Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

W czasie konferencji najlepsi eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Jakub Bieli (X-kom) opowie o tym, jak zwiększyć sprzedaż, dzięki działaniom ją poprzedzającym, Aleksander Waszak (Bodylook) przekaże, jak połączyć kanały online i offline, Ewa Wysocka (Tribe47) zdradzi przepis na udaną kampanię online z wykorzystaniem fizycznych próbek produktu a Paweł Fornalski (IdoSell Shop) podpowie, jak zwiększyć lojalność klientów i ruch poprzez drobne zmiany w sklepie internetowym. Konferencja skierowana jest do wszystkich firm, które prowadzą działalność handlową i chcą podnieść jakość świadczonych usług oraz zwiększyć sprzedaż. Szczególny nacisk zostanie położony na takie aspekty, jak:

ekspansja - jak mądrze uruchomić sprzedaż zarówno na wschodnich, jak i zachodnich rynkach, jak odnaleźć się w innych systemach reklamowych niż Google, a także co zrobić, aby zostać najlepiej ocenianym sprzedawcą na eBay czy Amazon.

wykorzystanie najnowszych technologii w sprzedaży - poznasz narzędzia, po jakie narzędzia należy sięgnąć, aby znacząco poprawić swoje wyniki.

synergia online i offline - commerce, czyli z ang. handel, to nie e-handel, nie e-commerce, nie eMarketing, tylko znacznie szersze pojęcie. Na I ♥️ Commerce będzie można dowiedzieć się, jak wejść do świata offline oraz jak wejść do świata online, maksymalizując efekty sprzedaży dzięki synergii, robiąc to sprawnie, czyli skutecznie i ekonomicznie.

Konferencja utrzymana będzie w formacie I ♥️ Marketing - największej konferencji o marketingu w Polsce, która dwa razy w roku gromadzi na swojej scenie najlepszych marketerów z kraju. Każdy prelegent otrzyma do swojej dyspozycji 18 minut, aby przekazać jak najwięcej rad, podzielić się swoim doświadczeniem oraz wypaść jak najlepiej na tle reszty stawki, bowiem to publiczność oceni jego wystąpienie zarówno pod kątem merytorycznym, jak i pod kątem show scenicznego.Taki czas wystąpienia gwarantuje, że prezentacje będą bardzo konkretne i merytoryczne - nie ma czasu na zbędne informacje i niepotrzebne „ozdobniki”.

Bilet na konferencję umożliwia nie tylko wysłuchanie prelekcji, ale także networking oraz spotkanie przedstawicieli najważniejszych firm z branży commerce. Każdy uczestnik otrzyma również bogaty pakiet konferencyjny, w którego skład wchodzi m.in roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing oraz materiały video z prelekcjami.

Spotkajmy się już 10 maja w Poznaniu, na Międzynarodowych Targach Poznańskich! Sprawdź agendę i zarejestruj się na iLoveCommerce.pl

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Open access On-line only no. 11/2019

E‑mail dziś i jutro ‑ indywidualny, interaktywny, interesujący

Julia Janssen-Holldiek.jpg

Szczyt CSA 2019 w Kolonii - „E-Mail just for you” większą relewancją i doświadczeniem użytkownika

Read more
Open access On-line only no. 11/2019

eTradeShow – targi dla e-commerce

eTradeShow.jpg

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce.

Read more
Open access no. 11/2019

Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama