O m‑commerce w Krakowie

Open access On-line only no. 8/2018

Coraz mniej dzieli nas od konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi przykładami, a także ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz networking.

Pierwszego dnia wystąpienia obejmą tematykę ogólną m-commerce. Polscy i zagraniczni prelegenci opowiedzą m. in. o tym, jak użytkownicy korzystają ze swoich urządzeń i w jaki sposób wpływa to na konieczność dostosowania ich wyglądu, aby były jak najbardziej użyteczne. Kolejne wystąpienia odkryją możliwości wykorzystania kanału mobile do wsparcia innych działów oraz udzielą wskazówek, jak budować trwałe i efektywne relacje z klientami np. stosując omnichannel. Do tego dowiecie się, jak zaplanować strategię wdrożenia mobile w firmie, w czym mogą wyręczyć nas chatboty oraz Data Science, ale również jak tworzyć aplikacje i strony internetowe, aby uzyskiwać jak największą konwersję. Na zakończenie, światowej klasy mówca, podpowie, w jaki sposób przekonać innych do swoich pomysłów i jak się skutecznie komunikować także w branży e-commerce.

Drugi dzień to po raz pierwszy podział na dwie ścieżki tematyczne. Pierwsza z nich tj. projektowanie / UX / design obejmie tematy związane z właściwym tworzeniem aplikacji i stron w zależności od tego, do kogo są kierowane. Prelegenci przekażą praktyczne wskazówki na podstawie swoich doświadczeń. Uczestnicy skorzystają z wiedzy osób od lat związanych z branżą i zajmujących się kreowaniem użytecznych rozwiązań. Postarają się oni odpowiedzieć na pytania o to, jak skutecznie ułożyć współpracę pomiędzy działem designu a developmentem, a także zderzą oczekiwania klientów z rzeczywistością w wielu kwestiach związanych z UX i projektowaniem. Na podstawie najnowszych badań podpowiedzą, co sprawdza się najlepiej, na co zwrócić uwagę podczas procesu tworzenia, jakie triki stosować, aby grafiki były nie tylko ładne, ale także efektywne oraz na czym najbardziej zależy obecnie użytkownikom.

Druga ścieżka marketing / reklama / sprzedaż poruszy tematy związane z tworzeniem skutecznej sprzedażowo marki, czy właściwym pozycjonowaniem stron dzięki SEO oraz Google AdWords. Eksperci pokażą, jak zwiększać konwersję, wyliczą konkretne przykłady efektywnych działań oraz odniosą się do właściwego e-mail marketingu. Odpowiedzą na wiele pytań, z którymi na co dzień zmagają się marketerzy, sprzedawcy, specjaliści ds. promocji czy właściciele firm.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich firm jak: Answear, 4ourth Mobile, Domodi, Orange Polska, Freshmail, Future Mind, Miquido, Divante, Pocket App, Brand Active, Unity, Brainly, DuckDuckGo, SoftwareMill, DevaGroup, EmailLabs, SearchBrothers.com, Ladder.io, Edisonda, Spicy Mobile, Ekspert Systemy Informatyczne, KODA Bots, Oak & Morrow, Blue 449, Project: People i inni.

Dopełnieniem dwudniowego eventu stanie się panel dyskusyjny oraz sesja pytań i odpowiedzi, podczas których uczestnicy zabiorą głos w sprawie m-commerce, a także networking możliwy dzięki dłuższym przerwom cateringowym. Dodatkowo na pasjonatów e-handlu czekać będzie strefa wystawiennicza, gdzie będą mogli spotkać się z firmami takimi jak: Pozycjonusz, SiteMeans, N7mobile, nvt, czy GlobKurier. Pierwszego dnia osoby obecne podczas konferencji zostaną zaproszone również na imprezę do krakowskiego klubu Choice przy ul. Floriańskiej, niedaleko Rynku Głównego, co pozwoli na mniej formalne spotkania, rozmowy i zabawę w wyjątkowym miejscu na mapie miasta.

Wydarzenia Mobile Trends od 7 lat organizuje ClickMaster Polska. Sponsorem Głównym edycji MTC for e-commerce została natomiast firma Akamai. Konferencja objęta jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w niej istnieje możliwość otrzymania punktów recertyfikacyjnych.

Data:13-14 września 2018

Miejsce: Best Western Premier Hotel, Opolska 14A, Kraków

Szczegółowy program:  www.ecommerce.mobiletrends.pl/program

Rejestracja uczestników: www.ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja#register

Also check

Open access no. 11/2019

Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Read more

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Read more

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama