Amazon: od czego zacząć?

ECOM_11_28.jpg
no. 11/2019

The material was created in cooperation with a partner:

logo_gonito.jpg
  • W jaki sposób przygotować swój e-commerce do sprzedaży na Amazonie?
  • Na co zwrócić uwagę podczas planowania sprzedaży na Amazonie?
  • Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów podczas wejścia na platformę?

Od wielu lat rosnący w siłę polski e-commerce pozwala na rozwój handlu w oparciu zarówno o platformy handlowe i aukcyjne, jak i o własne sklepy internetowe. Mając na uwadze korzystne uwarunkowania geopolityczne, w których znajduje się Polska, czyli członkostwo w Unii Europejskiej, przy jednoczesnym wystawaniu poza strefę waluty euro, w debacie na temat lokalnego e-commerce coraz większe znaczenie ma dywersyfikacja sprzedaży w oparciu o rynki zagraniczne.

Pośród platform sprzedażowych zdecydowany prym wiedzie Amazon, który będąc liderem na świecie, przyciąga polskich sprzedawców na bogate rynki zachodnioeuropejskie i północnoamerykańskie. Blask popularności platformy przyćmiewa surowe rygory prowadzenia sprzedaży, które na niej obowiązują, zaś sprzedaż krajowa, to nie sprzedaż zagraniczna, co summa summarum determinuje konieczność właściwego przygotowania się do rozpoczęcia działalności na Amazon.

Tabela 1. Limity sprzedaży wysyłkowej w UE dla dostawców wysyłających z Polski

Kraj

LIMIT

Austria

EUR 35 000

Belgia

EUR 35 000

Bułgaria

BGN 70 000 = EUR 35 791

Chorwacja

HRK 270 000 = EUR 36 231

Cypr

EUR 35 000

Czechy

CZK 1 140 000 = EUR 42 189

Dania

DKK 280 000 = EUR 37 668

Estonia

EUR 35 000

Finlandia

EUR 35 000

Francja

EUR 35 000

Grecja

EUR 35 000

Hiszpania

EUR 35 000

Holandia

EUR 100 000

Irlandia

EUR 35 000

Litwa

EUR 35 000

Luksemburg

EUR 100 000

Łotwa

EUR 35 000

Malta

EUR 35 000

Niemcy

EUR 100 000

Portugalia

EUR 35 000

Rumunia

RON 118 000 = EUR 26 135

Słowacja

EUR 35 000

Słowenia

EUR 35 000

Szwecja

SEK 320 000 = EUR 33 794

Węgry

EUR 35 000

Wielka Brytania

GBP 70 000 = EUR 82 489

Włochy

EUR 35 000

Źródło: <https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-limit-sprzedazy-wysylkowej>.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Społeczność (potencjalnych) klientów

ECOM_11_40.jpg
  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać?
  • Które przykłady budowania społeczności wokół marki są warte naśladowania, a które niekoniecznie?
Read more

Kolory a sprzedaż

ECOM_11_34.jpg
  • Czego e-commerce może nauczyć się z badań o kolorach?
  • W jaki sposób kolory wpływają na sprzedaż?
  • Co należy mieć na uwadze, wybierając kolor przycisku call to action i innych elementów w sklepie?
Read more

Sztuka niemarnowania leadów

ECOM_10_37.jpg
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • W jaki sposób mierzyć lead response time?
  • Jak poprawić szybkość odpowiedzi na zapytania klientów?
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama