• Czy sklep eobuwie.pl zasługuje na wysoką ocenę, gdy sprawdzimy jego funkcjonalność i ocenimy UI/UX?
  • Czy sklep spełnia nowoczesne standardy techniczne, czy też ma pewne braki?
  • Jak łatwy jest sposób składania zamówienia na eobuwie.com.pl?
Testujemy sklep: https://www.eobuwie.com.pl

Jak w testach wypada największy sklep z obuwiem w Polsce? Trudno jest wskazać słabe strony. To jedna z najlepiej zoptymalizowanych platform e-commerce, jakie znajdziemy na rynku.

Sklep eobuwie.com.pl rozpoczął działalność w 2006 roku. Kilka lat później miał już sprzedaż na poziomie 25 mln zł (w 2012 roku), a później, w kolejnych latach, zwiększył ją do 2,2 mld zł (w 2020 roku). Obecnie to największy w kraju sklep z obuwiem, jak również jeden z największych w tym regionie Europy. Firma bowiem działa już w kilkunastu krajach i stale powiększa swój zasięg. Co warto zauważyć, tylko 1/3 sprzedaży to obecnie rynek polski – reszta pochodzi z rynków zagranicznych. A jak wypada sklep w naszych testach? Zaczynamy!

Strona główna i menu

Strona główna eobuwie.com.pl jest efektem wielu testów A/B i optymalizacji. W obecnej postaci to miejsce, które nastawione jest wyłącznie na sprzedaż, z miejscem na kilka bannerów reklamowych od partnerów. W zasadzie każdy link ze strony głównej kieruje nas na zakupy.

Strona główna jest nastawiona na minimalizm. Dzięki temu wszystkie elementy wczytują się w krótkim czasie. Zachowana jest także duża przejrzystość, w zgodzie z trendami UI/UX.

Tym, co zwraca uwagę, jest brak elementów animowanych czy rotujących się wzajemnie. Nie ma np. slajdera z trzema czy pięcioma bannerami. Sklep zdaje sobie sprawę, że większość internautów i klientów nie przegląda stron w ten sposób i zwyczajnie ignoruje opcję przełączania kart/bannerów w slajderze.

Już po krótkim przeglądzie strony głównej widać, że sklep jest na bieżąco optymalizowany i pozostawione elementy to tylko te, które faktycznie są klikane przez klienta i przedstawiają realną wartość w zakresie funkcjonalności. Jedynie skróty do kontaktu, umieszczone w stopce, według nas są elementem, do którego można się przyczepić. Ikony umieszczone są po prawej stronie, nad bannerem mailingowym i nie rzucają się od razu w oczy. Dodatkowo, aby zadzwonić, trzeba kliknąć ikonę telefonu – otwiera się wtedy nowa podstrona z numerem telefonu, jak i skrótami do komunikatorów Messenger, WhatsApp i chat na żywo. Według nas sklep powinien zamieścić numer telefonu również w stopce, co umożliwiłoby łatwy kontakt telefoniczny.

Na uwagę zasługuje także menu nawigacyjne. To działa bardzo dynamicznie. Sklep także tutaj stawia jednak na prostotę.

Pozostałe 71% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej
  • # Jak sprawdzić, które produkty/usługi cieszą się największą popularnością wśród klientów?
  • # Jak wykorzystać bazę Amazona do rozeznania rynku?
  • # Jakich innych narzędzi użyć do tej analizy?
Czytaj więcej

Skuteczna migracja ‑ jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e‑commerce

Skuteczna migracja - jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e-commerce
  • Kiedy rozważyć migrację sklepu do nowej platformy?
  • Jakie elementy przemyśleć przed migracją?
  • Jak możliwie bezboleśnie przejść przez zmianę systemu e-commerce?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.