O m‑commerce w Krakowie

Tekst otwarty Tylko on-line nr 8/2018

Coraz mniej dzieli nas od konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi przykładami, a także ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz networking.

Pierwszego dnia wystąpienia obejmą tematykę ogólną m-commerce. Polscy i zagraniczni prelegenci opowiedzą m. in. o tym, jak użytkownicy korzystają ze swoich urządzeń i w jaki sposób wpływa to na konieczność dostosowania ich wyglądu, aby były jak najbardziej użyteczne. Kolejne wystąpienia odkryją możliwości wykorzystania kanału mobile do wsparcia innych działów oraz udzielą wskazówek, jak budować trwałe i efektywne relacje z klientami np. stosując omnichannel. Do tego dowiecie się, jak zaplanować strategię wdrożenia mobile w firmie, w czym mogą wyręczyć nas chatboty oraz Data Science, ale również jak tworzyć aplikacje i strony internetowe, aby uzyskiwać jak największą konwersję. Na zakończenie, światowej klasy mówca, podpowie, w jaki sposób przekonać innych do swoich pomysłów i jak się skutecznie komunikować także w branży e-commerce.

Drugi dzień to po raz pierwszy podział na dwie ścieżki tematyczne. Pierwsza z nich tj. projektowanie / UX / design obejmie tematy związane z właściwym tworzeniem aplikacji i stron w zależności od tego, do kogo są kierowane. Prelegenci przekażą praktyczne wskazówki na podstawie swoich doświadczeń. Uczestnicy skorzystają z wiedzy osób od lat związanych z branżą i zajmujących się kreowaniem użytecznych rozwiązań. Postarają się oni odpowiedzieć na pytania o to, jak skutecznie ułożyć współpracę pomiędzy działem designu a developmentem, a także zderzą oczekiwania klientów z rzeczywistością w wielu kwestiach związanych z UX i projektowaniem. Na podstawie najnowszych badań podpowiedzą, co sprawdza się najlepiej, na co zwrócić uwagę podczas procesu tworzenia, jakie triki stosować, aby grafiki były nie tylko ładne, ale także efektywne oraz na czym najbardziej zależy obecnie użytkownikom.

Druga ścieżka marketing / reklama / sprzedaż poruszy tematy związane z tworzeniem skutecznej sprzedażowo marki, czy właściwym pozycjonowaniem stron dzięki SEO oraz Google AdWords. Eksperci pokażą, jak zwiększać konwersję, wyliczą konkretne przykłady efektywnych działań oraz odniosą się do właściwego e-mail marketingu. Odpowiedzą na wiele pytań, z którymi na co dzień zmagają się marketerzy, sprzedawcy, specjaliści ds. promocji czy właściciele firm.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich firm jak: Answear, 4ourth Mobile, Domodi, Orange Polska, Freshmail, Future Mind, Miquido, Divante, Pocket App, Brand Active, Unity, Brainly, DuckDuckGo, SoftwareMill, DevaGroup, EmailLabs, SearchBrothers.com, Ladder.io, Edisonda, Spicy Mobile, Ekspert Systemy Informatyczne, KODA Bots, Oak & Morrow, Blue 449, Project: People i inni.

Dopełnieniem dwudniowego eventu stanie się panel dyskusyjny oraz sesja pytań i odpowiedzi, podczas których uczestnicy zabiorą głos w sprawie m-commerce, a także networking możliwy dzięki dłuższym przerwom cateringowym. Dodatkowo na pasjonatów e-handlu czekać będzie strefa wystawiennicza, gdzie będą mogli spotkać się z firmami takimi jak: Pozycjonusz, SiteMeans, N7mobile, nvt, czy GlobKurier. Pierwszego dnia osoby obecne podczas konferencji zostaną zaproszone również na imprezę do krakowskiego klubu Choice przy ul. Floriańskiej, niedaleko Rynku Głównego, co pozwoli na mniej formalne spotkania, rozmowy i zabawę w wyjątkowym miejscu na mapie miasta.

Wydarzenia Mobile Trends od 7 lat organizuje ClickMaster Polska. Sponsorem Głównym edycji MTC for e-commerce została natomiast firma Akamai. Konferencja objęta jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w niej istnieje możliwość otrzymania punktów recertyfikacyjnych.

Data:13-14 września 2018

Miejsce: Best Western Premier Hotel, Opolska 14A, Kraków

Szczegółowy program:  www.ecommerce.mobiletrends.pl/program

Rejestracja uczestników: www.ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja#register

Zobacz również

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej
  • # Jak sprawdzić, które produkty/usługi cieszą się największą popularnością wśród klientów?
  • # Jak wykorzystać bazę Amazona do rozeznania rynku?
  • # Jakich innych narzędzi użyć do tej analizy?
Czytaj więcej

Skuteczna migracja ‑ jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e‑commerce

Skuteczna migracja - jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e-commerce
  • Kiedy rozważyć migrację sklepu do nowej platformy?
  • Jakie elementy przemyśleć przed migracją?
  • Jak możliwie bezboleśnie przejść przez zmianę systemu e-commerce?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.