• Jak oferować swoje produkty klientom zagranicznym?
  • Który kierunek ekspansji wybrać – wschód czy zachód?
  • Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą achillesową naszego międzynarodowego biznesu?
Plan ekspansji transgranicznej

Materiał powstał przy współpracy z partnerem:

i-systems

Marzeniem wielu właścicieli sklepów internetowych jest podbój transgranicznych rynków. Jednak strona internetowa w obcym języku to za mało. Aby odnieść sukces w cross-border e-commerce, warto przeprowadzić szczegółową analizę, zadbać o efektywną kosztowo logistykę oraz poznać działanie takich serwisów jak Amazon czy eBay.

Badania pokazują, że współcześni konsumenci chętnie kupują online. Według statystyk Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przeciętny europejski klient wydaje na zakupy w sieci ponad 1500 euro rocznie. Dostrzegając spory potencjał biznesowy, wielu przedsiębiorców chce ugryźć jak największy kawałek e-commerce’owego tortu. Na polskim rynku błyskawicznie pojawiają się kolejne marki, oferujące swoje produkty za pośrednictwem sklepów internetowych. W efekcie właściciele sklepów online muszą walczyć o uwagę użytkownika, a spora konkurencja sprawia, że wielu nowym markom trudno utrzymać się na rodzimym rynku.

Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Dropshipping. 3... 2... 1... Start!

Dropshipping. 3... 2... 1... Start!
  • W czym tkwi istota dropshippingu?
  • Jakie wady i zalety ma ten model logistyczny?
  • Ile można na nim zarobić i kto może z niego skorzystać?
Czytaj więcej

Zwrot zakupów ‑ problem czy przewaga konkurencyjna?

Zwrot zakupów - problem czy przewaga konkurencyjna?
  • Jak budować właściwą politykę zwrotów?
  • Czy jest się czego bać?
  • Jak widzieć zwroty – to kłopot czy szansa?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama