Plan ekspansji transgranicznej

ECOM_01_20.jpg
nr 1/2017

Materiał powstał przy współpracy z partnerem:

logo_isystems.jpg
  • Jak oferować swoje produkty klientom zagranicznym?
  • Który kierunek ekspansji wybrać – wschód czy zachód?
  • Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą achillesową naszego międzynarodowego biznesu?

Marzeniem wielu właścicieli sklepów internetowych jest podbój transgranicznych rynków. Jednak strona internetowa w obcym języku to za mało. Aby odnieść sukces w cross-border e-commerce, warto przeprowadzić szczegółową analizę, zadbać o efektywną kosztowo logistykę oraz poznać działanie takich serwisów jak Amazon czy eBay.

Badania pokazują, że współcześni konsumenci chętnie kupują online. Według statystyk Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przeciętny europejski klient wydaje na zakupy w sieci ponad 1500 euro rocznie. Dostrzegając spory potencjał biznesowy, wielu przedsiębiorców chce ugryźć jak największy kawałek e-commerce’owego tortu. Na polskim rynku błyskawicznie pojawiają się kolejne marki, oferujące swoje produkty za pośrednictwem sklepów internetowych. W efekcie właściciele sklepów online muszą walczyć o uwagę użytkownika, a spora konkurencja sprawia, że wielu nowym markom trudno utrzymać się na rodzimym rynku.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Internetowa sprzedaż transgraniczna

ECOM_01_03.jpg
  • Co należy wziąć pod uwagę, planując rozszerzenie sprzedaży na kraje Europy Zachodniej i Wschodniej?
  • Jak sprawdzić, czy wykorzystywane do tej pory rozwiązania technologiczne będą w stanie obsłużyć ekspansję na inne rynki?
  • W jaki sposób rozwiązać kwestie logistyczne przy sprzedaży zagranicznej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2017

Zanim ruszysz w świat

ECOM_01_08.jpg
  • Jak zidentyfikować swój międzynarodowy potencjał?
  • Na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji zagranicznej?
  • Jakie kwestie należy rozważyć przed uruchomieniem sprzedaży na rynkach zagranicznych?
Czytaj więcej

3 słowa to za mało

ECOM_01_26.jpg
  • Jakie cele powinien spełniać idealny opis produktu?
  • Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągną uwagę klientów?
  • Jakie elementy powinny zawierać opisy produktów, aby podnieść pozycję strony produktu w Google i pozytywnie wpłynąć na sprzedaż?
Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama