Ten produkt nie działa

Tylko on-line nr 23/2022

W branży samochodowej jest powiedzenie, że pierwszy samochód danej marki sprzedaje klientowi salon, ale każdy następny serwis. I branża samochodowa nie jest tu wyjątkiem. Dla każdej organizacji obsługa posprzedażowa jest szansą na zbudowanie długofalowego zaufania i więzi z klientem. Nie bój się problemów, zastrzeżeń i reklamacji. Jeżeli zdarzają się sporadycznie, klienci to zrozumieją. Pod warunkiem, że staniesz na wysokości zadania.

Ten produkt nie działa

Zaufanie i poczucie bezpieczeństwa w relacjach biznesowych wykuwa się w ogniu sytuacji trudnych. To wtedy klient potrzebuje opieki, informacji i twojego zaangażowania. Jeżeli je otrzyma, staniecie się partnerami „na dobre i na złe”.

Pozostałe 96% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Źródło: As Sprzedaży nr 8/2017

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Strategie cenowe a zwiększenie sprzedaży na Amazonie

Strategie cenowe a zwiększenie sprzedaży na Amazonie
  • Jak zwiększyć swoją szansę na wzrost sprzedaży na portalu Amazon.com?
  • Dlaczego ekspansja na europejskie rynki Amazona powinna być w czołówce priorytetów twojego biznesu?
  • Dlaczego Buy Box jest niemal świętym Graalem sprzedawców na Amazonie?
Czytaj więcej

Sprzedaż na Allegro i Amazonie, czyli co zrobić, żeby zaistnieć na platformach marketplace?

Sprzedaż na Allegro i Amazonie, czyli co zrobić, żeby zaistnieć na platformach marketplace?
  • Dlaczego konsumenci tak lubią multizakupy i czym właściwie są platformy marketplace?
  • Jak polskie marki zaznaczają swoją obecność na platformach sprzedażowych?
  • Na co trzeba uważać, tworząc content na Allegro i Amazon?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.