Retail Challenge Poland 2020 to strategiczne forum liderów sektora, które odbędzie się w dniach 11-12 września 2019 w Warszawie. W programie aż 10 specjalistycznych sesji tematycznych, podczas których odpowiemy na wyzwania jakie stoją przed decydentami branży handlowej, m.in. marketerami, logistykami, HR-owcami. Formuła spotkania zakłada wspólną dla wszystkich uczestników sesję plenarną, a potem podział na dopasowane do potrzeb uczestników sesje równoległe.

Już niedługo największe spotkanie branży retail w Polsce!

Tylko do końca lipca udział w promocyjnej cenie!

Zobacz, kogo spotkach wśród prelegentów

Do wydarzenia dołączyło już ponad 100 prelegentów i ponad 70 sieci handlowych!  W Forum wezmą udział prezesi i dyrektorzy największych w Polsce firm świata online i offline. Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in.:

Sesja New strategies for transforming market

Michał Kurtyka Sekretarz Stanu, Wiceminister środowiska, MINISTERSTWO ŚRODOWISKA

Ewelina Jarosińska Wiceprezes Zarządu, KAUFLAND POLSKA MARKETY

Robert Bednarski Country Director CEE, FACEBOOK

Wojciech Muszyński Managing Director of Retail Business, PKN ORLEN

Michał Sadecki, CEO, POLSKA GRUPA SUPERMARKETÓW

Sesja E-commerce for retail

Grzegorz Bielecki,Prezes Zarządu,FRISCO

Maciej Żyto E-commerce Director,DOUGLAS POLSKA

Magdalena Staszczyk E-commerce Manager,ORIENS BIJOU (TOUS)

Jakub Strzelczyk E-Commerce Director CEE, LACOSTE & GANT

Jarosław Ruciński Dyrektor E-commerce, BBK (HOME&YOU)

Sesja Omnichannel retailing

Katarzyna Jańczak-Stefanide General Manager, BRICOMARCHE

Marcin Barański Dyrektor Generalny, VOX

Marek Czupryna CEO, KOMEX (5.10.15.)

Beniamin Schon Customer & Digital Director, CASTORAMA

Wojciech Zięba E-commerce & Omnichannel Director, DECATHLON POLSKA

Sesja Pople in retail

Justyna Orzeł Sekretarz Generalny, Wiceprezes, CARREFOUR POLSKA

Jolanta Bańczerowska Dyrektor Personalny, ŻABKA

Szymon Mołda HR Leader, DECATHLON POLSKA

Nina Sztajdel Global HR Innovation Senior Manager, AMREST

Liliana Lisiecka-Ploch HR Director, KOMPUTRONIK

Sesja customer engagement

Daniel Rogiński Dyrektor E-commerce, EOBUWIE.PL

Agnieszka Radawiec Marketing Director, DOUGLAS POLSKA

Tomasz Matonóg Dyrektor E-commerce, BADURA

Mona Kinal Global Marketing Director, KAZAR GROUP

Krzysztof Wadas Zastępca Dyrektora ds. Marketingu, AGATA

Sesja tech&innovation

Szymon Bujalski Dyrektor E-commerce, EMPIK

Karol Karpiński Client Solution Manager CEE, FACEBOOK

Tomasz Woźniak CEO, FUTURE MIND

Wojciech Ozimek President, ONE2TRIB

Marcin Olech Managing Director Retail& Omnichannel, THE HEART

Sesja Logistics and distribution

Dariusz Kierski Dyrektor Logistyki, GRUPA MUSZKIETERÓW

Wiesław Majewski Supply Chain & Logistic Director, EMPIK

Dorota Szczakowska Chief Functional Expert, Logistics Applications, JERONIMO MARTINS POLSKA

Wojciech Zaręba Dyrektor Logistyki, POLOMARKET

Grzegorz Szopiński Dyrektor Magazynu, DECATHLON POLSKA

Sesja cooperation retailer & supplier

Justyna Dziegieć E-commerce Lead Poland, UNILEVER

Michał Mrowiec Wiceprezes ds. Sprzedaży, KOMPANIA PIWOWARSKA

Anna Czerwińska-Pytel Dyrektor Handlowy, BD SKLEP

Edyta Pietrzak Dyrektor Sprzedaży, DR IRENA ERIS

Rafał Walendzik Managing Director, Board Member, KRAFTHEINZ

Sesja digital payments & financial services

Jarosław Moc Dyrektor Innowacji Data i Klienci, AUCHAN

Lucyna Janas EMEA Business Development, GOOGLE PAY

Karol Sadaj General Manager, REVOLUT

Piotr Posadzy Payment Innovation Manager, ALLEGRO

Konrad Karpiński Chief Operations Officer, TRAFICAR

Sesja circular economy & sustainability

Katarzyna Dulko-Gaszyna Country Sustainability Manager IKEA

Barbara Kowalska Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, CARREFOUR POLSKA

Konrad Nowakowski Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ

Andrzej Sobolak Prezes, STOWARZYSZENIE BIORECYKLING

Sylwester Baran Dyrektor Pionu Zaopatrzenia, KAUFLAND

 

Poznaj listę wszystkich prelegentów: https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/

TYLKO DO 31 LIPCA 2019 ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W PROMOCYJNEJ CENIE

Zapraszamy w imieniu Brave Conferences

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tylko on-line nr 20/2021

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Analizując dane sprzedażowe może okazać się, że staniemy przed koniecznością wyliczenia różnego rodzaju wskaźników czy parametrów (np. premię dla pracowników uzależnioną od różnego rodzaju kryteriów). Na szczęście do wielu takich obliczeń nie potrzebujemy żadnych skomplikowanych funkcji Excela, wystarczą nam do tego stosunkowo proste formuły.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 20/2021

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e‑commerce!

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e-commerce!

E-commerce i zwiększona dostępność produktów online sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi swojej pozycji na rynku. Są przez to dużo bardziej wymagający. Jakie technologie najlepiej radzą sobie ze sprostaniem wymaganiom nowoczesnego klienta?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.