V Kongres Dyrektorów E-commerce

E-commerce & Digital Marketing 5/2018 Tekst otwarty
kongres-dyrektorow-ecommerce-2018-logo_kwadrat_na_www.png

Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany, dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 9 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Kongres Dyrektorów E-commerce już po raz piąty zjednoczy najważniejsze osoby z branży. W tym roku spotkanie będzie poświęcone ultranowoczesnym technologiom. Wykorzystanie Big data, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, czy IoT to rozwiązania, które zadecydują o tym, jak dynamicznie i w którym kierunku będą rozwijać się systemy do e-sprzedaży oraz kształtować strategie.

Uczestnicy wezmą udział w 16 sesjach merytorycznych prowadzonych przez praktyków e-commerce i omnichannel z całej Europy oraz 3 inspirujących sesjach keynote z liderami branżowymi. Nie zabraknie takich tematów, jak automatyzacja w obsłudze klienta, personalizacja i inteligentna optymalizacja on-site, API-driven commerce, robotyka w logistyce, czy łączenie e-commerce B2B z tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Wśród zaproszonych prelegentów są dyrektorzy największych e-commerce w Polsce. Na kongresowej scenie wystąpią między innymi: Przemysław Porada (Dyrektor E-commerce Wittchen), Mariusz Nowak (Dyrektor Omnichannel Black Red White), Michał Przybysz (Dyrektor E-commerce IKEA), Ryszard Hapka (Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju systemów e-commerce TME.pl), Artur Piekarczyk (były Wiceprezes Zarządu TIM SA, obecnie niezależny konsultant ds. cyfryzacji przedsiębiorstw B2B) oraz Piotr Więcek (Dyrektor Generalny Grupy Krakvet).

Tegoroczny Kongres Dyrektorów E-commerce to szybka podróż w przyszłość. Zaprezentujemy case studies branżowych liderów, którzy już z powodzeniem wykorzystują najnowsze technologie w strategiach sprzedaży. Mamy nadzieję, że zarówno tematyka, jak i nawiązane podczas wydarzenia kontakty pozwolą już teraz przygotować się na przełomowe zmiany... Na (R)ewolucję w e-sprzedaży. – komentuje tematykę Katarzyna Czeremańska, Project Manager Kongresu Dyrektorów E-commerce.

Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów i właścicieli średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerów i dyrektorów działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity. „E-commerce & Digital Marketing” objął wydarzenie swoim patronatem.

Więcej informacji www.kongresecommerce.pl.

Drukuj

Zobacz również

Archiwum