Nowy marketplace: 4biz2.biz

Tekst otwarty nr 8/2018

Do grona marketpace'ów właśnie dołączył kolejny – 4biz2.biz. To interaktywna platforma internetowa skierowana przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw kierujących swoją ofertę nie tylko do klientów w kraju, ale na całym świcie.

Nowy marketplace: 4biz2.biz

Zakupy połączone z oszczędnością czasu prowadzą nas zwykle na platformy typu marketplace. W jednym miejscu mamy niemal wszystko, czym potencjalny klient mógłby być zainteresowany w kwestii podstawowych zakupów, na kompleksowych usługach dla firm kończąc. Mimo wygodnych metod płatności, dużego wyboru ofert i stosunkowo łatwej obsługi wspomniane portale nie wyczerpują potencjału wiążącego się z tego typu działalnością. Wciąż brakuje pewnych usług, które mogłyby znaleźć się na marketplace’ach, z barierami językowymi, czy też prawnymi. Efekt jest taki, że klienci rozbici są po różnych marketplace’ach szukając dogodnych dla siebie ofert, rozwiązań, czy też możliwości rozwoju swojej działalności. Plafroma 4biz2.biz powstała, aby wypełnić tą lukę.

Oprócz ogłoszeń kupna i sprzedaży skierowanych od firm do firm oraz od firm do osób fizycznych, portal oferuje gamę usług offline oraz dodatków dla użytkowników w postaci kalendarza wydarzeń biznesowych, czy artykułów analitycznych z różnych branż. Do usług offline świadczonych przez portal należy m.in. zakładanie spółek, działalności gospodarczych, księgowość, pośredniczenie w poszukiwaniu nowych kontrahentów, dotacji czy inwestorów. 4biz2.biz daje również możliwość organizowania spotkań biznesowych oraz przygotowywania firmowych prezentacji.

Portal oferuje także miejsce na reklamę poprzez możliwość wstawiania bannerów i promocję ofert.  Swoistą kropką nad "i" są tłumaczenia, nie tylko ofert, ale także symultaniczne korespondencji między użytkownikami, co usuwa barierę językową, z jaką wciąż boryka się wiele firm, zwłaszcza tych mniejszych. Platforma dostępna jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej oraz rosyjskiej.

Więcej: https://4biz2.biz/pl 

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej
  • # Jak sprawdzić, które produkty/usługi cieszą się największą popularnością wśród klientów?
  • # Jak wykorzystać bazę Amazona do rozeznania rynku?
  • # Jakich innych narzędzi użyć do tej analizy?
Czytaj więcej

Skuteczna migracja ‑ jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e‑commerce

Skuteczna migracja - jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e-commerce
  • Kiedy rozważyć migrację sklepu do nowej platformy?
  • Jakie elementy przemyśleć przed migracją?
  • Jak możliwie bezboleśnie przejść przez zmianę systemu e-commerce?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.