• Co zniechęca, a co zachęca użytkownika do zakupów w sklepie?
  • Jak funkcjonuje sklep w wersji mobilnej?
  • Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?

„Testujemy sklep” to seria artykułów, w których oceniamy funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Zależy nam, aby cykl był dla was inspiracją do tego, żeby spojrzeć na swój serwis oczami klienta – łatwiej wówczas dostrzec, czy strona jest przyjazna i intuicyjna w obsłudze. W tym numerze ocenimy funkcjonalność Euro.com.pl – e-sklep sieci Tesco.

Serwis ezakupy.tesco.pl podzielony jest na trzy główne sekcje. Pierwsza zawiera menu nawigacyjne i miejsce do logowania, druga składa się z aktualnych ofert i promocji, a trzecia pozwala na zapoznanie się z dodatkowymi informacjami, takimi jak dostępność usługi czy sposób zamawiania i odbierania zamówień.

Sekcja pierwsza została zaprojektowana w przemyślany sposób – twórcy serwisu chcą, aby użytkownik skupił się na kilku rzeczach, więc nie ma tutaj za wiele dodatkowych treści, które niepotrzebnie odciągałyby uwagę. I tak, po lewej stronie mamy menu nawigacyjne, pozwalające na przeglądanie oferty sklepu, w środku znajduje się baner zachęcający do złożenia pierwszego zamówienia (w ramach promocji klient otrzymuje kupon o wartości 15 zł), a z prawej strony mamy ramkę zachęcającą do założenia konta lub zalogowania się w e-serwisie. Wygląd graficzny jest nieco przestarzały, choć to raczej kwestia gustu. Funkcjonalność natomiast działa bez zarzutu.

Poniżej, druga sekcja główna serwisu, to aktualne oferty i promocje. W części o nazwie „Najlepsze oferty” znajdziemy cztery oferty promowane na sliderze. Po najechaniu kursorem na dany moduł jest on wyświetlany w głównym oknie slidera, gdzie możemy kliknąć, aby przejść do konkretnej podstrony z ofertą.

Nieco niżej znajdziemy kwadratowe i prostokątne banery z promocjami. Ponownie musimy zwrócić uwagę na fakt, że graficznie wyglądają one mało zachęcająco, ale są czytelne i w jasny sposób komunikują, czego dotyczy promocja.

Trzecia i główna sekcja serwisu zawiera informacje dodatkowe. Są to cztery banery, pozwalające zapoznać się z informacjami na temat cen, wartości orientacyjnej zamówienia, czy też sprawdzenia dostępności usługi. Jest też telefon do kontaktu (bezpłatny numer).

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Read more

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Read more

Testujemy sklep: peek-cloppenburg.pl

ECOM_11_60.jpg
  • Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?
  • Co sprawia, że można postawić go za wzór firmom, które dopiero wchodzą w e-commerce?
  • Jak sklep sprawdza się w wersji mobilnej?
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama