Konferencja „E‑wolucja”

Tekst otwarty nr 8/2018

14 listopada 2018 r. we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja konferencji „E-wolucja”, w całości poświęcona tematom związanym ze sprzedażą produktów za granicę.

Większość przedsiębiorców w Polsce nie wchodzi ze swoimi produktami na rynki zagraniczne, niejednokrotnie na tym tracąc. W końcu rynki zagraniczne potrafią być nawet dziesięciokrotnie większe od polskiego! Z czego to wynika? Najczęściej z samej niewiedzy i obaw, jak taką sprzedaż rozpocząć. Gdzie? W jaki sposób? Czy rzeczywiście warto? Wątpliwości się mnożą, a to skutkuje brakiem ekspansji własnych produktów.

Właśnie z tego powodu powstała „E-wolucja”. Jednodniowa konferencja ma za zadanie rozwiać wszelkie wątpliwości z zakresu sprzedaży za granicę, poruszając takie tematy jak:

- VAT, zakładanie firmy oraz tematy prawno–księgowe.

- Od czego zacząć sprzedaż?

- Jak rozmawiać z zagranicznym klientem?

Wiedza przedstawiona przez prelegentów pozwoli Twojej firmie rozwijać sprzedaż na zagranicznych rynkach.

Jesteś zainteresowany(a)? Dowiedz się więcej!

www.e-wolucja.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z organizatorem:

konferencja@e-wolucja.pl

Tel: +48 880 477 009

Rejestracja: https://e-ewolucja.pl/rejestracja/

Zobacz również

Testujemy sklep: Legimi.pl

ECOM_08_56.jpg
  • Co zachęca, a co zniechęca użytkownika do korzystania z serwisu?
  • Jak wypada strona serwisu w teście za pomocą narzędzia Google TestMySite?
  • Jak serwis funkcjonuje w wersji mobilnej?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 8/2018

O m‑commerce w Krakowie

Coraz mniej dzieli nas od konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi przykładami, a także ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz networking.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 8/2018

Nowy marketplace: 4biz2.biz

logo_1.png

Do grona marketpace'ów właśnie dołączył kolejny – 4biz2.biz. To interaktywna platforma internetowa skierowana przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw kierujących swoją ofertę nie tylko do klientów w kraju, ale na całym świcie.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama