- Co należy wziąć pod uwagę, planując rozszerzenie sprzedaży na kraje Europy Zachodniej i Wschodniej?
- Jak sprawdzić, czy wykorzystywane do tej pory rozwiązania technologiczne będą w stanie obsłużyć ekspansję na inne rynki?
- W jaki sposób rozwiązać kwestie logistyczne przy sprzedaży zagranicznej?

Dzięki ułatwieniom takim jak jednolity rynek europejski firmy ze wszystkich sektorów mogą dziś znacznie łatwiej wchodzić na rynki zagraniczne. Wciąż jednak jest to duże wyzwanie zarówno biznesowe, jak i organizacyjne.
Aby ekspansja na resztę Europy zakończyła się sukcesem, konieczne jest dokładne zaplanowanie działań odnoszących się do wszystkich krajów, w których obecna będzie firma, z uwzględnieniem wszelkich lokalnych uwarunkowań.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
