Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

W czasie konferencji najlepsi eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Jakub Bieli (X-kom) opowie o tym, jak zwiększyć sprzedaż, dzięki działaniom ją poprzedzającym, Aleksander Waszak (Bodylook) przekaże, jak połączyć kanały online i offline, Ewa Wysocka (Tribe47) zdradzi przepis na udaną kampanię online z wykorzystaniem fizycznych próbek produktu a Paweł Fornalski (IdoSell Shop) podpowie, jak zwiększyć lojalność klientów i ruch poprzez drobne zmiany w sklepie internetowym. Konferencja skierowana jest do wszystkich firm, które prowadzą działalność handlową i chcą podnieść jakość świadczonych usług oraz zwiększyć sprzedaż. Szczególny nacisk zostanie położony na takie aspekty, jak:

ekspansja - jak mądrze uruchomić sprzedaż zarówno na wschodnich, jak i zachodnich rynkach, jak odnaleźć się w innych systemach reklamowych niż Google, a także co zrobić, aby zostać najlepiej ocenianym sprzedawcą na eBay czy Amazon.

wykorzystanie najnowszych technologii w sprzedaży - poznasz narzędzia, po jakie narzędzia należy sięgnąć, aby znacząco poprawić swoje wyniki.

synergia online i offline - commerce, czyli z ang. handel, to nie e-handel, nie e-commerce, nie eMarketing, tylko znacznie szersze pojęcie. Na I ♥️ Commerce będzie można dowiedzieć się, jak wejść do świata offline oraz jak wejść do świata online, maksymalizując efekty sprzedaży dzięki synergii, robiąc to sprawnie, czyli skutecznie i ekonomicznie.

Konferencja utrzymana będzie w formacie I ♥️ Marketing - największej konferencji o marketingu w Polsce, która dwa razy w roku gromadzi na swojej scenie najlepszych marketerów z kraju. Każdy prelegent otrzyma do swojej dyspozycji 18 minut, aby przekazać jak najwięcej rad, podzielić się swoim doświadczeniem oraz wypaść jak najlepiej na tle reszty stawki, bowiem to publiczność oceni jego wystąpienie zarówno pod kątem merytorycznym, jak i pod kątem show scenicznego.Taki czas wystąpienia gwarantuje, że prezentacje będą bardzo konkretne i merytoryczne - nie ma czasu na zbędne informacje i niepotrzebne „ozdobniki”.

Bilet na konferencję umożliwia nie tylko wysłuchanie prelekcji, ale także networking oraz spotkanie przedstawicieli najważniejszych firm z branży commerce. Każdy uczestnik otrzyma również bogaty pakiet konferencyjny, w którego skład wchodzi m.in roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing oraz materiały video z prelekcjami.

Spotkajmy się już 10 maja w Poznaniu, na Międzynarodowych Targach Poznańskich! Sprawdź agendę i zarejestruj się na iLoveCommerce.pl

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 12/2019

Traffic Day 2019 #KONIECTEORII – Widzimy się 7 listopada w Warszawie!

Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Całkowicie odchodzimy od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim właściciele sklepów internetowych!

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

To jest marketing! (książka Setha Godina)

Godin_3d.png

Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć wykorzystywać marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi, a nie na skupiać się na kradzieży uwagi klienta i spamowych ścieżkach e-mailowych.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

E‑book "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo"

xc_logo_ebook.png

Z roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo".

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama