina)

Godin_3d.png

Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć...

Read more
On-line only no. 12/2019

E‑book "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo"

xc_logo_ebook.png

Z roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć...

Read more
no. 12/2019

Po pierwsze personalizacja

ECOM_12_68.jpg
  • Dlaczego personalizacja ma coraz większe znaczenie w e-sprzedaży?
  • Co i w jaki sposób można personalizować?
  • Na czym najbardziej znane marki opierają swoje indywidualne podejście do klienta?
Read more

Advertisement