- Na czym polegają metody cross-selling i up-selling?
- W jaki sposób skutecznie zwiększyć wartość zamówienia?
- Jak produkty komplementarne wpływają na marże w e-commerce?

Budując strategię sprzedaży w e-commerce, najczęściej skupiamy się na ofercie produktowej, atrakcyjności cen, dostępności czy szerokości oferty. Każde z tych działań w budowaniu przewagi konkurencyjnej jest słuszne, jednak niewystarczające, gdy nasza oferta jest podobna do oferty konkurencji. W przypadku zarządzania biznesem online bazującym na modelu marketplace można wykorzystać wachlarz narzędzi ułatwiających maksymalizację wielkości koszyka zakupowego. W przypadku tradycyjnych sklepów internetowych, często skupionych wokół jednej marki lub jednej grupy produktowej, z pomocą przychodzą dwie techniki marketingowe: cross-selling i up-selling.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
