Nowy wymiar marketingu

Golden.jpg
Tekst otwarty Tylko on-line nr 8/2018

Już w dniach 14 i 15 listopada 2018 r. w Katowicach odbędzie się nowa edycja Golden Marketing Conference, która w tym roku odbywa się pod hasłem „Nowy wymiar marketingu”. Nasz magazyn objął imprezę patronatem medialnym.

Prędkość zmian zachodzących w świecie jest ogromna. Zmiany dokonują się praktycznie w każdej dziedzinie życia, od medycyny poprzez motoryzację i technologię po strefę społeczną.
Jeszcze szybszy postęp zauważalny jest także w marketingu. Nowe narzędzia, kanały komunikacji czy też korzystanie z technologii sprawiają, że marketingowiec musi być niezwykle uważny
w dostrzeganiu zmian. Powinien umieć je analizować, dostosować do charakteru przedsiębiorstwa,
w którym pracuje i reagować zawsze krok przed konkurencją.
Kompleksowe ujęcie marketingu i zmian, które go dotyczą, są  każdorazowo przedstawiane podczas Golden Marketing Conference.

Golden Marketing Conference to:

  • 2 dni wyjątkowych prelekcji + inspirująca sesja networkingowa,
  • kompleksowe ujęcie marketingu w oparciu o działania efektywnościowe on-line,
  • personal branding w skalowaniu biznesu,
  • skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej,
  • budowanie nieszablonowych strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących Twoich klientów: (Kim są? Jakie mają problemy i doświadczenia, potrzeby i obawy?)
  • skuteczna optymalizacja marketingowych działań tak, by osiągać zamierzone cele,
  • biznesowe możliwości AI, Messengera, Instagrama, Facebooka, Google AdWords, Analytics i wiele innych,
  • jeszcze skuteczniejsze wykorzystanie platformy Facebook do budowania skutecznych kampanii i doskonałego doświadczenia klienta,
  • najnowsze merytoryczne tematy i niesamowici prelegenci, których nie spotkasz na innej konferencji
  • przydatne kontakty - na wydarzeniu spotkasz specjalistów marketingowych, właścicieli dużych firm, dyrektorów działu marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych czy freelancerów.

Dlaczego warto?

Organizatorzy zaprosili najciekawsze osobowości z branży marketingu. Są to świetni praktycy i ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą swoją wiedzę i doświadczenie z humorem i zaangażowaniem. Organizatorzy stawiają na wiedzę, doświadczenie i konkrety.

Część prelekcji to nawet 60-minutowe wystąpienia. To niezbędny czas na nabycie konkretnej wiedzy m.in. o narzędziach, która ułatwią codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu czy lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Eksperci przedstawią dobre praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.

Podczas katowickiej edycji Golden Marketing Conference na scenie wystąpią tacy eksperci jak: Tomasz Bąk, Joanna Grabowska, Sebastian Bryks, Piotr Bucki, Karol Dziedzic, Adrian Gamoń,  Marek Gonsior, Łukasz Głombicki, Patrycja Górecka-Butora, Rafał Myśliński, Krzysztof Czyżykiewicz, Cezary Kuik, Adrian Martinez, Mariusz Pujszo, Beata Tadla, Grzegorz Turniak oraz Anna Urbańska.

Uczestnicy będą też mieli okazję wysłuchać prelekcji o rebrandingu jednej z największych polskich firm produkujących meble, Agata S.A., którą poprowadzi Marek Gonsior. Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz  z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku..

O budowaniu marki własnej opowiadać będzie Beata Tadla. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Obecnie w Nowa TV. Tadla to zdobywczyni tytułu “Mistrz Mowy Polskiej”, wykładowca i trener dobrego mówienia.

W programie Golden Marketing Conference znajdzie się także blok o content marketingu i influencer marketingu, którego częścią będzie prelekcja Łukasza Głombickiego pt. „Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing”. Ł. Głombicki to prezes zarządu Whisky Media. Do niedawna szef komunikacji w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Kierownik specjalizacji „Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo” na Wydziale Dziennikarstwa Collegium Civitas.

Golden Marketing Conference to dobre miejsce do zdobycia przydatnej wiedzy, poznani nowych rozwiązań, skutecznych narzędzi, praktycznych wskazówek, nieszablonowych strategii marketingowych i  kontaktów. Zachęcamy do udziału.


Więcej na temat innych prelekcji na stronie https://www.goldenmarketing.pl

Zobacz również

Testujemy sklep: Legimi.pl

ECOM_08_56.jpg
  • Co zachęca, a co zniechęca użytkownika do korzystania z serwisu?
  • Jak wypada strona serwisu w teście za pomocą narzędzia Google TestMySite?
  • Jak serwis funkcjonuje w wersji mobilnej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 8/2018

O m‑commerce w Krakowie

Coraz mniej dzieli nas od konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi przykładami, a także ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz networking.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 8/2018

Konferencja „E‑wolucja”

14 listopada 2018 r. we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja konferencji „E-wolucja”, w całości poświęcona tematom związanym ze sprzedażą produktów za granicę.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama