Nowy marketplace: 4biz2.biz

logo_1.png
Tekst otwarty nr 8/2018

Do grona marketpace'ów właśnie dołączył kolejny – 4biz2.biz. To interaktywna platforma internetowa skierowana przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw kierujących swoją ofertę nie tylko do klientów w kraju, ale na całym świcie.

Zakupy połączone z oszczędnością czasu prowadzą nas zwykle na platformy typu marketplace. W jednym miejscu mamy niemal wszystko, czym potencjalny klient mógłby być zainteresowany w kwestii podstawowych zakupów, na kompleksowych usługach dla firm kończąc. Mimo wygodnych metod płatności, dużego wyboru ofert i stosunkowo łatwej obsługi wspomniane portale nie wyczerpują potencjału wiążącego się z tego typu działalnością. Wciąż brakuje pewnych usług, które mogłyby znaleźć się na marketplace’ach, z barierami językowymi, czy też prawnymi. Efekt jest taki, że klienci rozbici są po różnych marketplace’ach szukając dogodnych dla siebie ofert, rozwiązań, czy też możliwości rozwoju swojej działalności. Plafroma 4biz2.biz powstała, aby wypełnić tą lukę.

Oprócz ogłoszeń kupna i sprzedaży skierowanych od firm do firm oraz od firm do osób fizycznych, portal oferuje gamę usług offline oraz dodatków dla użytkowników w postaci kalendarza wydarzeń biznesowych, czy artykułów analitycznych z różnych branż. Do usług offline świadczonych przez portal należy m.in. zakładanie spółek, działalności gospodarczych, księgowość, pośredniczenie w poszukiwaniu nowych kontrahentów, dotacji czy inwestorów. 4biz2.biz daje również możliwość organizowania spotkań biznesowych oraz przygotowywania firmowych prezentacji.

Portal oferuje także miejsce na reklamę poprzez możliwość wstawiania bannerów i promocję ofert.  Swoistą kropką nad "i" są tłumaczenia, nie tylko ofert, ale także symultaniczne korespondencji między użytkownikami, co usuwa barierę językową, z jaką wciąż boryka się wiele firm, zwłaszcza tych mniejszych. Platforma dostępna jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej oraz rosyjskiej.

Więcej: https://4biz2.biz/pl 

Zobacz również

Testujemy sklep: Legimi.pl

ECOM_08_56.jpg
  • Co zachęca, a co zniechęca użytkownika do korzystania z serwisu?
  • Jak wypada strona serwisu w teście za pomocą narzędzia Google TestMySite?
  • Jak serwis funkcjonuje w wersji mobilnej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 8/2018

O m‑commerce w Krakowie

Coraz mniej dzieli nas od konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi przykładami, a także ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz networking.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 8/2018

Konferencja „E‑wolucja”

14 listopada 2018 r. we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja konferencji „E-wolucja”, w całości poświęcona tematom związanym ze sprzedażą produktów za granicę.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama