E‑handel bez granic

On-line only no. 8/2018
  • Jak przygotować swój sklep do ekspansji na inne rynki?
  • O co należy zadbać, aby sprzedaż na nowe rynki miała szanse powodzenia?
  • Jak wybrać rynek, który będzie najlepszy dla twojej oferty?

Wejście na inny niż polski rynek sprzedaży, obsługa klienta zagranicznego i nowe procedury handlowe to wyzwanie, ale i ogrom intrygujących perspektyw. Rozszerzenie działalności na nowe rynki nie jest rewolucją. To raczej ewolucja, podczas której wystarczy trzymać się kilku precyzyjnie wytyczonych ścieżek.

Rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne otwiera nowe perspektywy biznesowe. Dla wielu przedsiębiorców stanowić może jednak również brutalne zderzenie z rzeczywistością. Sprzedaż zagraniczna to duża szansa rozwojowa, ale i front, na którym łatwo o popełnienie błędów, które skutkować mogą nie zyskami, ale stratą:

  • pieniędzy na marketingowe inwestycje,
  • czasu na rozwianie proceduralnych wątpliwości,
  • nerwów związanych z administracją i logistyką.

Aby przez proces rozwoju sklepu na rynki zagraniczne i wdrożenia obsługi klienta obcojęzycznego przejść bez owych strat, trzymać należy się kilku zasad stanowiących swoisty drogowskaz pomagający w transformacji oraz dostosowaniu się do zagranicznych realiów.

Gdy uruchamiasz sprzedaż zagraniczną:

  • zdefiniuj konkretne rynki docelowe i określ strefy oraz warunki dostaw,
  • poinformuj, bez wątpliwości, o kosztach dostaw,
  • dostosuj serwis internetowy oraz dokumentację do konkretnego języka,
  • zadbaj o odpowiednią krajową domenę – ogólne ".com" może nie wystarczyć,
  • dostosuj płatności do wymogów i przyzwyczajeń klientów.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Społeczność (potencjalnych) klientów

ECOM_11_40.jpg
  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać?
  • Które przykłady budowania społeczności wokół marki są warte naśladowania, a które niekoniecznie?
Read more

Kolory a sprzedaż

ECOM_11_34.jpg
  • Czego e-commerce może nauczyć się z badań o kolorach?
  • W jaki sposób kolory wpływają na sprzedaż?
  • Co należy mieć na uwadze, wybierając kolor przycisku call to action i innych elementów w sklepie?
Read more

Amazon: od czego zacząć?

ECOM_11_28.jpg
  • W jaki sposób przygotować swój e-commerce do sprzedaży na Amazonie?
  • Na co zwrócić uwagę podczas planowania sprzedaży na Amazonie?
  • Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów podczas wejścia na platformę?
Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama