- Jakie cele powinien spełniać idealny opis produktu?
- Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągną uwagę klientów?
- Jakie elementy powinny zawierać opisy produktów, aby podnieść pozycję strony produktu w Google i pozytywnie wpłynąć na sprzedaż?

Materiały z toolboxa
– Co może mi pan powiedzieć o tym aparacie? – Wszystkie ważne dane techniczne umieszczone są na kartce z ceną. Więcej informacji może pan znaleźć w sieci. – Słysząc taką odpowiedź sprzedawcy, tylko nieliczni byliby ciągle zainteresowani zakupem. Jednak podobne sytuacje są codziennością w sklepach internetowych, w których za opis często służy tabelka z danymi technicznymi. Dlaczego?
Kiedy spotykamy się z długimi opisami produktów w sklepach internetowych, często pomijamy kolejne paragrafy, wyszukując tylko najważniejsze informacje. Z drugiej strony, kiedy opisy są krótkie i nie możemy w nich czegoś znaleźć, to bez problemu w ciągu kilku sekund odszukujemy to w Google. Dlatego nawet jeśli opis produktu w sklepie jest skąpy, nie czujemy wielkiego dyskomfortu związanego z brakiem informacji. Po prostu mamy je na wyciągnięcie ręki – tyle że w innym miejscu. Z tego powodu wielu właścicieli e-sklepów nie widzi potrzeby w przygotowywaniu wyjątkowych opisów. Nie zdają sobie sprawy z ich roli i wagi, a tym bardziej z tego, jak powinny wyglądać i co zawierać, aby dobrze spełniały swoje cele. To z kolei odbija się na wynikach ich sklepów.
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu Kup dostęp do zestawu (artykuł + dokument)Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
