Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Autor: Allan Dib

Stron: 248

Druk: oprawa miękka

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 16/2020

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

PI2019.jpg

Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?

Czytaj więcej

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

ECOM_16_78.2.jpg
Czytaj więcej

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

ECOM_16_78.3.jpg
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama