Jak, wykorzystując nowoczesne technologie, zwiększyć wartość koszyka i konwersję w e-commerce? Z pomocą przychodzą profesjonalne monitory Samsung, które nie tylko umożliwiają zdalne i intuicyjne zarządzanie treścią, personalizują przekaz oraz przyciągają uwagę klientów poza sklepem i w jego wnętrzu.

Jak Digital Signage wspiera konwersję w e-commerce?

Omnichannel i płynne przenikanie klientów z offline do online i z online do offline stwarza konieczność wypracowania takiej komunikacji, która będzie bazować na personalizowanych komunikatach, spójnych informacjach o promocjach i szytych na miarę alertach, związanych z nowymi produktami. Warto zapoznać się z możliwościami ekranów Digital Signage czy Smart Signage, które w przypadku zastosowań retailowych w e-commerce tę spójność komunikacyjną wspierają.

Co to jest Digital Signage?

Digital Signage to kolejny element komunikacji marketingowej. To wykorzystanie profesjonalnych monitorów do prezentacji elektronicznej komunikacji wizualnej w wielu miejscach, na wielu nośnikach, w sposób zaplanowany lub zautomatyzowany. Digital Signage przewyższa tradycyjne monitory dzięki realistycznej i przykuwającej uwagę prezentacji treści. Monitory Digital Signage ożywiają kreatywne pomysły. W ten sposób klienci biznesowi tworzą ciekawe treści, które wciągają, informują i dostarczają rozrywki. To jeszcze więcej niż profesjonalny wyświetlacz, bo ten został wsparty profesjonalnym systemem zarządzania treścią.

Po co monitor, skoro mam telewizor?

Dlatego, że daje on możliwość zdalnego zarządzania treścią na nim wyświetlanej, może być elementem szerszego ekosystemu wielu monitorów, które są zasilane materiałem poprzez Content Management System, co więcej – większość monitorów profesjonalnych może pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, a telewizor do 6 godzin dziennie. System nie wymaga na co dzień profesjonalnej obsługi informatycznej, a użytkownicy systemu są w stanie samodzielnie w nim pracować, w prosty sposób wykorzystując posiadany content. Flota monitorów, ze względu na przeznaczenie profesjonalne, nie ma tunera telewizyjnego, dlatego w przeciwieństwie do telewizora nie wymaga uiszczania abonamentu radiowo-telewizyjnego.

Content w zasięgu ręki

Rozwiązania Digital Signage to w znacznej mierze komunikacja na sklepach, ale to ty decydujesz, jaki content dostarczysz odbiorcom. Dobrą praktyką jest zaangażowanie digital marketingu, korzystanie z treści już wypracowanych, które w prosty sposób przekształcisz w profesjonalne treści do zaprezentowania na wyświetlaczach i w sklepach. Nie potrzeba żadnej agencji zewnętrznej do tworzenia contentu na wyświetlacze, a z samym wdrożeniem i utrzymaniem systemu poradzi sobie dział IT. Rozwiązania komunikacji digitalowej, AdWords, Google Ads – to wszystko można przeprowadzić na ekranach Digital Signage.

Clou dla marketera

System Digital Signage pozwala na planowanie komunikacji w oparciu o harmonogramy, ale też umożliwia komunikację kontekstową (ze względu na płeć osoby, która stoi przed ekranem, towar, który klient ogląda w sklepie, warunki pogodowe itp.). Komunikat wyzwalany w oparciu o dane, które otrzyma system jest zdecydowanie bardziej dopasowany do danej chwili, sytuacji i kontekstu. To kolejny kanał komunikacji marketingowej.

Sky is the limit

Ekrany na zewnątrz sklepu (na przystankach, w hallu głównym galerii) kierują do sklepu dzięki treściom komercyjnym czy np. kodom QR, które po zeskanowaniu kierują na stronę sklepu. Ekran sam może rozpoznać, czy osoba jest kobietą czy mężczyzną, w jakim jest wieku i dzięki temu lepiej spersonalizować treści, do których kieruje za pomocą kodu.

Samsung Digital Signage

Znajdź rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb twojego biznesu!

https://www.samsung.com/pl/business/displays/digital-signage/

Zobacz również

Tylko on-line nr 20/2021

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Analizując dane sprzedażowe może okazać się, że staniemy przed koniecznością wyliczenia różnego rodzaju wskaźników czy parametrów (np. premię dla pracowników uzależnioną od różnego rodzaju kryteriów). Na szczęście do wielu takich obliczeń nie potrzebujemy żadnych skomplikowanych funkcji Excela, wystarczą nam do tego stosunkowo proste formuły.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 20/2021

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e‑commerce!

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e-commerce!

E-commerce i zwiększona dostępność produktów online sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi swojej pozycji na rynku. Są przez to dużo bardziej wymagający. Jakie technologie najlepiej radzą sobie ze sprostaniem wymaganiom nowoczesnego klienta?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.