Jak realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem, że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Książka prezentuje najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego oraz pokazuje, jak zbudować strukturę efektywnego serwisu, takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym.

Autor: Grzegorz Miłkowski
Stron: 144
Druk: oprawa miękka

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 16/2020

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

PI2019.jpg

Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?

Czytaj więcej

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

ECOM_16_78.4.jpg
Czytaj więcej

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

ECOM_16_78.3.jpg
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama