13-14.09.2018. w Hotelu Marriott Airport, w Warszawie odbędzie się druga edycja kongresu poświęconego zagadnieniom e-commerce. Miło nam poinformować, że objęliśmy wydarzenie patronatem medialnym. 

Wydarzenie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Kongres został podzielony na część B2B oraz część B2C, gdzie ilość uczestników nie przekroczy 45-ciu osób, w każdej z nich. Dedykowane jest praktykom reprezentującym kadrę zarządzającą w swoich organizacjach.

Prelekcje wygłoszą doświadczeni menagerowie z takich firm jak: Allegro, ABC Data, Kompania Piwowarska, Sodexo BRS Polska, SIG, TUiR Warta, GO Sport Polska, PayU, Nest Bank, Szopex-Dutkiewicz, S’portofino, Elavon Financial Services, Unimil, FCA Poland, AmRest Holdings.

Celem organizatorów jest pokazanie przekrojowo funkcjonowania działów e-commerce wewnątrz dużych organizacji. W czasie spotkania omówione będą szczegółowo konkretne przypadki procesowane przez praktyków. Przekrojowość branż umożliwi uczestnikom inspiracje rozwiązaniami innych oraz poznanie nowinek i trendów z rynku.

Nowością podczas tej edycji będzie zorganizowana 13-tego września „Otwarta Część Kongresu”. Wstęp na tą część wydarzenia, dla in-housów, jest bezpłatna i  wymaga jedynie rejestracji na stronie kongresu.

Więcej informacji na stronie: www.kongres-ecommerce.pl

 

Also check

Open access no. 11/2019

Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Read more

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Read more

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama