• Jakie cele powinien spełniać idealny opis produktu?
  • Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągną uwagę klientów?
  • Jakie elementy powinny zawierać opisy produktów, aby podnieść pozycję strony produktu w Google i pozytywnie wpłynąć na sprzedaż?
3 słowa to za mało

Materiał powstał przy współpracy z partnerem:

EBiznesKrokPoKroku.pl

– Co może mi pan powiedzieć o tym aparacie? – Wszystkie ważne dane techniczne umieszczone są na kartce z ceną. Więcej informacji może pan znaleźć w sieci. – Słysząc taką odpowiedź sprzedawcy, tylko nieliczni byliby ciągle zainteresowani zakupem. Jednak podobne sytuacje są codziennością w sklepach internetowych, w których za opis często służy tabelka z danymi technicznymi. Dlaczego?

Kiedy spotykamy się z długimi opisami produktów w sklepach internetowych, często pomijamy kolejne paragrafy, wyszukując tylko najważniejsze informacje. Z drugiej strony, kiedy opisy są krótkie i nie możemy w nich czegoś znaleźć, to bez problemu w ciągu kilku sekund odszukujemy to w Google. Dlatego nawet jeśli opis produktu w sklepie jest skąpy, nie czujemy wielkiego dyskomfortu związanego z brakiem informacji. Po prostu mamy je na wyciągnięcie ręki – tyle że w innym miejscu. Z tego powodu wielu właścicieli e-sklepów nie widzi potrzeby w przygotowywaniu wyjątkowych opisów. Nie zdają sobie sprawy z ich roli i wagi, a tym bardziej z tego, jak powinny wyglądać i co zawierać, aby dobrze spełniały swoje cele. To z kolei odbija się na wynikach ich sklepów.

Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu Kup dostęp do zestawu (artykuł + dokument)

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tylko on-line nr 23/2022

Ten produkt nie działa

Ten produkt nie działa

W branży samochodowej jest powiedzenie, że pierwszy samochód danej marki sprzedaje klientowi salon, ale każdy następny serwis. I branża samochodowa nie jest tu wyjątkiem. Dla każdej organizacji obsługa posprzedażowa jest szansą na zbudowanie długofalowego zaufania i więzi z klientem. Nie bój się problemów, zastrzeżeń i reklamacji. Jeżeli zdarzają się sporadycznie, klienci to zrozumieją. Pod warunkiem, że staniesz na wysokości zadania.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 23/2022

Dobra obsługa posprzedażowa sposobem na lojalność klienta

Dobra obsługa posprzedażowa sposobem na lojalność klienta

Lojalność klienta jeździ na bardzo pstrym koniu. Nawet jeśli nasz produkt jest wysokiej jakości i ma akceptowalną cenę, to najpewniej do drzwi klienta puka również nasza konkurencja z podobną ofertą. W jaki sposób możemy zatem wykorzystać poszczególne elementy obsługi posprzedażowej, aby klient wracał właśnie do nas?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.