Poland & CEE Retail Summit po raz dziesiąty

E-commerce & Digital Marketing 5/2018 Tekst otwarty
ECOM_05_54.jpg

Dziesiąta, jubileuszowa edycja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w dniach 13–14 marca 2018 w Warszawie. To najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.

Przez wymianę wiedzy, dyskusje, bezpośrednie spotkania biznesowe i aktywną prezentację oferty kongres ten kształtuje kierunki rozwoju i stymuluje wzrost sektora handlu w Polsce i regionie CEE. W tym roku oprócz wspólnej sesji plenarnej organizatorzy przewidzieli podział na sześć równoległych sesji tematycznych.

Handel w Polsce 2020 skupi się na kierunkach rozwoju rynku, trendach kształtujących strategie sieci handlowych, wojnach cenowych czy wyzwaniach natury prawnej. Retail Online wskaże, jak wykorzystać nowoczesne technologie do zwiększania konwersji i wartości koszyka, budowania synergii między kanałami on- i offline oraz jak zarządzać największymi wyzwaniami wdrażania e-commerce. Omnishopper w świecie marek skoncentruje się na analizie i wykorzystaniu customer insights i omnichannel customer analytics w celu zwiększenia wartości koszyka. Z kolei Supply Chain Excellence wskaże konkretne przykłady usprawnienia łańcucha dostaw, elastycznego reagowania na zmiany zachowań konsumentów, a także optymalizacji kosztów i zwiększania efektywności współpracy na linii sieć handlowa – retailer. Sesja: „Współpraca sieć handlowa – dostawcy” skupi się na tym, gdzie szukać potencjału na dalszy rozwój importu i eksportu oraz jak zarządzać promocją, aby trafić w oczekiwania obecnego shoppera. Ostatnia, Retail Futurology, będzie poświęcona innowacjom i przyszłości handlu w Polsce; wypełnią ją zatem prognozy gospodarcze i makroekonomiczne, światowe trendy, plany i strategie rozwoju najważniejszych graczy oraz analiza modeli biznesowych.

Strategiczne informacje bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, cenne kontakty biznesowe oraz wysoka reprezentatywność i skala wydarzenia gwarantują dwa intensywne dni rozmów o rozwoju współpracy. „E-commerce & Digital Marketing” objął patronat medialny nad kongresem.

Szczegóły oraz warunki uczestnictwa są dostępne na stronie: www.retail-conferences.com.

Drukuj

Zobacz również

Archiwum