Jak, wykorzystując nowoczesne technologie, zwiększyć wartość koszyka i konwersję w e-commerce? Z pomocą przychodzą profesjonalne monitory Samsung, które nie tylko umożliwiają zdalne i intuicyjne zarządzanie treścią, personalizują przekaz oraz przyciągają uwagę klientów poza sklepem i w jego wnętrzu.

Jak Digital Signage wspiera konwersję w e-commerce?

Omnichannel i płynne przenikanie klientów z offline do online i z online do offline stwarza konieczność wypracowania takiej komunikacji, która będzie bazować na personalizowanych komunikatach, spójnych informacjach o promocjach i szytych na miarę alertach, związanych z nowymi produktami. Warto zapoznać się z możliwościami ekranów Digital Signage czy Smart Signage, które w przypadku zastosowań retailowych w e-commerce tę spójność komunikacyjną wspierają.

Co to jest Digital Signage?

Digital Signage to kolejny element komunikacji marketingowej. To wykorzystanie profesjonalnych monitorów do prezentacji elektronicznej komunikacji wizualnej w wielu miejscach, na wielu nośnikach, w sposób zaplanowany lub zautomatyzowany. Digital Signage przewyższa tradycyjne monitory dzięki realistycznej i przykuwającej uwagę prezentacji treści. Monitory Digital Signage ożywiają kreatywne pomysły. W ten sposób klienci biznesowi tworzą ciekawe treści, które wciągają, informują i dostarczają rozrywki. To jeszcze więcej niż profesjonalny wyświetlacz, bo ten został wsparty profesjonalnym systemem zarządzania treścią.

Po co monitor, skoro mam telewizor?

Dlatego, że daje on możliwość zdalnego zarządzania treścią na nim wyświetlanej, może być elementem szerszego ekosystemu wielu monitorów, które są zasilane materiałem poprzez Content Management System, co więcej – większość monitorów profesjonalnych może pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, a telewizor do 6 godzin dziennie. System nie wymaga na co dzień profesjonalnej obsługi informatycznej, a użytkownicy systemu są w stanie samodzielnie w nim pracować, w prosty sposób wykorzystując posiadany content. Flota monitorów, ze względu na przeznaczenie profesjonalne, nie ma tunera telewizyjnego, dlatego w przeciwieństwie do telewizora nie wymaga uiszczania abonamentu radiowo-telewizyjnego.

Content w zasięgu ręki

Rozwiązania Digital Signage to w znacznej mierze komunikacja na sklepach, ale to ty decydujesz, jaki content dostarczysz odbiorcom. Dobrą praktyką jest zaangażowanie digital marketingu, korzystanie z treści już wypracowanych, które w prosty sposób przekształcisz w profesjonalne treści do zaprezentowania na wyświetlaczach i w sklepach. Nie potrzeba żadnej agencji zewnętrznej do tworzenia contentu na wyświetlacze, a z samym wdrożeniem i utrzymaniem systemu poradzi sobie dział IT. Rozwiązania komunikacji digitalowej, AdWords, Google Ads – to wszystko można przeprowadzić na ekranach Digital Signage.

Clou dla marketera

System Digital Signage pozwala na planowanie komunikacji w oparciu o harmonogramy, ale też umożliwia komunikację kontekstową (ze względu na płeć osoby, która stoi przed ekranem, towar, który klient ogląda w sklepie, warunki pogodowe itp.). Komunikat wyzwalany w oparciu o dane, które otrzyma system jest zdecydowanie bardziej dopasowany do danej chwili, sytuacji i kontekstu. To kolejny kanał komunikacji marketingowej.

Sky is the limit

Ekrany na zewnątrz sklepu (na przystankach, w hallu głównym galerii) kierują do sklepu dzięki treściom komercyjnym czy np. kodom QR, które po zeskanowaniu kierują na stronę sklepu. Ekran sam może rozpoznać, czy osoba jest kobietą czy mężczyzną, w jakim jest wieku i dzięki temu lepiej spersonalizować treści, do których kieruje za pomocą kodu.

Samsung Digital Signage

Znajdź rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb twojego biznesu!

https://www.samsung.com/pl/business/displays/digital-signage/

Zobacz również

Tylko on-line nr 19/2021

WMS kontra ERP

WMS kontra ERP

Na rynku dostępny jest szeroki wachlarz systemów klasy WMS i ERP. Systemy te na przestrzeni lat doczekały się wielu zaawansowanych funkcjonalności. Coraz częściej systemy przeznaczone np. do obsługi magazynów są wyposażane w funkcje charakterystyczne dla systemów ERP i jednocześnie w drugą stronę – oprogramowanie ERP obejmuje domeny, które do niedawna zarezerwowane były dla bardziej specjalizowanych rozwiązań. Wybór i wdrożenie odpowiedniego systemu zarządzania zapasami bądź systemu ERP, to strategiczna decyzja, mająca wpływ nie tylko na łańcuch dostaw, ale również na codzienne operacje, relacje z klientami i kondycję finansową firmy. Rozwiązania all-in-one kontra best-of-breed są przedmiotem debaty od czasu powstania oprogramowania jako modelu usług (SaaS) i trudno jest wskazać prostą metodę wyboru któregoś z nich. Na właściwy wybór systemu ma wpływ wiele czynników, z tego też powodu decyzję taką powinien podejmować zespół składający się z decydentów pionów finansowych, logistycznych i IT.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 19/2021

Szefie, potrzebny dodatkowy rabat!

W wielu firmach handlowych ich właściciele bądź też zwierzchnicy działów sprzedaży regularnie spotykają się z prośbami swoich handlowców odnośnie udzielenia obsługiwanym przez nich klientom dodatkowych rabatów promocyjnych. Warto jednak mieć świadomość jak faktyczna wartość rabatu, którego zdecydujemy się udzielić, wpłynie na generowaną przez firmę masę marży, a tym samym profitowość prowadzonych działań handlowych.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama