• Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?
  • Co sprawia, że można postawić go za wzór firmom, które dopiero wchodzą w e-commerce?
  • Jak sklep sprawdza się w wersji mobilnej?

„Testujemy sklep” to seria artykułów, w których oceniamy funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Zależy nam, aby cykl był dla was inspiracją do tego, żeby spojrzeć na swój serwis oczami klienta – łatwiej wówczas dostrzec, czy strona jest przyjazna i intuicyjna w obsłudze. W tym numerze ocenimy funkcjonalność sklepu peek-cloppenburg.pl.

Zakaz handlu w niedziele sprawił, że wiele firm zdecydowało się przyspieszyć realizację swoich e-strategii w Polsce. Wśród nich znalazła się niemiecka marka odzieżowa Peek & Cloppenburg, która w drugiej połowie ubiegłego roku zdecydowała się uruchomić swój e-sklep w Polsce, choć niewykluczone, że początkowo planowała wdrożyć platformy internetowe w innych krajach. Szacunki rynkowe okazały się jednak wystarczającą zachętą. Wcześniej firma miała podobny serwis tylko w Niemczech i Austrii.

Prostota i intuicyjna nawigacja

W sklepie peek-cloppenburg.pl znajdziemy ponad 20 tys. artykułów 300 różnych marek. Jest też segment premium z wieloma produktami niedostępnymi w sklepach stacjonarnych i dużo szersza oferta dotycząca obuwia.

Już na pierwszy rzut oka widać, że sklep projektowany był z myślą o przeciętnym internaucie. Nie znajdziemy tu żadnych nowoczesnych rozwiązań czy też funkcji, do których większość z nas nie zdążyłaby się już przyzwyczaić. Nie ma nawet animowanych sliderów z promocjami. Strona główna jest statyczna, bardzo szybko się wczytuje i została podzielona na trzy główne sekcje: Kobiety, Mężczyźni, Dzieci.

Rysunek 1. Strona główna serwisu Źródło: peek-cloppenburg.pl.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 12/2019

Traffic Day 2019 #KONIECTEORII – Widzimy się 7 listopada w Warszawie!

Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Całkowicie odchodzimy od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim właściciele sklepów internetowych!

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

To jest marketing! (książka Setha Godina)

Godin_3d.png

Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć wykorzystywać marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi, a nie na skupiać się na kradzieży uwagi klienta i spamowych ścieżkach e-mailowych.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

E‑book "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo"

xc_logo_ebook.png

Z roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo".

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama