• Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?
  • Co sprawia, że można postawić go za wzór firmom, które dopiero wchodzą w e-commerce?
  • Jak sklep sprawdza się w wersji mobilnej?

„Testujemy sklep” to seria artykułów, w których oceniamy funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Zależy nam, aby cykl był dla was inspiracją do tego, żeby spojrzeć na swój serwis oczami klienta – łatwiej wówczas dostrzec, czy strona jest przyjazna i intuicyjna w obsłudze. W tym numerze ocenimy funkcjonalność sklepu peek-cloppenburg.pl.

Zakaz handlu w niedziele sprawił, że wiele firm zdecydowało się przyspieszyć realizację swoich e-strategii w Polsce. Wśród nich znalazła się niemiecka marka odzieżowa Peek & Cloppenburg, która w drugiej połowie ubiegłego roku zdecydowała się uruchomić swój e-sklep w Polsce, choć niewykluczone, że początkowo planowała wdrożyć platformy internetowe w innych krajach. Szacunki rynkowe okazały się jednak wystarczającą zachętą. Wcześniej firma miała podobny serwis tylko w Niemczech i Austrii.

Prostota i intuicyjna nawigacja

W sklepie peek-cloppenburg.pl znajdziemy ponad 20 tys. artykułów 300 różnych marek. Jest też segment premium z wieloma produktami niedostępnymi w sklepach stacjonarnych i dużo szersza oferta dotycząca obuwia.

Już na pierwszy rzut oka widać, że sklep projektowany był z myślą o przeciętnym internaucie. Nie znajdziemy tu żadnych nowoczesnych rozwiązań czy też funkcji, do których większość z nas nie zdążyłaby się już przyzwyczaić. Nie ma nawet animowanych sliderów z promocjami. Strona główna jest statyczna, bardzo szybko się wczytuje i została podzielona na trzy główne sekcje: Kobiety, Mężczyźni, Dzieci.

Rysunek 1. Strona główna serwisu Źródło: peek-cloppenburg.pl.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Open access On-line only no. 11/2019

E‑mail dziś i jutro ‑ indywidualny, interaktywny, interesujący

Julia Janssen-Holldiek.jpg

Szczyt CSA 2019 w Kolonii - „E-Mail just for you” większą relewancją i doświadczeniem użytkownika

Read more
Open access On-line only no. 11/2019

eTradeShow – targi dla e-commerce

eTradeShow.jpg

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce.

Read more
Open access no. 11/2019

Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama