• Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?
  • Co sprawia, że można postawić go za wzór firmom, które dopiero wchodzą w e-commerce?
  • Jak sklep sprawdza się w wersji mobilnej?

„Testujemy sklep” to seria artykułów, w których oceniamy funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Zależy nam, aby cykl był dla was inspiracją do tego, żeby spojrzeć na swój serwis oczami klienta – łatwiej wówczas dostrzec, czy strona jest przyjazna i intuicyjna w obsłudze. W tym numerze ocenimy funkcjonalność sklepu peek-cloppenburg.pl.

Zakaz handlu w niedziele sprawił, że wiele firm zdecydowało się przyspieszyć realizację swoich e-strategii w Polsce. Wśród nich znalazła się niemiecka marka odzieżowa Peek & Cloppenburg, która w drugiej połowie ubiegłego roku zdecydowała się uruchomić swój e-sklep w Polsce, choć niewykluczone, że początkowo planowała wdrożyć platformy internetowe w innych krajach. Szacunki rynkowe okazały się jednak wystarczającą zachętą. Wcześniej firma miała podobny serwis tylko w Niemczech i Austrii.

Prostota i intuicyjna nawigacja

W sklepie peek-cloppenburg.pl znajdziemy ponad 20 tys. artykułów 300 różnych marek. Jest też segment premium z wieloma produktami niedostępnymi w sklepach stacjonarnych i dużo szersza oferta dotycząca obuwia.

Już na pierwszy rzut oka widać, że sklep projektowany był z myślą o przeciętnym internaucie. Nie znajdziemy tu żadnych nowoczesnych rozwiązań czy też funkcji, do których większość z nas nie zdążyłaby się już przyzwyczaić. Nie ma nawet animowanych sliderów z promocjami. Strona główna jest statyczna, bardzo szybko się wczytuje i została podzielona na trzy główne sekcje: Kobiety, Mężczyźni, Dzieci.

Rysunek 1. Strona główna serwisu Źródło: peek-cloppenburg.pl.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Read more

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Read more

Kiedy e-sklep jest rentowny?

ECOM_11_56.jpg
  • Jakie są najważniejsze koszty prowadzenia sklepu internetowego?
  • Na jakie wskaźniki rentowności warto szczególnie zwracać uwagę w e-commerce?
  • Jak weryfikować koszty marketingu i pozyskania klienta?
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama