28 sekund i 31 minut DO ZYSKU

Tekst otwarty Promocyjny nr 2/2017
  • Jak widget Smart call-back Dzinga.com wpływa na sprzedaż?
  • Co dzięki niemu może zyskać firma?
  • Dlaczego opłaca się w to zainwestować?
28 sekund i 31 minut DO ZYSKU

Call-back, czyli połączenie zwrotne, od lat zyskuje na popularności. I trudno się dziwić, ponieważ ten niepozornie prezentujący się na stronie widget, najczęściej z ikonką słuchawki telefonicznej, znacznie zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży, czyli zysku. To ważny, choć niejedyny powód, dla którego warto z niego korzystać.

Dlaczego warto, po raz pierwszy

Współczesnego klienta niełatwo zdobyć. Działa na niego mnóstwo bodźców, jego uwaga skacze z jednego miejsca w sieci na drugie. Twój lead jest też „rozpuszczony”. Lubi mieć wszystko podsunięte pod nos, być dopieszczony. Ma mało czasu i jeszcze mniej cierpliwości. Uświadomienie sobie tego stanowi pierwszy krok do sukcesu.

Jeśli lead zawitał na stronę internetową Twojej firmy i chwilę na niej przebywa, dobrze byłoby go zatrzymać i nakłonić do jakiejś akcji. Mając zainstalowany w witrynie widget Smart call-back Dzinga.com, czyli niewielką ikonkę ze słuchawką, łatwiej to osiągnąć.

Dodatek ten jest tak zaprogramowany, że jeśli trafi się użytkownik, który wszedł i pozostaje jakiś czas na stronie firmy, to zanim opuści witrynę, słuchawka zmieni się w niewielkie okienko. Zwykle widać w nim wezwanie do działania typu: „Zostaw numer telefonu, oddzwonimy do Ciebie w 28 sekund” plus przycisk potwierdzenia.

Co dzieje się potem? Twój telefon dzwoni i wiesz, że klient zostawił numer, a po 28 sekundach następuje automatyczne połączenie z klientem. Efekt „Wow!” murowany, a to na pewno pomaga w szybszym dokonaniu transakcji. I z pewnością przyczynia się do poprawy wizerunku firmy, bo klient właśnie się przekonał, że to nie żadna „ściema”, tylko rzeczywiście do kontaktu dochodzi mniej więcej w pół minuty. Jest to kontakt o wiele bardziej spersonalizowany i ciepły niż sztywna rozmowa z kimś z call center. Nie dzwoni przypadkowa osoba, lecz pracownik firmy, który może pomóc, doradzić.

Podeprzyjmy się statystykami. Jeżeli w firmowej witrynie jest call-back, prawdopodobieństwo sprzedaży wzrasta aż o 75 procent! „Dodatek smart call-back uaktywnia stronę internetową jako doskonałe narzędzie sprzedaży” – mówi Michał Magierowski, handlowiec, lider sprzedaży w zakresie dostarczania i implementacji usług VoIP.

Dlaczego warto, po raz drugi

Widget Smart call-back Dzinga.com ma co najmniej kilka funkcji, które przemawiają na jego korzyść. Chociażby nielimitowane nagrywanie rozmów w formacie MP3. Dzięki temu nie tylko możesz sprawdzić, jak radzą sobie w kontakcie z klientem Twoi pracownicy, lecz również usprawnić komunikację. Nie martw się o miejsce na dysku. Zapisy wszystkich rozmów będą przechowywane na zabezpieczonym wirtualnym dysku, czyli w chmurze. W każdej chwili będziesz miał do nich dostęp po zalogowaniu się na panel klienta. Oczywiście skoro rozmowę zapisano w MP3, możesz ją odtworzyć również na innych urządzeniach.

Działasz nie tylko na rynku polskim, lecz również na międzynarodowym? Tym bardziej warto rozważyć zainstalowanie Smart call-backa. Umożliwi to wykupienie, za niewielką cenę, stacjonarnego numeru telefonu z danego kraju. Zyskasz przez to większą wiarygodność i zaufanie w oczach lokalnego klienta, który będzie dzwonić według lokalnej taryfy. Jakość połączenia jest najwyższej jakości, ponieważ Dzinga.com korzysta z najnowocześniejszego oprogramowania renomowanych firm.

Dlaczego warto, po raz trzeci

„Aukcję” kończymy trzecim pakietem argumentów, które przemawiają za widgetem Smart call-back Dzinga.com. „Mam telefon, wystarczy”, „po co mi to”, „co mi to da” – choć postęp jest nieunikniony i świat usług coraz bardziej wykorzystuje miejsce w cyberprzestrzeni, pracownicy działu sprzedaży Dzinga. com wciąż słyszą takie stwierdzenia.

Było w tekście o 28 sekundach, więc teraz czas na zawarte w tytule 31 minut. Zanim jednak tajemnica zostanie ujawniona, pytanie – czy poświęcisz pół godziny i jedną minutę na to, by stworzyć swojej firmie warunki do lepszej komunikacji z klientem, do umocnienia relacji z nim, zwiększenia jego satysfakcji, do pokazania się jako firma poważna, idąca z postępem, rozwijająca customer service? Żeby zyskać przewagę nad konkurencją? Trudno uwierzyć, że ktokolwiek mógłby udzielić odpowiedzi odmownej.

Skoro jesteś na „tak”, to właśnie około 31 minut zajmie instalacja całej platformy obejmującej różne funkcjonalności, w tym widget Smart call-back. Tak, zaledwie w pół godziny i jedną minutę na stronie Twojej firmy pojawi się charakterystyczna ikonka. Dzięki widgetowi dowiesz się chociażby, o której dzwoni najwięcej klientów, o co najczęściej pytają, jakie skrypty sprzedażowe sprawdzają się lepiej, a nad którymi warto byłoby popracować. Z pewnością pojawi się więcej leadów sprzedażowych, a Ty stworzysz sobie szansę, by zostać leaderem w swojej branży. 

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tylko on-line nr 24/2022

Słowo pisane w erze TikToka ‑ jak dopasować treść do przekazu?

  • Jak kreować treści pisane w erze TikToka, czyli wideo, aby dotrzeć do odbiorców?
  • Jakie pytania należy sobie zadać, zanim zaczniemy tworzyć marketingowy opis naszego produktu/usługi?
  • Jak stworzyć content, który nie tylko przyciągnie, ale również zatrzyma odbiorcę na dłużej?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 24/2022

Kierunek strategii dla e‑commerce ‑ live shopping i shoppable wideos

  • Jak zakupy na żywo zmieniły sprzedaż?
  • Jakie są trzy podstawowe miejsca, gdzie marki mogą komunikować się z klientami w formule live commerce?
  • W jaki sposób różne marki wykorzystują live shopping?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.